Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hur stor är han? :p. RFSU Grande har funkat på mina ligg, även de som varit en bra bit över medelstorlek. Man kan ju prova att dra ner den olika långt?

Han är rätt normalstor skulle jag tro, lite bredare än andra jag varit med bara. Blir det mer kontakt med honom så ska jag prata med honom om det.
Jag kommer att tänka på Zara Larsson och kondomen hon drog på sitt ben av någon outgrundig anledning

Fredagens dejt har hört av sig flera gånger. Han var visst mycket nöjd och vill ses igen :). Jag prioriterar dock Malmö som jag hoppas kunna träffa på fredag. Kanske kanske blir det även en träff med Amerikanen på torsdag? Annars blir det nog fredagsdejten då. Han har ett rätt fritt jobb och är väldigt tillgänglig vilket är ett stort plus i kanten. De andra är väldigt oflexibla.

Jätten har också blivit mer intensiv i kontakten. Han har jobbat utomlands några veckor men kommer snart hem. Så då kanske vi kan ses igen. Hoppas! Vi har en rolig och flirtig kontakt, jag blir alltid på riktigt gott humör av hans meddelanden.

Det, att en ev ny sån tråd blir trevligare lär inte hända och ska man vara krass så handlar majoriteten av inläggen i dejtingtrådarna numera inte ens om dejting utan om mer eller mindre återkommande ligg.

Kanske bättre att ha en singeltråd som rymmer både de som skriver om diverse ons, kk's och de som faktiskt dejtar.
Men så är det väl? Att man ligger lite med sina dejter innan man bestämmer om det ska bli mer än bara ligg? Det måste ju höra till ovanligheterna att man börjar ligga först efter att man bestämt sig för att bli ett par.

Jag ”dejtar” inte så mycket i den bemärkelsen nej, men har ju hela tiden någon på gång. När jag väl träffar dem så hamnar de i tråden, oftast som ligg då.

Känns som en bra idé att börja om med Tinder.
Lite intressant att appen valde att visa väldigt många gamla dejter i början, trots att de befinner sig på olika avstånd. En liten hint om hur det har gått tidigare :p

Av mina nya matchningar har jag fyra som jag skrivit mycket med och skulle kunna träffa :)

Det blev ju värsta rabaldret när hon la ut en bild på instagram om snubbar som inte ville ha kondom för de har så stor snorre - då tog hon en vanlig kondom och drog på som en strumpa
För att män skulle sluta hävda att deras fantastiska kukar var för stora för kondom. :D
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article20197884.ab

Fantastiskt!

Jag har faktiskt aldrig hört argumentet dock, att storleken skulle vara ett problem på det hållet :).

Antagligen eftersom det inte direkt är ett vanligt "argument", särskilt IRL.

Skulle inte tråden handla om dejting, eller ska jag och @Hero börja diskutera kring trånga fittor nu?:rofl::rofl::rofl:
Men vad har trånga fittor med killars utsäkter att slippa kondom, och att de därmed lägger över hela ansvaret på skydd på kvinnan + att båda ska utsättas för risken att drabbas av könssjukdomar?

Om man får ont av kondomen så får man ju hitta en modell som passar bättre, inte strunta i att använda den.

Usch det här med Tinder går inget vidare just nu. Skriver med några vettiga killar som jag försöker ge en ärlig chans, men senaste dejten är helt fast i mitt huvud. Går bara och tänker "tänk om". Tänk om jag hade kunnat göra något annorlunda, tänk om han hör av sig igen... Och framförallt tänk om han inte hör av sig och jag aldrig får någon förklaring..

Känns som ett väldigt stort steg att gå från "du kan ringa mig när som helst på dygnet om du behöver prata", hålla handen i mataffären och pussas offentligt, och prat om att lämna kvar kläder för att underlätta besök i veckorna och planering för vad vi ska hitta på i sommar... Till total tystnad. Kliar i fingrarna att skriva igen och be om en förklaring. Men han vet ju redan att jag vill ha ett svar, det skrev jag ju för fem dagar sedan...

Jag är nog inte så bra på det här med att släppa taget, allrahelst inte utan ett tydligt avslut... :(

Usch det här med Tinder går inget vidare just nu. Skriver med några vettiga killar som jag försöker ge en ärlig chans, men senaste dejten är helt fast i mitt huvud. Går bara och tänker "tänk om". Tänk om jag hade kunnat göra något annorlunda, tänk om han hör av sig igen... Och framförallt tänk om han inte hör av sig och jag aldrig får någon förklaring..

Känns som ett väldigt stort steg att gå från "du kan ringa mig när som helst på dygnet om du behöver prata", hålla handen i mataffären och pussas offentligt, och prat om att lämna kvar kläder för att underlätta besök i veckorna och planering för vad vi ska hitta på i sommar... Till total tystnad. Kliar i fingrarna att skriva igen och be om en förklaring. Men han vet ju redan att jag vill ha ett svar, det skrev jag ju för fem dagar sedan...

Jag är nog inte så bra på det här med att släppa taget, allrahelst inte utan ett tydligt avslut... :(

Så jobbigt :( Du är nog knappast ensam om att tycka det är svårt!

Influensan from hell verkar härja här, alla är fasen sjuka. Min dejt har varit sjuk i 1.5 vecka så vi har inte setts under den tiden. Hittade ett för mig nytt instakonto igår, https://www.instagram.com/mansbebisar/, och kände så igen mig på massa punkter med alla mina ex... Saknade honom ganska mycket då faktiskt. Tänker att det måste ju vara positivt vs att bara känna att jag verkligen inte orkar med män med risk för detta.

Det ÄR väldigt drygt att inte få några vettiga avslut... Men jag hoppas att du väljer att träffa några av de andra och att de visar sig toppa honom :)

Amerikanen är pepp! Det blir nog honom på onsdag och Malmö, sedan fredagsdejten (måste hitta nytt namn till honom, kanske Nybörjaren? Han är rätt ny på det där med att vänstra har det visat sig) på måndag och sen Amerikanen igen på tisdagen. Nu gör det inte så mycket om någon ställer in haha.

Snacka om att helgen överträffat alla förväntningar. :o:love:
Jag vet inte ens hur något ska kunna överträffa det här. Att han är en fantastisk människa visste jag redan, men han är verkligen bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag är såld på riktigt. Jag trodde inte att något så nytt kunde kännas så hemma. Han passar in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka