Jag går liksom in lite för helhjärtat om jag gillar en person. Och det är väl det jag är rädd för.Är det avståndet och barn som gör att du funderar på att ställa in, eller är du osäker på hur intresserad du är av honom?
Mitt liv var typ kaos innan jag träffade US och jag var inte helt övertygad om att jag ville gå på dejten, men han hade ansträngt sig och fixat biljetter till Sveriges bäste artist för min skull plus ordnat en flygresa för att ses så jag åkte dit, och det var ett av de bästa besluten jag har tagit i hela mitt liv. Visst, det är krångligt att bo i olika länder och vi har en del att lösa, men på sikt kommer vi att lösa det. Jag träffade äntligen rätt person, mitt i allt elände som var då, och han var jättefin och såå tålmodig trots att jag mer eller mindre var ett mentalt vrak.
Förstår att det är jobbigt när kläderna inte vill passa (har själv haft en sådan period då det kändes som att jag hade fyra olika storlekar i garderoben) men du har väl mer betydelsefulla kvaliteter än yttre sådana?
Säger magkänslan nej - ställ in. Man är inte tvingad att gå på en dejt bara för att man tidigare sagt ja. Ska någon resa 3 h kan det dock vara snällt att ställa in i så pass god tid att den andra inte behöver göra onödiga utlägg eller får vända på vägen.
Är du nyfiken på honom - gå. De allra flesta vuxna människor är mer intresserade av en persons insida än utsida.
Jag vet inte hur jag ens skulle orka att pendla då jag nyligen (1år sen) gjorde det 2,5 timma enkel till jobb 2-3 gånger i veckan.
Jag är nog bara rädd.
Ja jag tänkte ställa in i tid. Vet att han åker pga jobb då han ibland jobbar här så tror inte han åker primärt för min skull.
Jag går nog händelser i förväg och är van att det är upp till mig att lösa saker.
Så har de varit i relationer både romantiska, vänrelationer och familj.