Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det är ju inte sant. Har pratat med 6 Stockholmstjejer nyligen och dom dissar mig pga i distansen. Dessa tjejer verkar extra trångsynta och vill bara dejta killar inom t-bane avstånd....

Jaha, och? Ska du haka upp dig på dem och göra likadant av ren tjurighet eller ska du rycka på axlarna och tänka att det är så det är med vissa, bara att leta vidare? Eller är det bara Stockholmsbrudar som passar in på dina utseendekrav, de i resten av landet är skräp? Min poäng om partypinglorna är att det är de enda du verkar se, de där extroverta och populära och stereotypiskt snygga, men du har absolut noll gemensamt med dem vad gäller personlighet och intressen, men likt förbannat sitter du och är bitter över att de inte går att prata med och inte vill ha killar som dig. Har du minsta susning om hur personkemi och relationer mellan människor fungerar överhuvudtaget? För det verkar inte så när man ser dina inlägg om ämnet. (Nej, jag vill inte ha några fler länkar till clickbait om "studier" som ska påvisa att du visst vet.)

Och du får gärna svara ordentligt på frågor om du ska göra det alls, istället för såhär svävande och att du verkar strunta i att lästa hälften av det som skrivits till dig. Är det samma stil du använder på dejtingsidorna så förstår jag att tjejerna är "tråkiga", de blir förmodligen trötta på att försöka snacka med en vägg och lägger ner alltihop eftersom de inte ens får vettiga svar.

Och apropå det så lägger jag också ner nu, det är så tydligt att du målat in dig i ett hörn med dina resonemang om saker och ting så det är lönlöst att försöka komma med några synpunkter, du tar ändå inte in dem.

Jaha, och? Ska du haka upp dig på dem och göra likadant av ren tjurighet eller ska du rycka på axlarna och tänka att det är så det är med vissa, bara att leta vidare? Eller är det bara Stockholmsbrudar som passar in på dina utseendekrav, de i resten av landet är skräp? Min poäng om partypinglorna är att det är de enda du verkar se, de där extroverta och populära och stereotypiskt snygga, men du har absolut noll gemensamt med dem vad gäller personlighet och intressen, men likt förbannat sitter du och är bitter över att de inte går att prata med och inte vill ha killar som dig. Har du minsta susning om hur personkemi och relationer mellan människor fungerar överhuvudtaget? För det verkar inte så när man ser dina inlägg om ämnet. (Nej, jag vill inte ha några fler länkar till clickbait om "studier" som ska påvisa att du visst vet.)

Och du får gärna svara ordentligt på frågor om du ska göra det alls, istället för såhär svävande och att du verkar strunta i att lästa hälften av det som skrivits till dig. Är det samma stil du använder på dejtingsidorna så förstår jag att tjejerna är "tråkiga", de blir förmodligen trötta på att försöka snacka med en vägg och lägger ner alltihop eftersom de inte ens får vettiga svar.

Och apropå det så lägger jag också ner nu, det är så tydligt att du målat in dig i ett hörn med dina resonemang om saker och ting så det är lönlöst att försöka komma med några synpunkter, du tar ändå inte in dem.

Näe , det är väl bara att leta vidare :).
Letar inte bara stockholmsbrudar. Letar överallt inom rimligt avstånd.
Nu råkar ju dock stockholmsbrudarna vara extra heta :p . Jag bor helt klart i fel sida av landet...

Vet inte vart du fått partypinglor ifrån ? De jag matchat med har varit aktiva tjejer på fjälltoppar m.m.
Känns som att du bara sitter och gissar saker om mig här nu. Hur ska jag kunna ge dig ett vettigt svar på det ?

Fast det har ingenting med antalet matchningar att göra! Jag får få matchningar. Om jag svipar alla som finns i min stad så blir det endast någon matchning då och då. För övrigt så är alla de jag dejtat inte från nätet.

Mina killkompisar kan ha 50 matchningar på kort tid. De svipar inte höger på vem som helst heller. De känner sig stressade över att de har så många intressanta som de inte hinner snacka med. Jag har aldrig varit i deras situation.
Har du jämfört hur många högersvep ni gör per 100 eller liknande. Gissningsvis sveper de höger bra mycket mer än du gör trots att de är "kräsna".

Vet inte vart du fått partypinglor ifrån ? De jag matchat med har varit aktiva tjejer på fjälltoppar m.m.
Känns som att du bara sitter och gissar saker om mig här nu. Hur ska jag kunna ge dig ett vettigt svar på det ?

