Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Välkommen hit :heart
Är riktigt skönt att vara själv efter ett uppbrott. Det är nu efter 1 år jag börjar finna mig själv och känner sug att träffa karlar!

Tack:love:

Jag var väldigt snabb med att träffa killar direkt efter, säkert för att slippa bearbeta uppbrottet. När det inte fungerade med den killen jag träffade mer seriöst blev jag orimligt ledsen och insåg att jag först då släppte fram det onda från mitt stora breakup. Det tog liksom ett tag att orka ta tag i det. Nu är jag inte mottaglig alls. Tänker mycket på att jag vill dejta och så sen.

Jag antar att det måste få ta lite tid. Mitt förra förhållande var väldigt destruktivt och lämnade mig ganska trasig, så jag behöver nog läka och bearbeta nu ett tag för att nästa ska bli lite mer sunt och på mina villkor. Men hoppas kunna dejta lite kravlöst i sommar iallafall, för att det är skoj :D

Aha, hade han dragit ned den över pungen? Han kanske behövde en större storlek eller ett annat märke?
Nope, inte ned över pungen han hade upplevt detta innan med kondom. Jag ska väl inte engagera mig i det så mkt då det var första gången vi träffades och antagligen sista, men jag blev nyfiken!

Omg! Har träffat en kille, han är ju (på förhand) fantastisk, men är lite rädd för att involvera mig med honom. Även om han verkar fin som människa, så är hans bästa vän någon som jag INTE vill ha i mitt liv. Inte för att det kommer att bli något seriöst, men känns som upplagt för en massa drama. Rörig historia, men en av mina närmre vänner är vän med honom också, och min vän har varit med benefits... börjar tröttna på honom dock. Har inget att förlora egentligen, men som sagt, drama och att det slår tillbaka på mig. Men jag blir ju så sugen? :cautious::d

Och just det.. vi talar inget gemensamt språk :angel: Lite inputs? Vet dock inte om jag behöver något från @Bison, tror att jag vet på förhand vad hon säger efter att ha följt i skymundan :angel::rofl:

Inte för att någon har engagerat sig.. men får snart besök :o:laugh::banghead::nailbiting:

Jag är väldigt sporadisk med att skriva här har jag kommit på :o Det blev en massa kaos i livet så jag har knappt orkat tänka på dejting. Sån där rolig skit med försäkringskassan som gjorde uppenbara fel o bara drog energi. Jag tänkte att om J fortfarande är singel i sommar så kunde jag försöka fånga honom då, hade bara inte energin så vi träffades inte på några veckor.
För en vecka sedan skulle vi fika med några gemensamma kompisar men efter mkt om o men blev det bara jag o J, vilket blev helt toppen :love: Fika, sen undrade han om jag ville hänga med o se en match, promenad i solen o avslutade med att äta middag :D Jag som knappt vart in i en sportbar hade massa frågor men han var så rar o förklarade allt, matchen var oväntat intressant och han såg uppriktigt glad ut när jag sa jag gärna hänger på igen! Helt plötsligt försvann all tanke på att låta bli dejtande :rofl:

Jag skrev ju även i första inlägget, sisådär XXX antal sidor bort, att vår gemensamma kompis berättat han var lite intresserad av nån tjej i föreningen de är med i. Jag fick höra lite mer av den historien igår, tydligen är det så att J sagt till den andra tjejen han var intresserad av att dejta, hon har inte gett svar, flirtar med honom när de träffas i föreningen men är benhård med att de är endast kompisar ifall någon frågar om de dejtar. Detta har pågått ungefär 3 månader... så jag är inte ett dugg förvånad att han intresserar sig för andra. Sen fattar jag inte riktigt varför vår gemensamma kompis berättar så mkt om den andra tjejen då jag ärligt talat skiter i deras relation men av nån konstig anledning tycker min väldigt öppna kompis som själv dejtar flera samtidigt att jag ska va försiktig ifall han dejtar två. :rofl: Det är bra kompisen berättar det för mig dock, misstänker starkt hon berättar lika mkt för den andra tjejen så jag berättar inget viktigt längre. Även om hon bryr sig/menar väl så verkar hon inte kunna hålla truten men så gillar hon skvaller så...
Blev visst en roman det här också :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024

Hästrelaterat