Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästis vill slå mig för att jag går runt i min bubbla av disneylycka
Så det kan hända att ni får stå ut med desto mer rosafluffande från mig
L hetsade igenom lunchen för att hinna ner och pussa på mig innan jag åkte hem igen idag
Så himla gullig!
Jag hoppas jag skärmdumpade dina erkännande efter skägget igår, trodde jag aldrig om dig
Även om han blev sur så är det ju perfekt att ni ska träffas ikväll, för då har ni ju möjlighet att prata igenom detSka hem till Köpenhamn ikväll men har tyvärr lite oro i magen. Jag vet att jag har jobbat mycket, han har jobbat lika mycket och jag är dessutom lite PMSig trots spiralen. Och så ska jag flyga i morgon så den allmänna ångestnivån är rätt förhöjd. Men det känns lite som han tappat sugen. Jag tror han blev sur för något jag skrev, och efter det har han varit lite kortfattad. Blä för det. Hoppas att det är hjärnspöken bara.
Hahaha, jag läste först bebislycka ist för disneylyckaL hetsade igenom lunchen för att hinna ner och pussa på mig innan jag åkte hem igen idag
Så himla gullig!
Hahaha, jag läste först bebislycka ist för disneylycka
Tänk om alla tänkte och gjorde som du ❤Mina närmsta vänner består av en som är nydumpad från lång relation, och två som har ordentliga svackor i dejtingsvängen och känner sig både oönskade och oattraktiva just nu. Så jag får bita mig i tungan och svara "Det är bara bra" när de frågar hur det går för mig och MM, och inte sväva iväg allt för mycket på mina rosa moln. De är väldigt glada för min skull, jag försöker bara att inte påminna dem allt för mycket just nu om vad de saknar utan försöker prata om annat i stället.
Så det kan hända att ni får stå ut med desto mer rosafluffande från mig
Tänk om alla tänkte och gjorde som du ❤
Jag har en vän som gör precis tvärtom - medvetet eller omedvetet, det vet jag inte.
Många gånger då vi chattat och jag uttryckt missnöje över min ensamhet osv så avslutar hon med, typ, "Nä nu ska jag gå och mysa med mannen i mittliv. Ha de!"
Inte kul att få sådant tryckt i ansiktet då man är ledsen...
Nä, det tycker inte jag heller... ...och har många gånger funderat om hon gör det för att "försynt" trycka till mig, eller om hon (som utger sig för att vara i det närmaste perfekt för sina medmänniskor) helt enkelt inte fattar vad hon gör - trots den "perfekta" ytan.Men gud! Så gör man ju bara inte
Fick kontakt med en man på Tinder. I ett ganska tidigt skede skrev han "Hej igen, vill vara rak och tydlig för att spara oss båda tid här Pga av mycket jobb och andra aktiviteter som sport och hobbies söker jag just nu i första hand efter en relation baserad på intimitet, sex & ha kul...och om det dessutom kanske leder till en seriös relation på sikt är det bara en fin bonus i mina ögon Hur rimmar det med dina tankar, något du övervägt? "
Jag tyckte det var fint att han redogjorde för det, och vi fortsatte snacka. Igår fick jag det här "Jag vill vara rak och tydlig från början med dig för att spara oss båda tid och ge dig möjligheten att fatta beslut här från början, så därför vill jag nämna att jag som singel och pga av mycket jobb och andra aktiviteter som träning just nu i första hand söker efter en relation baserad på intimitet, sex & glädje, dvs guldkant i vardagen...och om det dessutom kanske leder till en seriös relation på sikt är det bara en härlig bonus i mina ögon Hur rimmar det med dina tankar, något du övervägt? "
Jag upplyste honom om att jag redan fått det uppenbara massmeddelandet en gång. ...men att jag tycker att den andra, reviderade, versionen var lite bättre och att han nog ska köra med den i fortsättningen.
Han tackade ...och försökte som på nån helkorkad bortförklaring.
Suck! ...men ett visst underhållsvärde
Tänk om alla tänkte och gjorde som du ❤
Jag har en vän som gör precis tvärtom - medvetet eller omedvetet, det vet jag inte.
Många gånger då vi chattat och jag uttryckt missnöje över min ensamhet osv så avslutar hon med, typ, "Nä nu ska jag gå och mysa med mannen i mittliv. Ha de!"
Det är alltså skillnad på massmail och massmail. Han, i @tott inlägg, har ett massmail om sig själv, dvs, kan funka. Massmail som "beskriver" den parten som får mailet, not so much...Haha, jag säger ju att massmeddelanden fungerar!
Gäller bara att dom är välskrivna och att man inte skickar samma meddelande två ggr .
Den där var riktigt bra. Kanske jag skulle testa det...
Ädelt tänkt och agerat!Men fy! Nej, man får vara lite försiktig. Jag vet som sagt att mina vänner är väldigt glada för min skull och de vill nog egentligen inte att jag ska hålla igen med att prata om det, men man kan ju vara försiktig med vad man säger och hur man uttrycker sig. Det är faktiskt inte det viktigaste i världen för mig att mässa om hur nykär jag är just nu, så då kan man liksom skippa det.
Dessutom var detta massmail inte initialt!Det är alltså skillnad på massmail och massmail. Han, i @tott inlägg, har ett massmail om sig själv, dvs, kan funka. Massmail som "beskriver" den parten som får mailet, not so much...
Ja det är väl det. Men nu sällar jag mig nog också till skaran som tycker att det här med känslor är rätt besvärligt ändå. Hoppas hoppas att jag blir mig själv väldigt snart igen.Även om han blev sur så är det ju perfekt att ni ska träffas ikväll, för då har ni ju möjlighet att prata igenom det
Jag tycker det är så fräckt. Totalt empatilöst och egocentriskt. Kanske inte utstuderat men lite taktkänsla får man faktiskt ha.Tänk om alla tänkte och gjorde som du ❤