nullo-modo
Trådstartare
Den skrönan stämde väl förra året när vi jämförde här när vi skrev när vi fick pengarna.Det är en skröna:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den skrönan stämde väl förra året när vi jämförde här när vi skrev när vi fick pengarna.Det är en skröna:-)
Det är en skröna:-)
Då ska man vara glad att man har 01 alltså"Det är utskicken av deklarationen 2017 till alla svenskar med digital brevlåda som inleddes exakt klockan 15 i dag.
Alla som senast den 1 mars registrerade sig för digital brevlåda får sina deklarationer levererade i sina digitala brevlådor. Sammanlagt 1,1 miljoner svenskar får sina deklarationer digitalt under den de närmaste dygnen.
– Det finns ingen uppdelning på kö, geografiskt område eller postnummer. Det är helt enkelt slutsiffran i personnumret som styr, säger verksamhetsutvecklare Johan Schauman på Skatteverket."
https://www.expressen.se/dinapengar/nu-borjar-deklarationer-for-2017-att-skickas-ut/
Då ska man vara glad att man har 01 alltså
Då ska man vara glad att man har 01 alltså
En till härGrattis! / 9:a
Frågan var om utskick av deklarationen, inte när utbetalning gjordes.Den skrönan stämde väl förra året när vi jämförde här när vi skrev när vi fick pengarna.
Ok, då mindes jag fel."Det är utskicken av deklarationen 2017 till alla svenskar med digital brevlåda som inleddes exakt klockan 15 i dag.
Alla som senast den 1 mars registrerade sig för digital brevlåda får sina deklarationer levererade i sina digitala brevlådor. Sammanlagt 1,1 miljoner svenskar får sina deklarationer digitalt under den de närmaste dygnen.
– Det finns ingen uppdelning på kö, geografiskt område eller postnummer. Det är helt enkelt slutsiffran i personnumret som styr, säger verksamhetsutvecklare Johan Schauman på Skatteverket."
https://www.expressen.se/dinapengar/nu-borjar-deklarationer-for-2017-att-skickas-ut/
Jag har fan en nolla
Grattis! / 9:a
Sista av de 10Är det sista siffran i det sexsiffriga eller tiosiffriga personnumret som räknas?
Tänkte att jag har ju 0 så då borde jag få tidigt. Sen kom jag på att jag inte alls har 0 som sistaSista av de 10