Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan ju begränsa arean för träffarna.

Hur många har du skrivit med ?

Jo, men man ställer ju in radie, vilket innebär att om jag vill undvika danskar i mitt flöde så blir även den svenska delen av radien väldigt liten ;) Swipade faktiskt slut när jag hade inställd på litet område, och jag träffar gärna svensktalande som bor två mil bort.

På Tinder har jag skrivit med sju-åtta kanske. Varav vissa inte verkade intresserade av att ha en konversation, nån där jag tappade intresset pga kom fram att han hade barn, och så dessa som vill "mysa", helst samma kväll.

Jo, men man ställer ju in radie, vilket innebär att om jag vill undvika danskar i mitt flöde så blir även den svenska delen av radien väldigt liten ;) Swipade faktiskt slut när jag hade inställd på litet område, och jag träffar gärna svensktalande som bor två mil bort.

På Tinder har jag skrivit med sju-åtta kanske. Varav vissa inte verkade intresserade av att ha en konversation, nån där jag tappade intresset pga kom fram att han hade barn, och så dessa som vill "mysa", helst samma kväll.

Låter som att du ger upp för lätt ? Det är väl bara att swipa vänster på danskarna om det inte är aktuellt då ?

7-8 !? Så ger du upp ?
Jag har skrivit till 100-tals sen jag började med tinder...

Låter som att du ger upp för lätt ? Det är väl bara att swipa vänster på danskarna om det inte är aktuellt då ?

7-8 !? Så ger du upp ?
Jag har skrivit till 100-tals sen jag började med tinder...

Jo, men det är drygt när det känns som 80% försvinner pga det, för sen finns ju många andra saker som ska finnas för högerswipe när jag väl får upp en svensk.

Har väl inte sagt att jag faktiskt gett upp, utan att jag känner mig ganska uppgiven?

7-8 var alltså de som konversationen nästan startat ja. Har inte haft Tinder så superlänge denna omgång, swipar enbart om jag faktiskt är intresserad och får inte speciellt många matchningar.

Jag installerade om Tinder. Det dyker alltid upp massa nya människor jag aldrig sett förut när jag gör det, väldigt trevligt!

Har även swipat mig igenom en jäkla massa folk jag redan har dejtat, inte lika trevligt.
Men jag skrattade högt åt kollegans profil :p
Den är helt obegriplig dock för den som inte är i branschen men kan tänka mig att han får en del frågor om vad han menar, det är smart faktiskt :laugh:

Träffade på något nytt igår, en kille som fick ont av att använda kondom. Vi provade, men han fick lov att avbryta. Någon annan som upplevt det?

• Gilla
Reactions: ptr
Omg! Har träffat en kille, han är ju (på förhand) fantastisk, men är lite rädd för att involvera mig med honom. Även om han verkar fin som människa, så är hans bästa vän någon som jag INTE vill ha i mitt liv. Inte för att det kommer att bli något seriöst, men känns som upplagt för en massa drama. Rörig historia, men en av mina närmre vänner är vän med honom också, och min vän har varit med benefits... börjar tröttna på honom dock. Har inget att förlora egentligen, men som sagt, drama och att det slår tillbaka på mig. Men jag blir ju så sugen? :cautious::d

Och just det.. vi talar inget gemensamt språk :angel: Lite inputs? Vet dock inte om jag behöver något från @Bison, tror att jag vet på förhand vad hon säger efter att ha följt i skymundan :angel::rofl:

Åh, hoppas jag kommer och joinar er i tråden här om ett tag! Jag har varit singel i ett halvår efter ett långt förhållande. Började träffa en fin kille kort därefter och vi sågs i några månader men det funkade inte. Det gick för fort. Nu har jag haft en dålig period sedan nyår och känner mig helt enkelt för ful för att träffa någon... så jag avböjer alla inviter. Ska jobba på mig själv ett tag och när jag mår bättre ser jag fram emot att ge mig ut i djungeln!

Åh, hoppas jag kommer och joinar er i tråden här om ett tag! Jag har varit singel i ett halvår efter ett långt förhållande. Började träffa en fin kille kort därefter och vi sågs i några månader men det funkade inte. Det gick för fort. Nu har jag haft en dålig period sedan nyår och känner mig helt enkelt för ful för att träffa någon... så jag avböjer alla inviter. Ska jobba på mig själv ett tag och när jag mår bättre ser jag fram emot att ge mig ut i djungeln!

Välkommen hit :heart
Är riktigt skönt att vara själv efter ett uppbrott. Det är nu efter 1 år jag börjar finna mig själv och känner sug att träffa karlar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat