Äsch, jag är också enda singeln i familjen numera. Jag skulle också egentligen vilja göra saker ihop med någon, men det blir väl ihop med vänner som de tidigare åren. Inte för jag har så många vänner, men någon dag går säkert att pussla ihop. Hade jag haft mer pengar och ingen häst hade jag definitivt rest till både Grekland och Irland för att hälsa på vännerna jag har där.Söndagsångest delux! Känner mig så jäkla ensam! Det är så tråkigt att vara den enda singeln i familjen och bland mina rätt få vänner. Semesteransökan inlämnad, jaha, ingen att planera nåt med i år heller. Mamma frågar om påskmiddag, ja vilken röd dag som helst funkar, jag har ju ändå inget planerar.
Ja, jag vet att man kan göra saker och resa på egen hand, det har jag gjort till leda nu. Jag vill göra nåt tillsammans med nån! (Nån som i nån som jag tycker om alltså). Att bara vara lite viktig för nån hade varit trevligt.
Allt brukar ordna sig, visst det är trist ibland att vara singel, men jag tror när man väl har sällskap kommer man sakna tiden när man var singel lite, kanske inte allt men lite.