Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han plockar upp mig om en halvtimme spännande! Vi har ju inte setts på flera år, och jag har ingen aning om vad vi ska göra, jag hoppas helkroppsmassagen finns kvar som alternativ
Ja oj, det var en trevlig dag fick ett gulligt meddelande sen på kvällen. Jag hoppas och tror vi ska ses igen.
Det är ju inte dejting i sig, men känner mig nöjd med att ha det såhär ändå!
Imorgon blir det nåt med T. Ev både ute och inne
Jag tror att jag måste städa ur min bil. Den är som en rullande soptipp
Kööööör! YOLO, Carpe diem, ingen minns en fegis och så vidareJag har helt plötsligt kanske något på g med en jag känner sedan innan, men det hela är lite komplicerat så jag är helt plötsligt mycket mer osäker än jag annars skulle vara. Det är så svårt när man har en annan typ av relation sedan innan, även om jag egentligen är säker på att det finns ett intresse så blir jag ändå jättemesig. Är typ rädd att jag ska ha missuppfattat hela situationen och att det ska bli väldigt obekvämt och konstigt om jag skulle göra någon invit
Nu sitter jag hemma och surar på mig själv för att jag fegade ut när jag egentligen hade en bra öppning
Haha!Kööööör! YOLO, Carpe diem, ingen minns en gris och så vidare
Är det besvarat?Fyra lediga dagar med ingenjören avslutades idag. Vi har tillbringat den allra största delen av tiden i sängen. Totalt head over heels i den mannen.
Är det besvarat?
Ja men så strålande! Fint m nyår i närheten för mera häng. Om ni har möjlighet så klart.Jajemän.
Ja men så strålande! Fint m nyår i närheten för mera häng. Om ni har möjlighet så klart.
Men ååååhhhh! Sitter i liknande situation. Total frustration och beter mig som en lallande fåne istället för att fucking go get it!Haha!
Det känns liksom så solklart och rätt chill, tills man väl står där och plötsligt märker att man säger hej då istället för att fråga om han vill följa med in