Bra! Han var trevlig och väldigt lättpratad. Jag ser fram emot nästa dejt på fredag.Hur gick lunchdejten?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Han var trevlig och väldigt lättpratad. Jag ser fram emot nästa dejt på fredag.Hur gick lunchdejten?
![]()
Sen kan det väl vara att man ville det när man tryckte men inte sen när det blev match. Alltid svårt och vanskligt att spekulera i varför andra personer gör som de gör och i slutändan spelar det väl inte så jättestor roll eftersom det inte blir något pratat oavsett om de tryckte fel, bara ville ha uppmärksamhet eller inte hade tryckt alls![]()
Bra! Han var trevlig och väldigt lättpratad. Jag ser fram emot nästa dejt på fredag.
Fräscht att kalla andra människor bottenskrap för att dom inte uppfyller ens egna kriterier.Håller med.
Jag har dock bara fått typ 2 meddelande på alla år jag varit där...
Men det är mest bottenskrapet som hänger där också. Same shit med HP. Mkt, bättre utbud på Tinder.
Du kan ju citera @pepp då ocksåFräscht att kalla andra människor bottenskrap för att dom inte uppfyller ens egna kriterier.
Tack för tipset! Sett reklam för det, men aldrig tagit tag i det. Laddade ner appen nuEtt tips till er som vill utveckla ert kontaktnät och skaffa vänner, prova GoFrendly! Dock enbart för kvinnor.
(Om någon minns så för ett tag sedan skrivit i denna tråd att jag pausat dejtandet för att i stället fokusera på skaffa vänner, vilket varit mer framgångsrikt än dejtandet)
Ja, trodde båda skulle följa med i inlägget.Du kan ju citera @pepp då också![]()
Ja, trodde båda skulle följa med i inlägget.
Fräscht att kalla andra människor bottenskrap för att dom inte uppfyller ens egna kriterier.
Jo, fast sedan är man ju faktiskt själv ansvarig för vad man skriver också. Jag skulle aldrig låna ett sådant uttryck just eftersom jag tycker att det låter så sunkigt, så lite får man ju reflektera själv innan man väljer att låna något som en annan person sagt/skrivit.Yes, jag lånade uttrycket. Det är ju lite intressant att se den uteblivna reaktionen när @pepp skriver det till skillnad från mig.
Det gjorde jag, tack!Kanske du missade knappen under svarsrutan "lägg in multicitat"?![]()
Jo, fast sedan är man ju faktiskt själv ansvarig för vad man skriver också. Jag skulle aldrig låna ett sådant uttryck just eftersom jag tycker att det låter så sunkigt, så lite får man ju reflektera själv innan man väljer att låna något som en annan person sagt/skrivit.
Nej då, det behövs verkligen inte! Nu låter vi tråden återgå till att handla om dejting istället tycker jagDet var endast för att "prove a point".
Jag skulle inte uttrycka mig så. Ni får gärna leta i buke-arkivet om ni kan hitta att jag uttryckt mig på liknade sett.
Fräscht att kalla andra människor bottenskrap för att dom inte uppfyller ens egna kriterier.
@pretsco Tråkigt att det inte känns bra!
---------------
Någon som har någon dejt planerad i helgen?![]()