Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och distanssnubben har det fint. Blir mycket face-time. Våra döttrar har sag att dom vill träffas och leka så det är fint. Men han byter skift efter nyår. I praktiken kommer det troligen innebära mer tid med varandra men det känns lite jobbigt nu innan vi kommer in i den nya rutinen och vi riktigt vet hur de blir.

Vi har bestämt att ses i början av det nya året. Och hon är ju himla gullig. Ibland sveps jag med. Ibland vill jag säga stopp! Men, jag tänker att jag ska vara öppen och ge det en chans. För hon verkar vara en väldigt fin person.

Vi skriver mycket varje dag men har inte pratat i telefon eller så. Känner nog att det inte behövs, jag vill träffa henne som nästa steg.

Känner mig lite hemlig och har hållit detta mest för mig själv. Det känns lite speciellt och lite fint faktiskt!

H/kk dök upp igår, det var ändå inte helt säkert sett till historiken. Och att ingen varit hemma hos någon på det här året vi har legat. Ett helt år liksom 😅🙈.

Just det. Det gick fint att hänga ett par timmar även påklätt, han är bra på att hålla låda och rolig att lyssna på. Men det är ändå rätt stabilt att det är ligga som är grejen. Vilket på sätt och vis är lite synd, det hade ju kunnat bli magiskt om det var hela paketet.

Eller platt fall 🤷‍♀️

Men nu har snart ”reprisen” (T) barnfri vecka 🥳

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar