Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Söndagsångest delux! Känner mig så jäkla ensam! Det är så tråkigt att vara den enda singeln i familjen och bland mina rätt få vänner. Semesteransökan inlämnad, jaha, ingen att planera nåt med i år heller. Mamma frågar om påskmiddag, ja vilken röd dag som helst funkar, jag har ju ändå inget planerar.
Ja, jag vet att man kan göra saker och resa på egen hand, det har jag gjort till leda nu. Jag vill göra nåt tillsammans med nån! (Nån som i nån som jag tycker om alltså). Att bara vara lite viktig för nån hade varit trevligt.
Äsch, jag är också enda singeln i familjen numera. Jag skulle också egentligen vilja göra saker ihop med någon, men det blir väl ihop med vänner som de tidigare åren. Inte för jag har så många vänner, men någon dag går säkert att pussla ihop. Hade jag haft mer pengar och ingen häst hade jag definitivt rest till både Grekland och Irland för att hälsa på vännerna jag har där.

Allt brukar ordna sig, visst det är trist ibland att vara singel, men jag tror när man väl har sällskap kommer man sakna tiden när man var singel lite, kanske inte allt men lite. :)

• Gilla
Reactions: ptr
Jag får nya vänner genom jobbet, har flera jag träffat på företag som jag även har på facebook, mestadels tjejer, för att inte tala om alla goa kollegor. Jag tror vänner kommer av sig själv om man är trevlig och sig själv. Har hittat många likasinnade som mig ute på företagen. :)
Har inte haft så mycket jobb med sociala möjligheter sedan 2011.
Jag ska ju inte klaga jag har ju (jag kallar henne M) M, nu och vi får se hur det går.

Jag har en dejt i morgon.
En riktig, seriös dejt, ska ses på stan och dricka vin. Ingen sur Ruben, inget galet vildsvin :D
Visade en bild för snygga kollegan som konstaterade att han ser ut ut som en större version av polisen, inte mycket variation här utseendemässigt :laugh:
Vildsvin?

• Gilla
Reactions: ptr
Har varit tyst från mig ett tag, behövt fundera lite. Men jag sov ju som jag skrev över hos V tis-ons. Det kändes bra då, men har i efterhand kommit på att jag var nog ganska klängig... kombination av tycker om honom+singel utan kroppskontakt i 2 år antar jag. Så när vi skildes åt tänkte jag att nu andas vi (främst jag låter honom andas) och nu har vi inte hörts sen dess... men, han vet att jag är och hälsar på kompisar nu tills imorgon (åkte tors morse) och jag vet att han har mkt på jobbet just nu. Så jag tänker att har jag inte hört nåt mån kväll så skriver jag och så får jag väl se... hoppas han vill träffas igen, men försöker intala mig att han inte vill för o va beredd på det. Men kommer bli ledsen isf, hoppas ni vill trösta mig isf. Men ni får gärna hålla tummarna för motsatsen.
Jag var också inställd på det värsta när jag skrev till TK och mina farhågor bekräftades, även om jag var inställd på det blev jag ledsen. Hoppas att det inte blir så i ditt fall, hade ni det bara trevligt tror jag att han borde vilja ses igen. Håller verkligen tummarna för dig. :)

Ok, jag börjar nog bli fånig. Men tjejen som jag har dejtat har inte svarat i telefon på 3 timmar.
Då börjar tankar fara omkring.
1 hon vill inte veta av mig länge.
2 hon har råkat illa ut.
3 telefon fungerar ej.

Men det känns som jag bara kan vänta.

Eller så läser hon en bok, promenerar eller är som jag och sätter på stör ej-läget och glömmer ta bort det.

Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner:(

Det finns ju en app som är som tinder fast för vänner, Panion tror jag den heter? Jag har en kompis som börjat använda den och träffat ett par stycken!

Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner:(
Kan du prova någon ny hobby? Har du någon hobby som går att utöva tillsammans med andra? Jag är tex med i facebookgrupper för löpare, för cyklister och lite annat som jag tycker är kul. Genom att ge mig ut och träna med andra så har jag fått ett flertal vänner och bekanta. Det är på det sättet som jag fått kontakt med en man som bor i närheten och som nu blivit en tokigt bra vän (har nämnt honom flera gånger här på buke också). Det är absolut inget annat än "bara" en vänskapsrelation, men jösses så glada vi båda är att vi träffats. Genom att ha honom och andra vänner och bekantingar i mitt liv nu så känns det mer än någonsin som att det inte behövs någon partner alls, jag får allt jag behöver ändå :p

Åhh! :nailbiting: Väntar på killen från igår, hatar att känna att jag verkligen vill vara med någon (pga att alltid bli besviken), men dör när jag ser den här killen. Så himla fin, utseende, personlighet osv. Han jobbar på mitt hak, går ju dit oavsett vad som händer mellan oss, men åhhh, dör verkligen. Längtar efter kärlek, men kan verkligen inte alls känna mer än friends with benefits pga helt bränd och tror inte på kärlek längre. Trust issues :banghead: Men så vacker, plus dissade mig ej idag O_o

Åhh! :nailbiting: Väntar på killen från igår, hatar att känna att jag verkligen vill vara med någon (pga att alltid bli besviken), men dör när jag ser den här killen. Så himla fin, utseende, personlighet osv. Han jobbar på mitt hak, går ju dit oavsett vad som händer mellan oss, men åhhh, dör verkligen. Längtar efter kärlek, men kan verkligen inte alls känna mer än friends with benefits pga helt bränd och tror inte på kärlek längre. Trust issues :banghead: Men så vacker, plus dissade mig ej idag O_o

Fin standard ”dissade mig ej idag” :rofl:

Hade lite tråkigt idag och swipade lite på tinder. Fastnade på en profil som verkade ovanligt intressant och hoppsan hejsan, det blev match. Vi har pratat hela kvällen, det här är absolut en av de mest lovande på mycket länge. Tyvärr bor personen i Köpenhamn... Men just nu känns det lätt värt att åka dit för att få träffa henom. Tänk vad några meddelanden kan göra mycket för humöret:)

Kan du prova någon ny hobby? Har du någon hobby som går att utöva tillsammans med andra? Jag är tex med i facebookgrupper för löpare, för cyklister och lite annat som jag tycker är kul. Genom att ge mig ut och träna med andra så har jag fått ett flertal vänner och bekanta. Det är på det sättet som jag fått kontakt med en man som bor i närheten och som nu blivit en tokigt bra vän (har nämnt honom flera gånger här på buke också). Det är absolut inget annat än "bara" en vänskapsrelation, men jösses så glada vi båda är att vi träffats. Genom att ha honom och andra vänner och bekantingar i mitt liv nu så känns det mer än någonsin som att det inte behövs någon partner alls, jag får allt jag behöver ändå :p

Jag rider en gång i veckan, alla i gruppen har barn och knappt tid med ridlektionen typ.
Men ska kanske borde kolla Facebook! Vet inte riktigt vad jag ska leta efter för nåt, och inte heller hur jag hittar dessa grupper?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 104
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka