Ärligt talat så brukar jag försöka ses så fort som möjligtJag gillar inte att sitta och chatta i all oändlighet. Kan bjuda på starten på min och As konversation:
Jag: Jag gillar inte heller att laga mat, hur löser vi det då?
A: Aah.. vi kommer bli sånna som alltid äter ute helt enkeltOm vi gör det ihop så kanske det blir kul? Man får dricka vin samtidigt.
J: McDondald´s drive in varannan dag, haha. Jag ska erkänna att jag gärna lagar mat på helger, och dricker vin samtidigt. På vardagarna blir det en del frukost till middag dock. Så vad har du gjort denna lediga måndag?
Sen skrev vi en del om matlagning och vad vi gjort i veckan och kort därefter sa han "Spontant men, ska vi ta en drink ikväll?" Jag brukar försöka undvika att fråga om vart hen bor eller jobbar med, intressen osv. Bara haffa på något i presentationen och dra igång en kul, och gärna flirtig, diskussion.
Ja, ar heller inget fan av evighetslanga chattar, men man vill ju ha en chans o kolla sa att de inte verkar vara vettvillingar innan man gar med pa att traffas.
Sveper darfor ofta inte pa folk utan profiltext - vad ska jag oppna med? en kommentar om att stranden ser kul ut? Att jag ocksa gillar att aka skidor?