Och hur visar du det ? Samt hur fysisk får killen vara ? Mkt av det där känns som att man måste vara tankeläsare...
Hänvisar till @durachiny svar, samt är man osäker och inte kan läsa av kroppsspråk så får man fråga och ha muntlig kommunikation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hur visar du det ? Samt hur fysisk får killen vara ? Mkt av det där känns som att man måste vara tankeläsare...
Fast nä? Tankeläsare behöver man knappast vara. Men varken som man eller kvinna kan man anta att det är fritt fram att göra det man har lust med utan att den andra är med på noterna. Är man osäker så går det fint att fråga. Man testar lite försiktig, tex lättare beröring för att se om personen bjuder in till mer. Ett avvisande eller en utebliven respons ska tolkas som att personen i fråga inte villOch hur visar du det ? Samt hur fysisk får killen vara ? Mkt av det där känns som att man måste vara tankeläsare...
Nej, jag menar förmåga att läsa av kroppsspråk, mimik och tonfall. De där små nyanserna.Jag är ingen tankeläsare om det är de du menar ?
Hero, jag menar inte att vara elak nu, men kan du inte läsa av människor idag (vilket du visar väldigt tydligt att du inte kan, och även erkänner k tråden) så kommer du inte lära dig av förklaringar i en dejtingtråd på nätet.Och hur visar du det ? Samt hur fysisk får killen vara ? Mkt av det där känns som att man måste vara tankeläsare...
Inte tankeläsare men måste kunna läsa signaler och kroppsspråk och om man inte kan det så är det bättre att låta bli än att göra fel.
Inte tankeläsare men måste kunna läsa signaler och kroppsspråk och om man inte kan det så är det bättre att låta bli än att göra fel.
Eller att fråga innan man gör något. "Får jag kyssa dig?" "Är det okej om jag lägger min hand här?" @Hero
Å tjejer tycker inte det är jobbigt/mesigt med killar som frågar hela tiden om jag får göra si och så ?
Jag är heeelt 100 på att det redan finns en tråd i ämnet hur fysiska är ni och hur visar ni det och även där läggs det krut på privarundervisning av @Hero
Jag föreslår därför att den som är hugad att fortsätta på det här spåret letar upp den tråden och avslutar utbildningen i den här.
/mod
Fast nä? Tankeläsare behöver man knappast vara. Men varken som man eller kvinna kan man anta att det är fritt fram att göra det man har lust med utan att den andra är med på noterna. Är man osäker så går det fint att fråga. Man testar lite försiktig, tex lättare beröring för att se om personen bjuder in till mer. Ett avvisande eller en utebliven respons ska tolkas som att personen i fråga inte vill
Jag är heeelt 100 på att det redan finns en tråd i ämnet hur fysiska är ni och hur visar ni det och även där läggs det krut på privarundervisning av @Hero
Jag föreslår därför att den som är hugad att fortsätta på det här spåret letar upp den tråden och avslutar utbildningen i den här.
/mod
Det sistnämnda såklart. Men då kanske man missar dom tjejer som vill ha en initiativrik och fysisk kille...Tjejer funkar olika. Men du kan ju ställa dig själv frågan vad som värst, att riskera att ta på en kvinna som inte vill det eller riskera att hon anser att du är mesig.
Diskussionen har varit uppe tidigare. Men tror inte det har funnits en särskild tråd i ämnet ?
Eller minns jag helt galet...
Det sistnämnda såklart. Men då kanske man missar dom tjejer som vill ha en initiativrik och fysisk kille...
Kan du prata med någon annan? Jag vet inte vad som finns för utbud i Sverige men telefonpsykolog, chat-tänster eller annat? Alt. ringa din psykolog och fråga om det går att få en tid tidigare? Låter trist att må dåligt pga känslor som egentligen skulle kunna vara positiva och sköna...
Du behöver inte svara om du inte vill. Vad var det för typ av saker du inte tyckte om, var han respektlös mot dig? Uttryckte han sig mot dina värderingen? Förklara gärna om du villJag har kompisar att prata med så det är skönt.
Ja det normala borde vara att bli glad. Jag tog upp med grannen att jag hade känslor för honom igår och han sa att han också hade det. Sen sa han lite fler saker jag inte tyckte om. Kvällen blev rätt jobbig. Jag har inte bestämt mig om jag ska backa för att slippa må dåligt eller fortsätta umgås.