För att du specifikt nämnt att du dras till de extroverta tjejerna i ett flertal tidigare trådar, och i den kategorin ingår ofta partypinglorna? Du har dessutom skrivit tidigare inlägg där du beklagat dig över att just den typen av tjejer passar in i dina utseendekrav, men är aktiva och utåtriktade på fel sätt enligt dig, dvs att de gärna festar, hänger med kompisar, osv. De tjejerna kan ju också gilla att vara sportiga, men sållar du bort dem pga det andra så får du aldrig veta, för du har redan bestämt att de är på ett visst sätt. Du hakar alltså upp dig på småsaker, om och om igen.

Det finns nog ingen på Buke som inte är medveten om dina mycket specifika preferenser vid det här laget, så det är inga gissningar som pågår här, bara en högst ovetenskaplig studie (ditt favoritämne :idea:) utefter det du tjatar om i tråd efter tråd fast alla sedan länge har tröttnat på att se det. Du bör hålla bättre koll på det du själv skriver istället för att anklaga andra för att hitta på.

För att du specifikt nämnt att du dras till de extroverta tjejerna i ett flertal tidigare trådar, och i den kategorin ingår ofta partypinglorna? Du har dessutom skrivit tidigare inlägg där du beklagat dig över att just den typen av tjejer passar in i dina utseendekrav, men är aktiva och utåtriktade på fel sätt enligt dig, dvs att de gärna festar, hänger med kompisar, osv. De tjejerna kan ju också gilla att vara sportiga, men sållar du bort dem pga det andra så får du aldrig veta, för du har redan bestämt att de är på ett visst sätt. Du hakar alltså upp dig på småsaker, om och om igen.

Det finns nog ingen på Buke som inte är medveten om dina mycket specifika preferenser vid det här laget, så det är inga gissningar som pågår här, bara en högst ovetenskaplig studie (ditt favoritämne :idea:) utefter det du tjatar om i tråd efter tråd fast alla sedan länge har tröttnat på att se det. Du bör hålla bättre koll på det du själv skriver istället för att anklaga andra för att hitta på.

Haha, jag dras till introverta också...
Det har nog bara blivit så att jag träffat på fler tjejer som ja skulle kalla extroverta. Jag begränsar mig inte på såna saker.
Så det där med att jag hakar upp mig på småsaker kan du ju äta upp. Du vet ju inte hur jag swipar ? Men ska man gå efter denna tråd, hur tjejerna på buke swipar . Så är jag OÄNDLIGT mkt mindre petig !

Haha, säger du det ? Inte ens du som tro dig ha stenkoll verkar ju veta vilka mina preferenser är ??

Något frustrerad över att sommaren är över eftersom det innebär att jag och kk har onödigt stort avstånd mellan oss så började jag swipa loss på Tinder igen. Men alltså åh vad det inte är min grej? Jag är bortskämd med många matchningar så det är inte det som är problemet. Jag är dålig på att ha första kontakten via text, jag vill bara veta om vi klickar och hur han hånglar liksom? :DBehöver bli frisk och ta mig ut på krogen :angel:

Det ena utesluter väl inte det andra men går ju betydligt fortare IRL än över text.
Fråga om telefon nummer ? Det går lite fortare än att skriva på tinder i nån vecka innan man ses :).
Men ja, du kanske har lätt för att hitta ragg på krogen? Så då är det ju en annan sak.

Alltså det skulle ju inte bli såhär mera :laugh: Oplanerat inte sova hemma, glömma fixa matlåda, prioritera 20 min sömn istället för lunch efter stallet, knappt hinna få bort sminket och komma med andan i halsen till jobbet 13.30. Nåja. Schysst kille, inga problem för mig att säga nej och bästa av allt - jag blev inte alls stressad av att köra bil mitt i Malmö utan valde medvetet vägen genom stan istället för ringvägen, så nöjd :D:D:D

Efter festen med mitt fylleutbrott och sexet har jag och tindergrannen setts ofta och hållit på. Jag har ofrivilligt börjat få känslor och jag hatar det. Jag mår bra när jag är singel och ev. dejtar/har kk, men det här med känslor ger mig jobbig ångest. Jag har varit med om detta förr och det är hemskt och förstör mitt liv i övrigt. Jag orkar inte! Och så har jag inte psykologtid förrän om flera veckor :(.

En anekdot som dök upp i mitt huvud. Jag får ett meddelande via en dejtingsida där jag fanns, av en för mig helt okänd man, äldre än mitt spann. Han skriver att han är besviken på mig, då han sett mig på en offentlig plats men jag hade ignorerat honom, inte mött hans försök till ögonkontakt. :cool::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 702
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka