Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska skaffa Tinder. Men inser att det nog inte är många killar som passar in i min kravprofil för dagen.

Eller tror ni jag skulle dränkas i svar på denna:
Kort rund tant med för lite tid och för mycket humör söker dig som är hovslagare, bra på att skruva med bilar och gillar hushållsarbete.

:cool::idea:

Funderar på om jag ska skaffa Tinder. Men inser att det nog inte är många killar som passar in i min kravprofil för dagen.

Eller tror ni jag skulle dränkas i svar på denna:
Kort rund tant med för lite tid och för mycket humör söker dig som är hovslagare, bra på att skruva med bilar och gillar hushållsarbete.

:cool::idea:

Att du la till just hovslagare skalade ju ner målgruppen markant :D

"Verkligheten är att människor dömer dig genom hur du ser det ögonblick du går in i ett rum. Faktum är att attraktion kan hända omedelbart inom några sekunder till 30 sekunder för att vara exakt, eftersom forskningen skulle berätta om vad de vetenskapligt kallar som "snittskärning". Enligt denna studie gör våra hjärnor otroligt och förvånansvärt noggranna, långvariga snap-judgments av personen vi träffas inom några sekunder att se dem. "

Men ja! Precis det jag pratat här om tidigare! Vart har du citerat? Inte för att jag är intresserad av att utvärdera utseende (eller ens citatets vikt vid utseende) utan för är jag känner igen det så väl men för mig handlar det om utstrålning. Nog enbart om jag skulle försöka dissekera tidigare killars utseende vilket jag dock tycker är sjukt otrevligt men jag har aldrig varit tillsammans med någon normsnygg direkt tror jag. Eller jag vet inte ens, brukar inte tänka på det.

Men ja! Precis det jag pratat här om tidigare! Vart har du citerat? Inte för att jag är intresserad av att utvärdera utseende (eller ens citatets vikt vid utseende) utan för är jag känner igen det så väl men för mig handlar det om utstrålning. Nog enbart om jag skulle försöka dissekera tidigare killars utseende vilket jag dock tycker är sjukt otrevligt men jag har aldrig varit tillsammans med någon normsnygg direkt tror jag. Eller jag vet inte ens, brukar inte tänka på det.

https://sv.justinfeed.com/the-12-rules-of-attraction-as-explained-by-science592
Det är väldigt mkt vi kan avgöra på otroligt kort tid.
Exempelvis, här pratar vi om millisekunder till och med...
https://www.va.se/nyheter/2017/05/2...r-ar-egenskaperna-som-raknas-enligt-forskare/

Menar du att det är MITT fel att jag inte får massor med vettiga matchningar????
För inte kan väl mina önskemål vara orimligt höga????

😎😇

Hovslagare är ju ett minimum. Jag har ju inga hästar längre men risigt hus och ibland risig bil... och min särbo kan snickra och svetsa, ett riktigt kap! :up:

Edit: Men det hade ju varit trevligt om han var naprapat också för även jag är lite risig... :cautious:

Vilken lyx :D (just män med fin röst är jag sjukt svag för. Om någon har fin röst och uttrycker sig på ett sätt jag gillar så är det lätt att få mig intresserad)
Inte bara fin, nästintill hypnotiserande :D
En herre med talets gåva, och dessutom ögon som kan prata (alla känslor speglas i ögonen om ni förstår vad jag menar?). Och då är jag fångad :D

Det ska bli sjukt spännande nästa vecka, jag har så höga förväntningar på honom att jag nästan tycker synd om honom med :laugh:

Hovslagare är ju ett minimum. Jag har ju inga hästar längre men risigt hus och ibland risig bil... och min särbo kan snickra och svetsa, ett riktigt kap! :up:

Edit: Men det hade ju varit trevligt om han var naprapat också för även jag är lite risig... :cautious:
Åh! En massör/naprapat/kiropraktor vill jag leta upp! Tänk att kunna ha en sådan tillgänglig hela tiden :heart:D

Inte bara fin, nästintill hypnotiserande :D
En herre med talets gåva, och dessutom ögon som kan prata (alla känslor speglas i ögonen om ni förstår vad jag menar?). Och då är jag fångad :D

Det ska bli sjukt spännande nästa vecka, jag har så höga förväntningar på honom att jag nästan tycker synd om honom med :laugh:
Det låter underbart :D Jag har en sådan i min bekantskapskrets, men av olika anledningar är han ändå inte "aktuell" som något annat än just bekanting. Det är lite trist. Rent teoretiskt så är han snudd på perfekt (mycket just pga rösten, blicken och sättet att prata på). Så fort jag tänker på honom så börjar jag också tänka på Veronica Maggios låt "Nöjd". Med andra ord, jag är hopplös :meh:

Det låter underbart :D Jag har en sådan i min bekantskapskrets, men av olika anledningar är han ändå inte "aktuell" som något annat än just bekanting. Det är lite trist. Rent teoretiskt så är han snudd på perfekt (mycket just pga rösten, blicken och sättet att prata på). Så fort jag tänker på honom så börjar jag också tänka på Veronica Maggios låt "Nöjd". Med andra ord, jag är hopplös :meh:
Du kan alltid skicka honom till skåne.... :D

Jag tror mitt undermedvetna tycker jag är redo att dejta. Har den senaste veckan drömt om gamla crushes, dejter och ligg och att vi typ ”hittat tillbaka”/”fått varandra” :cautious:
jag känner mig inte redo för att dejta, vilket säkert till stor del beror på att jag fortfarande har kontakt med mitt ex. Jag borde egentligen klippa det, men han vill inte ge upp om tanken om att det ska bli vi igen och jag har svårt att släppa taget...

jag känner mig inte redo för att dejta, vilket säkert till stor del beror på att jag fortfarande har kontakt med mitt ex. Jag borde egentligen klippa det, men han vill inte ge upp om tanken om att det ska bli vi igen och jag har svårt att släppa taget...
Det låter som en väldigt tuff och svår situation för er båda :( Är det för att han finns där som det är svårt att släppa? Eller för att han hoppas? Och får du ut något positivt av att ha kvar honom i ditt liv? :)

Alltså vilse det är du det :rofl::rofl::rofl:

Mitt tydligaste minne av dig är sittandes i min säng helt galen över att inte få internet att funka för att kunna logga in på buke. Jag fattade inte ens att man loggade in där varje dag sedan gjorde du mig helt fast :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V