Aaah, "åldern är bara en siffra"-typen. Fast det gäller enbart för att de ska få ragga på olämpligt mycket yngre personer, inte äldreVilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaah, "åldern är bara en siffra"-typen. Fast det gäller enbart för att de ska få ragga på olämpligt mycket yngre personer, inte äldreVilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min del
Vilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min del
Exakt så. Busigt betyder sex. Jag känner bara skriv det då, det är ingen som går igång på "busigt".Jag tror att "busiga" män på dejtingsajter är något annat än busiga ungdomar med clownbeteende, det är snubbar som vill "busa" dvs ha sex gärna utanför det egna förhållandet. Jag vet inte HUR många gånger snubbar frågat ganska rakt på om jag vill "busa"...det är så avtändande som nånting kan bli
Eller är det det? Jag fattar liksom inte, har varit på dejtingsidor eller appar till och från i minst 15 år och detta uttryck har funnits med hela tiden. Jag själv - och alla jag känner (och buke verkar det som) - blir bara äcklade men det fortsätter användas i hur många profiler som helst. Så endera är det total inlärningsresistens eller så finns det faktiskt personer som går igång på det.det är ingen som går igång på "busigt".
Fast inlärningsresistens? Det är ju knappast samma typer i alla 15 år som använt intrycket, så hur skulle alla som tillkommer under åren lära sig av föregående användare?Eller är det det? Jag fattar liksom inte, har varit på dejtingsidor eller appar till och från i minst 15 år och detta uttryck har funnits med hela tiden. Jag själv - och alla jag känner (och buke verkar det som) - blir bara äcklade men det fortsätter användas i hur många profiler som helst. Så endera är det total inlärningsresistens eller så finns det faktiskt personer som går igång på det.
Sant, eftersom det är så många som använder det så finns det säkert dom som går igång på det.Eller är det det? Jag fattar liksom inte, har varit på dejtingsidor eller appar till och från i minst 15 år och detta uttryck har funnits med hela tiden. Jag själv - och alla jag känner (och buke verkar det som) - blir bara äcklade men det fortsätter användas i hur många profiler som helst. Så endera är det total inlärningsresistens eller så finns det faktiskt personer som går igång på det.
Det var ju exakt detta som var frågan?Fast inlärningsresistens? Det är ju knappast samma typer i alla 15 år som använt intrycket, så hur skulle alla som tillkommer under åren lära sig av föregående användare?
Eller ska vi "mysa och se på film"/"netflix n' chill" eller "bjuder du hem mig på en kopp te?". Jag är (var, ska jag väl säga) så naiv och har varken netflix eller dricker te att det tog många gånger innan jag fattade vad detta betydde och varför alla jag bjöd hem verkade så besviknaSant, eftersom det är så många som använder det så finns det säkert dom som går igång på det.
Det är lite samma fenomen som att bara skriva typ "är du kåt" eller "vill du komma över nu" jag personligen tror att dom flesta kanske behöver lite mer än så, kanske en liten startsträcka iallafall, men det kanske funkar ibland för dom slutar aldrig trilla in.
Åh, jag kan tänka mig besvikelsenEller ska vi "mysa och se på film"/"netflix n' chill" eller "bjuder du hem mig på en kopp te?". Jag är (var, ska jag väl säga) så naiv och har varken netflix eller dricker te att det tog många gånger innan jag fattade vad detta betydde och varför alla jag bjöd hem verkade så besvikna
= Kan ej ta ansvar för barn, ta hand om ett hushåll eller förstå konsekvenser av sina handlingar?Vilket för oss till de män som "verkar yngre än jag är"... Också direkt nej tack för min del
[Paniklistan]
Testat: Varit piffiga ute, hängt osminkat i mjukiskläder (och utan), gått på hundpromenad i hemskt väder, handlat mat, hängt en hel helg inklusive feberfrossa.
Kvar att testa: Laga mat, vara i hans lägenhet, hänga med andra människor. Ställa fler frågor från relationsfrågespelen. Slappna av.
Jag såg inte ditt inlägg förrän efter jag hade lagt upp mitt, och nu känns det som jättedålig timing. Hade hellre väntat. Förlåt!D hänger kvar. Han har slutat göra gropar i smöret (efter tillsägelse) Vi firade nyår ihop tillsammans med gemensamma vänner och alla vart typ saliga över att han var med. Vilket kändes extremt jobbigt.
Vid tolvslaget började jag nästan gråta. Fick kämpa mot tårarna. Saknade min sambo samtidigt som allas glädje gjorde mig upprörd. Vet ej varför.
Jag räknar det fortfarande som dejtande...
Jag känner så igen mig i hur du reagerade.D hänger kvar. Han har slutat göra gropar i smöret (efter tillsägelse) Vi firade nyår ihop tillsammans med gemensamma vänner och alla vart typ saliga över att han var med. Vilket kändes extremt jobbigt.
Vid tolvslaget började jag nästan gråta. Fick kämpa mot tårarna. Saknade min sambo samtidigt som allas glädje gjorde mig upprörd. Vet ej varför.
Jag räknar det fortfarande som dejtande...
Men herregud inget att be om ursäkt för Jag blir bara glad av att höra att det går braJag såg inte ditt inlägg förrän efter jag hade lagt upp mitt, och nu känns det som jättedålig timing. Hade hellre väntat. Förlåt!