(jag dejtar inte) men 'sprallig'... Finns det vuxna människor som är det? Det låter som en omskrivning för något annat. Frisky...Sprallig?? Är det bara jag som tycker det låter som en fisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(jag dejtar inte) men 'sprallig'... Finns det vuxna människor som är det? Det låter som en omskrivning för något annat. Frisky...Sprallig?? Är det bara jag som tycker det låter som en fisk?
Herregud, vad jobbigt det låter att dejta nån som är "sprallig" jag blir trött bara av att höra ordet.Alltså, om jag skulle få en krona för alla kvinnor på tinder som beskriver sig själva som "glad och sprallig" vore jag stenrik nu.
Jag snubblar konstant över såna, men jag tycker nästan att dom som vill ha hjälp ur sitt nuvarande förhållande är värst. Dom som vill träffa någon innan dom lämnar den dom är med.Jag vet inte om det är en effekt av att folk har umgåtts tätt ihop med sina partners under helgerna, men just nu väller det in upptagna män på mitt Tinder. Inte såna som uttalat är i en öppen eller polyamorös relation, det här är snubbar som explicit "söker det förbjudna" etc etc Försök inte blanda in mig i er otrohet tack, det står "ethical non-monogamy" under min relationstyp.
Alltså, om jag skulle få en krona för alla kvinnor på tinder som beskriver sig själva som "glad och sprallig" vore jag stenrik nu.
Haha, jag med.Själv önskar jag ändå lite ATT jag kunde beskriva mig som *glad och sprallig*. Det låter som en så mycket enklare tillvaro
Hmmm... De kanske menar samma sak som de "busiga" männen på mitt Tinder?(jag dejtar inte) men 'sprallig'... Finns det vuxna människor som är det? Det låter som en omskrivning för något annat. Frisky...
Ja, såna som vill ha en katalysatortjej råkar jag också på...Jag snubblar konstant över såna, men jag tycker nästan att dom som vill ha hjälp ur sitt nuvarande förhållande är värst. Dom som vill träffa någon innan dom lämnar den dom är med.
Fegt beteende.
Eftersom jag är bitter och cynisk så tänker jag alltid att de vill prova på nya saker i sängen, gärna porrinspirerade...Tack och lov få "busiga" män på min tinder. Däremot alldeles för många som "gillar att prova nya saker". Vad betyder det ens?
Efter jul och efter semestern är det statistiskt flest separationer och säkert speglar den typen av snubbar också det...Jag vet inte om det är en effekt av att folk har umgåtts tätt ihop med sina partners under helgerna, men just nu väller det in upptagna män på mitt Tinder. Inte såna som uttalat är i en öppen eller polyamorös relation, det här är snubbar som explicit "söker det förbjudna" etc etc Försök inte blanda in mig i er otrohet tack, det står "ethical non-monogamy" under min relationstyp.
Det är exakt min tanke med.Eftersom jag är bitter och cynisk så tänker jag alltid att de vill prova på nya saker i sängen, gärna porrinspirerade...
De där ”busiga” männen är verkligen ingen höjdare. Stötte på en gammal klasskompis från grundskolan för ett tag sedan. Han var skolans populäraste kille på den tiden, med glimten i ögat och just busig, vilket kan vara väldigt charmigt hos en tonårspojke när man själv är tonåring.Hmmm... De kanske menar samma sak som de "busiga" männen på mitt Tinder?
De där ”busiga” männen är verkligen ingen höjdare. Stötte på en gammal klasskompis från grundskolan för ett tag sedan. Han var skolans populäraste kille på den tiden, med glimten i ögat och just busig, vilket kan vara väldigt charmigt hos en tonårspojke när man själv är tonåring.
Nu visade det sig att han tagit fasta på det där och var pojkaktigt busig fortfarande. Lite clownig liksom, allvarslös och flirtig. Bara det att vi är en bit över 30 nu, gängade och med barn… och då är det verkligen inte charmigt längre. Typ hallå, ta något på allvar? Väx upp? Skaffa dig en personlighet som inte bygger på att du var snygg som 16-åring? Om tio, tjugo år kommer det vara ännu värre. En busig pojkgubbe? Nej tack.
Humor är en sak, och att kunna ha kul tillsammans. Lekfullhet är härligt i små doser när det passar situationen. Det är viktigt för mig i en livspartner. Men busighet som något slags övervintrat, dominerande personlighetsdrag… nej tack.
Finns ingen kräkemojireaktion så du får en här istället: Så SJUKT avtändande…Jag tror att "busiga" män på dejtingsajter är något annat än busiga ungdomar med clownbeteende, det är snubbar som vill "busa" dvs ha sex gärna utanför det egna förhållandet. Jag vet inte HUR många gånger snubbar frågat ganska rakt på om jag vill "busa"...det är så avtändande som nånting kan bli
Och man måste ju undra varför? För mig är det inte tilltalande för fem öre - varken att vara "glad och sprallig" själv eller att dejta någon som är detAlltså, om jag skulle få en krona för alla kvinnor på tinder som beskriver sig själva som "glad och sprallig" vore jag stenrik nu.
Samma här!Och man måste ju undra varför? För mig är det inte tilltalande för fem öre - varken att vara "glad och sprallig" själv eller att dejta någon som är det
Vilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min delDe där ”busiga” männen är verkligen ingen höjdare. Stötte på en gammal klasskompis från grundskolan för ett tag sedan. Han var skolans populäraste kille på den tiden, med glimten i ögat och just busig, vilket kan vara väldigt charmigt hos en tonårspojke när man själv är tonåring.
Nu visade det sig att han tagit fasta på det där och var pojkaktigt busig fortfarande. Lite clownig liksom, allvarslös och flirtig. Bara det att vi är en bit över 30 nu, gängade och med barn… och då är det verkligen inte charmigt längre. Typ hallå, ta något på allvar? Väx upp? Skaffa dig en personlighet som inte bygger på att du var snygg som 16-åring? Om tio, tjugo år kommer det vara ännu värre. En busig pojkgubbe? Nej tack.
Humor är en sak, och att kunna ha kul tillsammans. Lekfullhet är härligt i små doser när det passar situationen. Det är viktigt för mig i en livspartner. Men busighet som något slags övervintrat, dominerande personlighetsdrag… nej tack.
Eh jappVilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min del