Jag hoppas det. Jag vet inte hur seriöst hon vill ha det och det är ganska nytt.Fasen, vad jag unnar dig det! Hoppas det blir bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas det. Jag vet inte hur seriöst hon vill ha det och det är ganska nytt.Fasen, vad jag unnar dig det! Hoppas det blir bra!
Välkommen hit
Är riktigt skönt att vara själv efter ett uppbrott. Det är nu efter 1 år jag börjar finna mig själv och känner sug att träffa karlar!
Lite som jag då. Det är lugnt på min front. Så följ någon som inte söver dig.Följer er andra lite i smyg här sålänge
Det var inte läget i detta fall, men däremot var den bred, kan ju iofs bero på det.@zarmino njae inte ont i den bemärkelsen men att den varit alldeles för liten (vilket ju inte lär vara så skönt).
Ont hur, skavsår, allergi?Träffade på något nytt igår, en kille som fick ont av att använda kondom. Vi provade, men han fick lov att avbryta. Någon annan som upplevt det?
Typ nerv i kläm förklarade han det som, kändes visst som en lätt pungspark.Ont hur, skavsår, allergi?
Aha, hade han dragit ned den över pungen? Han kanske behövde en större storlek eller ett annat märke?Typ nerv i kläm förklarade han det som, kändes visst som en lätt pungspark.
Tappade lite intresset för 24-åringen nu när han började prata känslor
Kändes så enkelt innan när vi bara gled omkring och inte känslor inte var inblandade...
Nope, inte ned över pungen han hade upplevt detta innan med kondom. Jag ska väl inte engagera mig i det så mkt då det var första gången vi träffades och antagligen sista, men jag blev nyfiken!Aha, hade han dragit ned den över pungen? Han kanske behövde en större storlek eller ett annat märke?
Relaterar
Det skulle förenkla en hel del.Haha. Kan det inte bara vara enkelt och fritt från känslor!
Nope, inte ned över pungen han hade upplevt detta innan med kondom. Jag ska väl inte engagera mig i det så mkt då det var första gången vi träffades och antagligen sista, men jag blev nyfiken!
Omg! Har träffat en kille, han är ju (på förhand) fantastisk, men är lite rädd för att involvera mig med honom. Även om han verkar fin som människa, så är hans bästa vän någon som jag INTE vill ha i mitt liv. Inte för att det kommer att bli något seriöst, men känns som upplagt för en massa drama. Rörig historia, men en av mina närmre vänner är vän med honom också, och min vän har varit med benefits... börjar tröttna på honom dock. Har inget att förlora egentligen, men som sagt, drama och att det slår tillbaka på mig. Men jag blir ju så sugen?
Och just det.. vi talar inget gemensamt språk Lite inputs? Vet dock inte om jag behöver något från @Bison, tror att jag vet på förhand vad hon säger efter att ha följt i skymundan
Nej, på grund av att han valde att gå hem mitt i natten och inte svarat på mitt meddelande som jag skickat idag.Varför sista ? Pga, kondomen ?
Nej, på grund av att han valde att gå hem mitt i natten och inte svarat på mitt meddelande som jag skickat idag.
Badoo, jag skrev till honom i oktober och han svarade igår. Det var helt spontan filmtittning för att jag var sällskapssjuk.Oj, okej. Ja, det lät ju inte direkt positivt.
Hur träffades ni? Via Tinder ?
Jag var nyfiken på om någon hade upplevt något liknande, ifall det uppstår igen.