Jag har skrivit med en tjej på tinder några veckor nu, jättegullig och trevlig tjej. Så har bestämt att ses efter helgerna. Ska bli roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Reprisen” har skickat bilder på rörigt vardagsrumsbord och påse med ”diverse”. Uppfriskande med en ”vanlig” människa
(Det var del i en konversation så inte helt random ).
Haha, hade blivit en block direkt från mig
Jag har lärt mig att uppskatta att vi är så olika alla. Tänk om vi ville ha samma person?
Ja
Fast även vi som gillar välstädade bord är vanligt folk
Jag har lärt mig att uppskatta att vi är så olika alla. Tänk om vi ville ha samma person?
Sov middag! Det har jag blivit expert på sedan jag (20-4 som standardsovtid) började träffa nästan-grannen (2-10).Måste. Hålla. Mig. Vaken.
Blev erbjuden helkroppsmassage i utbyte att jag smörjer in hans nytatuerade rygg. Det nämndes även bastu och snörull!!! Gah.
Sov middag! Det har jag blivit expert på sedan jag (20-4 som standardsovtid) började träffa nästan-grannen (2-10).
Jag somnade en stund när jag kom till mamma och pappa, ska försöka vila lite sen när jag kommer hem med
20-4 är ju min standardtid med när jag jobbar, nu brukar jag kämpa till åtminstone 21-21.30
H/kk dök upp igår, det var ändå inte helt säkert sett till historiken. Och att ingen varit hemma hos någon på det här året vi har legat. Ett helt år liksom .
Jag gav upp orkade verkligen inte.
Är inte så himla pepp på att rucka på mina rutiner alltför mycket. Skrev att jag kunde idag istället så vi får väl se.