Jag kan tänka mig ungefär vad du fick för svarGud, jag hittade t.o.m tråden jag gjorde om det!
Visa bifogad fil 60278
Bra att han är ett ex!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tänka mig ungefär vad du fick för svarGud, jag hittade t.o.m tråden jag gjorde om det!
Visa bifogad fil 60278
Jag och unga klättraren brukar prata om rakning/skägg någon gång ibland, det kan bli ganska roliga samtalMen precis, jag skulle ju inte engagera mig i min partners rakning heller
Jag artighetsfrågar min man om rakning ganska ofta. Men för honom är det ett intresse - han köper gammeldags borstar, tvålar och hyvlar på nätet och snickrar ihop små ställ åt dem så att de kan vara en del av inredningen.Jag och unga klättraren brukar prata om rakning/skägg någon gång ibland, det kan bli ganska roliga samtal
Jag minns det så väl! Fy vilken grisig människa han var.Gud, jag hittade t.o.m tråden jag gjorde om det!
Visa bifogad fil 60278
Haha ja. Alltså om min tjej vore makeupartist eller verkligen brann för det som intresse så skulle jag förstås fråga en del om det och antagligen vilja förstå komplexiteten i det hela. Det är väl en jäkla skillnad?
Har inte haft nån tjej som verkligen bara kommit och velat lära sig alla detaljer om min enkla, billiga, noname-skäggtrimmer heller (som jag inte själv bryr mig om såklart mer än att den fungerar).
Tycker verkligen inte att man behöver intressera sig av alla aspekter av någons liv ändå. Speciellt inte om diverse saker som är ytterst vardagliga och rätt tråkiga.
Nä, håller med, självklart måste man inte det. Men jag är ofta nyfiken på allt möjligt som folk nördar ner sig i, så skulle sannolikt bli nyfiken på det med.
Hahah jag blev typ förvånad i början och drog mig undan. Men nu tycker jag det är mysigt. Är dock en otroligt fysisk person när jag trivs med någon så uppskattar all kontakt.
Åh, jag som älskar lite pill i håret .
Jag och unga klättraren brukar prata om rakning/skägg någon gång ibland, det kan bli ganska roliga samtal
Men allvarligt? Har nån alltså ens uttalat sig om du har smink eller ej?!
Minns när jag skulle sova över första gången o han var så förvånad att jag inte såg speciellt annorlunda ut efter jag tvättat nyllet finns ju inte mkt att ta bort när en bara har mascara liksom... ögonbrynen har jag dygnet runt. Gör om så fort de duschats bort.
Ett ex till mig utbrast förvånat: "Vad snäll du ser ut!!" när jag sminkade av mig första gången jag sov där. Han hade bara sett mig party-piffad innan.
KL
Jag tror jag pratat smink med alla män jag dejtat lite längre. De flesta av mina manliga vänner har nog också pratat smink med mig och sina flickvänner/fruar. De kan fråga ngt, de kan säga att något är fint gjort/fin färg/etc. Alla jag dejtat utom en har varit intresserade av estetik på olika vis. Kanske det hänger ihop. Den icke estetik-intresserade kunde dock säga att denne tyckte jag var finare utan smink. Så det kom upp även där.
Min tränare trodde däremot, trots att han varit gift i 20 år med kvinna som ibland bär smink, att en ögonfransböjare var ngt man klippte ögonfransarna med.
Vi med, han har lovat att lära mig när mitt börjar växaJag och unga klättraren brukar prata om rakning/skägg någon gång ibland, det kan bli ganska roliga samtal
Man ska nog inte underskatta betydelsen av det
Verkligen inte! Jag tänker ändå, väldigt ansvariga singlar? Här svär man bara åt de som fyllde Stureplan för några veckor sedan, men inget cred till de som börjar få kramp i högerhanden
Värt att komma ihåg att inte alla bara kan ligga närhelst de vill i normala fall, och kan ju tänkas vara svårare i pandemitider.. Ibland undrar jag om tjejer kan ha en skev bild på hur "lätt" det är för alla att "bara ligga om det faller en in och man inte är så kräsen". :P
Men i övrigt så är det ju också så att aftonblaskan rapporterar allt som är sensationalistsiskt och väcker oro/panik/upprördhet/känslor i första hand. Dvs OANSVARIGHET PÅ STUREPLAN - inte "kolla här sitter singlarna hemma och är försiktiga".
Case in point (men nu ska jag sluta vara OT sen):
Visa bifogad fil 60298
Värt att komma ihåg att inte alla bara kan ligga närhelst de vill i normala fall, och kan ju tänkas vara svårare i pandemitider.. Ibland undrar jag om tjejer kan ha en skev bild på hur "lätt" det är för alla att "bara ligga om det faller en in och man inte är så kräsen". :P
Men i övrigt så är det ju också så att aftonblaskan rapporterar allt som är sensationalistsiskt och väcker oro/panik/upprördhet/känslor i första hand. Dvs OANSVARIGHET PÅ STUREPLAN - inte "kolla här sitter singlarna hemma och är försiktiga".
Case in point (men nu ska jag sluta vara OT sen):
Visa bifogad fil 60298