Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart kommer A.
Hade helst velat lega i soffan och glo Dexter, mula godis och lägga mig runt 20.00
Men det blir säkert bra detta.
Kan ni inte göra det då?
Snart kommer A.
Hade helst velat lega i soffan och glo Dexter, mula godis och lägga mig runt 20.00
Men det blir säkert bra detta.
Det gjorde jag också när jag var 15 årBIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Snark. Nu är jag på dåligt humör och vill inte ses idag, haha.
Det gjorde jag också när jag var 15 år
BIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Det gjorde jag också när jag var 15 år
Jag sover till efter lunch minst en helg i månaden, inte sällan oftare. Jobbveckorna ger inte utrymme för tillräckligt med sömn för att jag ska må bra i längden. (Och jag tycker det är mer oattraktivt med utmattade människor som inte tar hand om sig själva på det sätt som funkar bäst för dem...)
Hade också lackat ur, alltså ok om man behöver sova igen, men då kanske man inte ska planera in saker med någon annan och sen skita i att säga att man inte kan pga måste sova.Han kommer förbi med falafelrullar. Men han får då fan inte sova över.
Måste ta upp detta med honom, vi skulle ju liksom fara ut och grilla och ta en promenad.
BIG ICK coming.
Jag håller med helt.
Det är väl mitt största problem med den söta, han sover för mycket
Jag hinner göra tusen grejer innan han ens klivit upp och sen klagar han på att han är seg
Så det är väl där det kommer skita sig, jag är hyper och han är bekväm
Dealbreaker?Vad är ordet jag inte hittar? (Det är 100% dejtingrelaterat, så tänker att det passar i tråden ).
Vad är det det heter när man har vissa saker som är typ personliga ”red flags” eller på ens ”ej aktuell-lista”. Alltså inte egenskaper som faktiskt är röda flaggor på ett ovettigt beteende, utan sånt som är individuellt, men som gör att ett förhållande/dejt/ligg inte är aktuellt? Exempel religionstillhörighet, för mycket tatueringar, nån särskild kostpreferens, att det tränas nån speciell sport mm mm. Någon som greppar vilket ord jag letar efter? Har tänkt på detta alldeles för länge men vill ändå minnas att det finns ett bra ord. Kan inte svära på att det är på svenska dock
Tack!!!!! Fatta att jag tänkt på detta i veckor Buke är bästDealbreaker?
Han kommer förbi med falafelrullar. Men han får då fan inte sova över.
Måste ta upp detta med honom, vi skulle ju liksom fara ut och grilla och ta en promenad.