Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?? Men såklart att man får ändra sig!Jag vet inte om jag vill längre
Av vilken anledning vill du inte längre?Jag vet inte om jag vill längre och nu frågar hon om att ses redan nästa helg.
Jag vet att man får ångra sig och säga nej, men det blev så konstigt nu när jag nog var ganska på ett tag…
Eller så ska man ge det en chans ändå. Suck.
Varför?? Men såklart att man får ändra sig!
När verkligheten (läs jobb, barn, tidiga morgnar och långa dagar) knackade på falnade det lixom. Men det är väl kanske inte så konstigt heller. Tänkte ändå att jag skulle fortsätta längta men kände mest att jag vill vara ifred.Av vilken anledning vill du inte längre?
När verkligheten (läs jobb, barn, tidiga morgnar och långa dagar) knackade på falnade det lixom. Men det är väl kanske inte så konstigt heller. Tänkte ändå att jag skulle fortsätta längta men kände mest att jag vill vara ifred.
När verkligheten (läs jobb, barn, tidiga morgnar och långa dagar) knackade på falnade det lixom. Men det är väl kanske inte så konstigt heller. Tänkte ändå att jag skulle fortsätta längta men kände mest att jag vill vara ifred.
Nej… alltså jag kände det redan tidigare i veckan. Men ja, jag vet inte.Du tror inte att du bara är nervös?
Nej, men ändå… tänkte att det kanske borde kännas annorlunda. Vad vet jagAsch, kör! Jag tänker att vardagslivet kommer ju alltid finnas där, det kan ju inte stoppa en från att dejta
Bra! Roligt ju!Ja men okejdå!! Med lite stöttning sa jag ja till en träff på söndag nästa helg. Det är bara en träff
Jaa!! Heja heja!Ja men okejdå!! Med lite stöttning sa jag ja till en träff på söndag nästa helg. Det är bara en träff
Det blir lunch och sen får vi seJaa!! Heja heja!
Vad ska ni hitta på?
Sprallig?? Är det bara jag som tycker det låter som en fisk?Alltså, om jag skulle få en krona för alla kvinnor på tinder som beskriver sig själva som "glad och sprallig" vore jag stenrik nu.