Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han plockar upp mig om en halvtimme :) spännande! Vi har ju inte setts på flera år, och jag har ingen aning om vad vi ska göra, jag hoppas helkroppsmassagen finns kvar som alternativ 😂

Ja oj, det var en trevlig dag :o fick ett gulligt meddelande sen på kvällen. Jag hoppas och tror vi ska ses igen.
Det är ju inte dejting i sig, men känner mig nöjd med att ha det såhär ändå!

Jag har helt plötsligt kanske något på g med en jag känner sedan innan, men det hela är lite komplicerat så jag är helt plötsligt mycket mer osäker än jag annars skulle vara. Det är så svårt när man har en annan typ av relation sedan innan, även om jag egentligen är säker på att det finns ett intresse så blir jag ändå jättemesig. Är typ rädd att jag ska ha missuppfattat hela situationen och att det ska bli väldigt obekvämt och konstigt om jag skulle göra någon invit😅

Nu sitter jag hemma och surar på mig själv för att jag fegade ut när jag egentligen hade en bra öppning 🤪

Jag har helt plötsligt kanske något på g med en jag känner sedan innan, men det hela är lite komplicerat så jag är helt plötsligt mycket mer osäker än jag annars skulle vara. Det är så svårt när man har en annan typ av relation sedan innan, även om jag egentligen är säker på att det finns ett intresse så blir jag ändå jättemesig. Är typ rädd att jag ska ha missuppfattat hela situationen och att det ska bli väldigt obekvämt och konstigt om jag skulle göra någon invit😅

Nu sitter jag hemma och surar på mig själv för att jag fegade ut när jag egentligen hade en bra öppning 🤪
Kööööör! YOLO, Carpe diem, ingen minns en fegis och så vidare :D

Edit: Fegis! Inte gris :rofl:

Nu har jag träffat F:s barn. Han fyllde år och vi gick på Pinchos. Barnen uppförde sig exemplariskt även om man märkte att tiden började rinna ut för han som har svårt för att sitta still. De babblade på så det var bara att hänga med i deras samtalsämnen. De hade sagt till sin mamma att jag verkade snäll :)

Haha!😁😁😁
Det känns liksom så solklart och rätt chill, tills man väl står där och plötsligt märker att man säger hej då istället för att fråga om han vill följa med in😅🤣
Men ååååhhhh! Sitter i liknande situation. Total frustration och beter mig som en lallande fåne istället för att fucking go get it!

Följer med spänning för att se om du får en resolution på att ta er ur dödläget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar