Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, detta här blev något helt annat än tänkt.
Jag träffade ju J och vi hade ett för-julfirande tillsammans med hans vänner och alla barn. Där träffade jag H som jag inte pratade jättemycket med under kvällen men vid ett tillfälle så stod vi ensamma och samtalet bara flöt på. Så sen dess har vi haft många långa samtal och sets några gånger. Så ja, detta blev inte alls som jag trodde. Och nu ska jag helt enkelt bara försöka sitta still i båten och avvakta 😅

Jag vet inte om jag vill längre och nu frågar hon om att ses redan nästa helg.
Jag vet att man får ångra sig och säga nej, men det blev så konstigt nu när jag nog var ganska på ett tag…
Eller så ska man ge det en chans ändå. Suck.
Av vilken anledning vill du inte längre?

B skrev att han saknade mig nu ikväll...
Jag saknar inte honom, so it is what it is.

Eller jag saknar det vi gjorde tillsammans, att han var lite drivande och faktiskt ville dejta. Men det är ju inte att sakna personen i sig.

Jag vet inte om det är en effekt av att folk har umgåtts tätt ihop med sina partners under helgerna, men just nu väller det in upptagna män på mitt Tinder. Inte såna som uttalat är i en öppen eller polyamorös relation, det här är snubbar som explicit "söker det förbjudna" etc etc :yuck: Försök inte blanda in mig i er otrohet tack, det står "ethical non-monogamy" under min relationstyp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Offentliga verksamheter
  • Roliga saker som barn säger