Nu har jag haft några dagar efter helgen att grubbla på allting som händer. Jag kan inte riktigt se vart allt det här kommer ifrån... jag sökte ju liksom inget från början
Vi bara råkade vara på samma gård en gång i slutet av sommaren, sen råkade vi vara på samma middag på samma ställe. Och sen liksom... ja jag vet inte? Antar att det kommit ikapp mig nu, att jag inte hunnit med riktigt. Jag kan väl egentligen inte ens säga att det gått så speciellt fort fram, det är liksom nästan 2 månader sedan och är fortfarande på nivån att vi umgås på ett rätt så ickefysiskt vis
Men ja, vi hörs varje dag. Ses när det funkar med jobb osv vilket periodvis är flera dagar i veckan och som nu inte alls på hela veckan. Helgen var jättefin, sågs både fredag och lördag och det är alltid avslappnat och trivsamt. Jag gillar honom väldigt mkt och jag saknar honom när vi inte ses. Men jag känner mig ändå så himla splittrad. Jag vill inte att det ska gå för fort (eh, det är liksom ingen risk kan jag tycka?
) och pendlar mellan att vilja vara med honom varje stund det finns tid över, samtidigt som jag känner att jag behöver backa undan och gömma mig under en sten. Jag vill inte hamna i den där sitsen med rosa glasögonen på där jag inte ser, eller snarare inte bryr mig om, sånt som jag eg rent intellektuellt vet att det funkar dåligt. Det känns som att jag kommer hamna i samma läge då som jag gjort förr, och jag kommer tröttna eller ätas upp. Jag vill att saker blir annorlunda den här gången, om det ens ska bli nåt... jag är inte mkt för dåliga repriser i mitt liv.