Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är också nervös, skulle verkligen behöva ett tillskott i kassan nuJag är clueless och nervös gick från heltidslön till csn i september.
Samma här! Alla reserver är tömda Jag brukar hamna kring gränsen för statlig skatt så förhoppningsvis har jag skattat för det första halvan av året... då borde jag få tillbaka om jag tänker rättÄr också nervös, skulle verkligen behöva ett tillskott i kassan nu
Allmänt:
Är det bättre eller sämre, generellt att från deltid till heltid eller tvärtom? Känner mig noll koll!
Lika för mig, fast jobbade inte 100%... Pappa sa att jag borde få pengar, jag har ingen aning men jag hoppas han har rättJag är clueless och nervös gick från heltidslön till csn i september.
Man brukar få tillbaka en slant med ränteavdragJag har verkligen ingen aning. Nu har vi köpt bostadsrätt i maj 2020, så jag vet inte hur det brukar vara med ränteavdraget där. Sen har jag bytt jobb också!
Man brukar få tillbaka en slant med ränteavdrag
Jag pratade med Skatteverket nyss och de sa bara "Ja du ska ha fått den senast fredag" men jag vet inte om det var mig personligen eller generellt menat.Visst brukar deklarationen skickas ut beroende på ett visst kriterie, typ född den veckodagen eller liknande?
Minns vagt nåt från förra året..
Visst brukar deklarationen skickas ut beroende på ett visst kriterie, typ född den veckodagen eller liknande?
Minns vagt nåt från förra året..
I oktober, vilket år...? :-)Gick upp rejält i lön i oktober och fick den retroaktivt sen 1 juli så jag räknar kallt med en rätt rejäl restskatt. Men det är ju av en trevlig anledning så jag ska verkligen försöka låta bli att tycka att det är trist.
Det är en skröna:-)Sista kontrollsiffran i personnumret.