Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade med en vakt på tåget idag som gnällde över sitt tråkiga liv och sin tråkiga sambo :p
Jag retades med honom och flörtade lite, det gick hem :D
Bäst var dock hans totala förvirring när han insåg att han missbedömt min ålder med sisådär tio år :laugh:

Snacka om att helgen överträffat alla förväntningar. :o:love:
Jag vet inte ens hur något ska kunna överträffa det här. Att han är en fantastisk människa visste jag redan, men han är verkligen bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag är såld på riktigt. Jag trodde inte att något så nytt kunde kännas så hemma. Han passar in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt.
Åh så härligt det låter! :love:

Snacka om att helgen överträffat alla förväntningar. :o:love:
Jag vet inte ens hur något ska kunna överträffa det här. Att han är en fantastisk människa visste jag redan, men han är verkligen bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag är såld på riktigt. Jag trodde inte att något så nytt kunde kännas så hemma. Han passar in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Så underbart :love::love::love:

Bah och dubbelt baah, jag trodde jag hade kommit över TK, håller på och bakar bullar och kan tydligen inte låta bli att tänka på det och när jag tänker på det får jag en klump i magen och det känns jobbigt att svälja.

Avundsjukan reser sitt fula tryne och det känns allmänt jobbigt, nu så här i efterhand kanske det hade varit bättre om han inte hade kommit hit förra lördagen. Jag hade inte i min vildaste fantasi inbillat mig att ett ex skulle komma in i bilden.

Jag bara hoppas vi kan prata som vanligt på jobbet när jag är där och lossar/lastar, för annars kommer jag bli riktigt ledsen. :(

Bah och dubbelt baah, jag trodde jag hade kommit över TK, håller på och bakar bullar och kan tydligen inte låta bli att tänka på det och när jag tänker på det får jag en klump i magen och det känns jobbigt att svälja.

Avundsjukan reser sitt fula tryne och det känns allmänt jobbigt, nu så här i efterhand kanske det hade varit bättre om han inte hade kommit hit förra lördagen. Jag hade inte i min vildaste fantasi inbillat mig att ett ex skulle komma in i bilden.

Jag bara hoppas vi kan prata som vanligt på jobbet när jag är där och lossar/lastar, för annars kommer jag bli riktigt ledsen. :(
Sånt svider! Lanar av med tiden men om det går bort helt vetifan.
Det går att se det som så att avundsjuk kan man väl få vara men det ska inte dra iväg och bli svartsjuka.

Jag hoppas att tiden läker även dina sår. För med tanke på hur uppspelt du verkar ha blivit så var det nog bra att han kom i alla fall. Det är säkert väldigt olika hur man är, men för mig är det lätt värt lite hjärtesorg om jag bara får bli sådär rusig, förälskad och glad en stund. Det är en härlig känsla!

Jag hoppas att tiden läker även dina sår. För med tanke på hur uppspelt du verkar ha blivit så var det nog bra att han kom i alla fall. Det är säkert väldigt olika hur man är, men för mig är det lätt värt lite hjärtesorg om jag bara får bli sådär rusig, förälskad och glad en stund. Det är en härlig känsla!
Jo, det är väl sant. Mina kollegor sa samma sak att jag hade verkat väldigt glad och uppåt på sistone. Känns bara som jag har sån jäkla otur jämt och ständigt. Bara inte det här påverkar jobbet, för det företaget han jobbar på är mitt favoritställe och inte pga att han jobbar där. Så håller verkligen tummarna att vardagen kan fortsätta.
Sen vet jag inte ifall jag är extra känslig idag, har världens mensvärk och känner mig bitvis illamående och låg.

• Gilla
Reactions: ptr
Jo, det är väl sant. Mina kollegor sa samma sak att jag hade verkat väldigt glad och uppåt på sistone. Känns bara som jag har sån jäkla otur jämt och ständigt. Bara inte det här påverkar jobbet, för det företaget han jobbar på är mitt favoritställe och inte pga att han jobbar där. Så håller verkligen tummarna att vardagen kan fortsätta.
Sen vet jag inte ifall jag är extra känslig idag, har världens mensvärk och känner mig bitvis illamående och låg.

Ta det bara chill och var som vanligt själv så kommer det säkert gå bra :)

Ta det bara chill och var som vanligt själv så kommer det säkert gå bra :)

@RedHyuuga om det är någon som har gjort bort sig i detta så är det ju han, inte du. Försök att ta det lugnt bara :) Jag förstår att det känns träligt.
Jag försöker, ska åka till det företaget imorrn och lämna bullar, hade tänkt åka dit en stund innan deras lunch och träffa de andra truckförarna och sen följa med dom till lunchrummet och överlämna bullarna och troligen äta lunch också. Bullarna är bakade till företaget, då jag vill visa mitt stöd för dom och jag vet att det kommer bli uppskattat. Kommer nog kännas lite bättre efteråt.

