Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kors i taket hörrni, jag känner att jag vill komma igång med dejtandet igen...! Så har tagit upp badoo igen och så pratar jag med en kille (som faktiskt är ganska mkt äldre än mig, hur gick det till?) från en fb-grupp... heja heja.

Ska försöka hänga mer aktivt i denna tråden igen och läsa/kommentera vad ni andra har för er också! :) :)

Kors i taket hörrni, jag känner att jag vill komma igång med dejtandet igen...! Så har tagit upp badoo igen och så pratar jag med en kille (som faktiskt är ganska mkt äldre än mig, hur gick det till?) från en fb-grupp... heja heja.

Ska försöka hänga mer aktivt i denna tråden igen och läsa/kommentera vad ni andra har för er också! :):)
Hur hände kontakten med han från fb-gruppen?

Hur står du ut med badoo? :D skaffade det i brist på Tinder. Men det är mest bottenskrap här uppe plus flera meddelanden per dag 😑

Jag har typ aldrig varit inne på badoo tidigare, skaffade en profil tidigare, men var aldrig inne där. Jag var rädd för att där bara var sexgalningar typ^^... men tja, där är mer aktivitet än på hp iaf.. o min tinder funkar ju inte :P sitter just nu o pratar lite strunt med en på badoo... :P han bor dock långt bort, men prata kan man ju.. kanske ännu friare just därför :P

Ett tips till er som vill utveckla ert kontaktnät och skaffa vänner, prova GoFrendly! Dock enbart för kvinnor.

(Om någon minns så för ett tag sedan skrivit i denna tråd att jag pausat dejtandet för att i stället fokusera på skaffa vänner, vilket varit mer framgångsrikt än dejtandet:D)

Det lät skoj! Men kan man använda det på datorn eller bara som app i telen?

Hur står du ut med badoo? :D skaffade det i brist på Tinder. Men det är mest bottenskrap här uppe plus flera meddelanden per dag 😑

Badoo runt där jag bor var faktiskt riktigt bra. Bättre utbud än både HP och Tinder, men svårare att freda sig mot oönskade meddelanden än Tinder såklart.

Jo, där har du nog rätt... själv trycker jag inte gilla eller flirt på nån jag inte vill prata med/träffa...
Sen kan det väl vara att man ville det när man tryckte men inte sen när det blev match. Alltid svårt och vanskligt att spekulera i varför andra personer gör som de gör och i slutändan spelar det väl inte så jättestor roll eftersom det inte blir något pratat oavsett om de tryckte fel, bara ville ha uppmärksamhet eller inte hade tryckt alls :)

Håller med.
Jag har dock bara fått typ 2 meddelande på alla år jag varit där...
Men det är mest bottenskrapet som hänger där också. Same shit med HP. Mkt, bättre utbud på Tinder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V