Idag sa vi att vi tycker om varandra och Àn sÄ lÀnge kÀnns mina issues lugna, jag vill inte fly!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag sa vi att vi tycker om varandra och Àn sÄ lÀnge kÀnns mina issues lugna, jag vill inte fly!
Men Äh sÄ fintIdag sa vi att vi tycker om varandra och Àn sÄ lÀnge kÀnns mina issues lugna, jag vill inte fly!
Ifall du missade vad han sa första gÄngenJag var pÄ dejt igÄr. Första sen hedenhös ungefÀr.
Det Àr ju lustigt hur jag kÀnner mig inför ev dejt nu jÀmfört nÀr jag började dejta, dÄ var det sÄ kul och spÀnnande och jag sÄg fram emot varje dejt med nÄn sorts hÀrligt hopp. KÀnns inte alls sÄ nu och jag undrar i princip varför gör jag detta?
Jaja, dejten var "en som var snygg och luktar gott och som Àr trevlig" men sen klÀmmer Hanna Ferm i med sanningen " men vad gör det nÀr jag Àr helt ointresserad - för bara du kan fÄ mitt hjÀrta att fungera"
Han pratade om sig sjÀlv oavbrutet och nÀr han gjort det en vÀnda tog han samma story en gÄng till sÄ jag var tvungen att flika in "ja, juste du berÀttade det".
Hoppas att vÄren levererar bÀttre vad det lider, men jag kÀnner mig som om jag gjort Ärets insats i dejtvÀrlden.
Mer hybris Ät folketJag och min sambo separerade för ett par veckor sedan.
Jag har noll intresse av att trÀffa nÄgon ny i nulÀget, Àr inte ett dugg ledsen, tvÀrtom. SÄ jÀkla skönt att fÄ bo sjÀlv igen!
Men att jobba med bara mÀn gör att man inte blir jÀttesugen pÄ att trÀffa en till efter jobbet
TrÀffar jag nÄgon ny kommer jag inte vilja bli sambo igen. Nu har jag testat det i omgÄngar och det slutar alltid med att jag tröttnar. Jag ska bo sjÀlv!
Just att jag inte vill gifta mig eller skaffa barn gör att det finns noll stress över att trÀffa nÄgon nu.
Men jÀvlar i havet vad snabbt det spred sig pÄ jobbet
Det Àr ett stort företag och som sagt kraftigt mansdominerat, finns nÄgra hundra snubbar att vÀlja pÄ
Men nu har det trillat in följarförfrÄgningar pÄ Instagram och bÄde de pÄ min egen avdelning och folk pÄ andra har engagerat sig att hitta en ny Ät mig.
Chilla folket
Jag ser bra ut, Àr alltid glad, trevlig och omtyckt av de flesta.
Har en hel fanclub pÄ avdelningen vi samarbetar med. Skriver pÄ messenger med nÄgra av dem men jag försöker hÄlla det vÀnskapligt.
Men ja, det Àr iaf en intressant upplevelse med all uppstÄndelse, kommer vÀl fÄ storhetsvansinne av detta
Mer hybris Ă„t folket
Marinera dig i uppmÀrksamheten och mÄ bara gött
HÀlsningar en annan som aldrig kan tÀnka sig sambolivet igen. Catlady is tha shit
Ja
Det Àr ju rÀtt hÀrligt ÀndÄ och vÀldigt ovant
En kollega föreslog live-Tinder. De bjuder ner alla som Àr intresserade till vÄr avdelningar, de för stÀlla sig pÄ led och gÄ fram en i taget sÄ ska jag svara ja eller nej
Med ett sÄnt litet 60-sekunders timglas. Tiden de har pÄ sig att motivera varför du bör vÀlja just honomJa
En kollega föreslog live-Tinder. De bjuder ner alla som Àr intresserade till vÄr avdelningar, de för stÀlla sig pÄ led och gÄ fram en i taget sÄ ska jag svara ja eller nej
Perfekt, sÀlj detta till tv!!Ja
Ja! Jag har blivit sÄ himla allergisk mot att behöva komma överensHÀlsningar en annan som aldrig kan tÀnka sig sambolivet igen. Catlady is tha shit
Ăr lite sur pĂ„ 4s/H igen men kanske mest pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag hela tiden öppnar upp för att bli sur. Jag vet ju exakt hur han fungerar sĂ„ om han skriver âjag hör av mig nĂ€r Xâ sĂ„ kommer det inte hĂ€nda, för det har exakt aldrig hĂ€nt. ĂndĂ„ vĂ€ntar jag (inte sĂ€rskilt lĂ€nge men Ă€ndĂ„). Det Ă€r sĂ„ dumt.
Man kan ju kĂ€nna sig dissad i sĂ„na situationer Ă€ven om man inte har âkĂ€nslorâ. Och Dopaminsystemet gĂ„r igĂ„ng pĂ„ all pĂ„-av-kontakt.FĂ„tt en ursĂ€kt (utan att jag behövde pĂ„tala det osv). Det Ă€r ju bra och eftersom han uppenbarligen Ă€r min svaga punkt sĂ„ Ă€r han förlĂ„ten. Det Ă€r sĂ„ mĂ€rkligt för jag kan inte pĂ„stĂ„ att jag har âkĂ€nslorâ men det Ă€r Ă€ndĂ„ nĂ„got. Eller sĂ„ Ă€r det kroppen (min)som har kidnappat hjĂ€rnan (min) istĂ€llet för tvĂ€rtom. För kroppen, den vet han hur han ska hantera.
Man kan ju kĂ€nna sig dissad i sĂ„na situationer Ă€ven om man inte har âkĂ€nslorâ. Och Dopaminsystemet gĂ„r igĂ„ng pĂ„ all pĂ„-av-kontakt.
Har för tillfÀllet landat i "kanske inte sÄ mycket ligga, men han hör iallafall av sig och han Àr rolig umgÄs med"Jo sÄ Àr det ju förstÄs.
Jag behöver nog egentligen hitta nÄgon som bÄde Àr bra pÄ att ligga och höra av sig. Men jag orkar verkligen inte leta
Jag behöver nog egentligen hitta nÄgon som bÄde Àr bra pÄ att ligga och höra av sig. Men jag orkar verkligen inte leta
Han fÄr mig lugn, kanske lite för lugn för jag somnar alltid mot honom nÀr vi sitter i soffan