Jag vet med mig att jag brukar göra små saker till stora saker och försöker låta bli, men det är lättare sagt än gjort. Jag får väl dejta min lastbil, den kommer inte välja bort mig i alla fall! :laugh::love::heart

På tal om att skjuta upp dejter så är det precis vad jag gör hela tiden med gymkillen. Förra veckan pga allmänt grinig, vi bestämde att ses i morgon istället men nu är vildsvinet hemma hos mig så det är nog ingen bra idé :rofl:

Det känns fel att gilla ditt inlägg @Niyama men ja, otroligt bra och starkt och modigt att du berättade om vad som får dig att inte må så bra. Om han inte kan hantera det är det tråkigt men ja, det är ju inget du styra över. Och då tänker jag iaf att det är bättre och viktigare att stå upp för sig själv och våga vara modig även om det är sjukt läskigt och jobbigt. Så ja, heja dig! :heart
Tack! Tänkte igenom samtalet i efterhand och tycker jag sa det på så bra sätt jag kunde. Han sa "jag vet inte vad jag ska säga" och jag svarade typ "det behöver du inte veta, jag ville bara förklara varför jag mår som jag mår nu". Han har sms:at idag, får se hur det blir vid nästa telefonsamtal. Han kanske behövde smälta det lite. Det var inte så att han sa nåt "dumt", utan att han lät så "chockad" så jag tänkte att detta var nog en jävligt dum idé.

Söndagsångest delux! Känner mig så jäkla ensam! Det är så tråkigt att vara den enda singeln i familjen och bland mina rätt få vänner. Semesteransökan inlämnad, jaha, ingen att planera nåt med i år heller. Mamma frågar om påskmiddag, ja vilken röd dag som helst funkar, jag har ju ändå inget planerar.
Ja, jag vet att man kan göra saker och resa på egen hand, det har jag gjort till leda nu. Jag vill göra nåt tillsammans med nån! (Nån som i nån som jag tycker om alltså). Att bara vara lite viktig för nån hade varit trevligt.

Söndagsångest delux! Känner mig så jäkla ensam! Det är så tråkigt att vara den enda singeln i familjen och bland mina rätt få vänner. Semesteransökan inlämnad, jaha, ingen att planera nåt med i år heller. Mamma frågar om påskmiddag, ja vilken röd dag som helst funkar, jag har ju ändå inget planerar.
Ja, jag vet att man kan göra saker och resa på egen hand, det har jag gjort till leda nu. Jag vill göra nåt tillsammans med nån! (Nån som i nån som jag tycker om alltså). Att bara vara lite viktig för nån hade varit trevligt.

Det bästa jag har gjort (skrivit det förut) är att skaffa två nya vänner (via instagram) alla mina andra vänner är i förhållanden och gör hellre saker med sin partner.
Åker till Lissabon med en av dom i sommar :)

Vet inte hur det ser ut i din stad, men kanske finns ex. bukefalister där som vill hitta på något?

Har varit tyst från mig ett tag, behövt fundera lite. Men jag sov ju som jag skrev över hos V tis-ons. Det kändes bra då, men har i efterhand kommit på att jag var nog ganska klängig... kombination av tycker om honom+singel utan kroppskontakt i 2 år antar jag. Så när vi skildes åt tänkte jag att nu andas vi (främst jag låter honom andas) och nu har vi inte hörts sen dess... men, han vet att jag är och hälsar på kompisar nu tills imorgon (åkte tors morse) och jag vet att han har mkt på jobbet just nu. Så jag tänker att har jag inte hört nåt mån kväll så skriver jag och så får jag väl se... hoppas han vill träffas igen, men försöker intala mig att han inte vill för o va beredd på det. Men kommer bli ledsen isf, hoppas ni vill trösta mig isf. Men ni får gärna hålla tummarna för motsatsen.

Ok, jag börjar nog bli fånig. Men tjejen som jag har dejtat har inte svarat i telefon på 3 timmar.
Då börjar tankar fara omkring.
1 hon vill inte veta av mig länge.
2 hon har råkat illa ut.
3 telefon fungerar ej.

Men det känns som jag bara kan vänta.

• Gilla
Reactions: ptr
Det bästa jag har gjort (skrivit det förut) är att skaffa två nya vänner (via instagram) alla mina andra vänner är i förhållanden och gör hellre saker med sin partner.
Åker till Lissabon med en av dom i sommar :)

Vet inte hur det ser ut i din stad, men kanske finns ex. bukefalister där som vill hitta på något?

Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner:(

Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner:(

Jag har fått vänner från alla möjliga ställen. Jobbet, genom andra vänner, intressen, buke.
Det går att hitta vänner även som vuxen och då är inte jag ens särskilt social och trevlig. Folk vill tydligen vara vän med mig ändå :p

Jag fattar inte heller riktigt :D den ena historien vill jag inte lägga ut här då jag tycker den är pinsam, haha.

Men den ena tjejen började jag helt sonika följa helt random, sen la hon upp nåt inlägg och frågade om nån ville hitta på något, och på den vägen är det :)
Det finns fler dom känner sig ensamma (hon har ändå barn och man)

Det är ju jättebra att du försökt iallafall, testa nån Facebookgrupp i din stad kanske? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka