Del II Valp 2022

Den som rullat sig i höns och fårskit får duscha 😁
Tar inte ens 10 minuter att skölja, schamponera och skölja, torkar gör han jättefort. Praktiskt med ett litet strävhår 😁
IMG_20230625_173028.jpg
 
Vi fick dragselen jag beställt till Knut idag 🙂
Så har testat lite hemma o tycker den sitter bra! Han ska först bli frisk o de ska bli svalare dock 👌🏼
Iom kennelhostan rastar jag bara nu.
 
Harry har fått intensivträna den här veckan 😁
Sambon har lämnat honom ensam och gått till gymmet, varit borta ca 1.5 timme fyra dagar i rad. Harry har fått vara bakom grinden i köket, fått en fryst kong med mjukmat när sambon gått.
Han har skött sig väldigt bra, suttit i fönstret och tittar när kongen tagit slut, ylat lite några gånger.
Idag var han dock helt tyst och chill, som sagt, repetition och rutiner är hans grej 😁
Nu tar vi ett uppehåll från ensamtid resten av veckan och så gör vi samma sak nästa vecka.
 
Vi har haft fullt upp här. Vallat mindre grupper och testat på större grupp med över 100 djur (🤩). Vi har testat på att träna räddning några gånger vilket är en form av sök av personer i svårare miljö, figge i cementrör eller "förfallet" hus osv.
Kul med en hund som bara hänger med på det mesta och gör sitt bästa. :love:
Idag står lydnad på schemat så ska iväg ikväll och träna med ett gäng kompisar.
 
Vi har haft fullt upp här. Vallat mindre grupper och testat på större grupp med över 100 djur (🤩). Vi har testat på att träna räddning några gånger vilket är en form av sök av personer i svårare miljö, figge i cementrör eller "förfallet" hus osv.
Kul med en hund som bara hänger med på det mesta och gör sitt bästa. :love:
Idag står lydnad på schemat så ska iväg ikväll och träna med ett gäng kompisar.
Visst är det häftigt att jobba med stora grupper? 😁
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
12 482
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 036
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 035
Senast: Jeps
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 520
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II
  • Halmpris 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp