R
Raderad medlem 120709
Fast det är ju inte sant. Har pratat med 6 Stockholmstjejer nyligen och dom dissar mig pga i distansen. Dessa tjejer verkar extra trångsynta och vill bara dejta killar inom t-bane avstånd....
Jaha, och? Ska du haka upp dig på dem och göra likadant av ren tjurighet eller ska du rycka på axlarna och tänka att det är så det är med vissa, bara att leta vidare? Eller är det bara Stockholmsbrudar som passar in på dina utseendekrav, de i resten av landet är skräp? Min poäng om partypinglorna är att det är de enda du verkar se, de där extroverta och populära och stereotypiskt snygga, men du har absolut noll gemensamt med dem vad gäller personlighet och intressen, men likt förbannat sitter du och är bitter över att de inte går att prata med och inte vill ha killar som dig. Har du minsta susning om hur personkemi och relationer mellan människor fungerar överhuvudtaget? För det verkar inte så när man ser dina inlägg om ämnet. (Nej, jag vill inte ha några fler länkar till clickbait om "studier" som ska påvisa att du visst vet.)
Och du får gärna svara ordentligt på frågor om du ska göra det alls, istället för såhär svävande och att du verkar strunta i att lästa hälften av det som skrivits till dig. Är det samma stil du använder på dejtingsidorna så förstår jag att tjejerna är "tråkiga", de blir förmodligen trötta på att försöka snacka med en vägg och lägger ner alltihop eftersom de inte ens får vettiga svar.
Och apropå det så lägger jag också ner nu, det är så tydligt att du målat in dig i ett hörn med dina resonemang om saker och ting så det är lönlöst att försöka komma med några synpunkter, du tar ändå inte in dem.