Du behöver inte svara om du inte vill. Vad var det för typ av saker du inte tyckte om, var han respektlös mot dig? Uttryckte han sig mot dina värderingen? Förklara gärna om du vill
Vi har varit vänner några månader och började hålla på som mer än vänner de senaste veckorna. Jag ville kolla läget med honom så berättade att jag hade känslor och han sa att han också hade det. Direkt efter säger han att han inte vill gå in i en relation nu. Jag blev irriterad för det var ju inte det jag frågade. Efter det så frågade han out of the blue om jag ville åka på semester med honom en vecka nu i höst.
Senare under kvällen nämnde jag något om att vi dejtade. Då hajade han till och sa att det gjorde vi inte alls. Vi träffas bara enligt honom.
Jag fattar inte skillnaden, men hans reaktioner och att han berättade om hans issues från tidigare relationer gjorde mig osäker. Sedan skulle jag inte våga åka på en resa med honom. Tänk om jag skulle få ännu mer känslor och sen bli dissad. Sist tog det ett år att komma över krossat hjärta.
Sen blev jag väldigt förvånad av att han var relationsrädd. Jag vet att många är det, men med tanke på det sätt han har mot mig som är så kärleksfullt så går det inte ihop riktigt i mitt huvud.