Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så härligt det låter!Snacka om att helgen överträffat alla förväntningar.
Jag vet inte ens hur något ska kunna överträffa det här. Att han är en fantastisk människa visste jag redan, men han är verkligen bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag är såld på riktigt. Jag trodde inte att något så nytt kunde kännas så hemma. Han passar in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt.
Snacka om att helgen överträffat alla förväntningar.
Jag vet inte ens hur något ska kunna överträffa det här. Att han är en fantastisk människa visste jag redan, men han är verkligen bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag är såld på riktigt. Jag trodde inte att något så nytt kunde kännas så hemma. Han passar in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt.
Sånt svider! Lanar av med tiden men om det går bort helt vetifan.Bah och dubbelt baah, jag trodde jag hade kommit över TK, håller på och bakar bullar och kan tydligen inte låta bli att tänka på det och när jag tänker på det får jag en klump i magen och det känns jobbigt att svälja.
Avundsjukan reser sitt fula tryne och det känns allmänt jobbigt, nu så här i efterhand kanske det hade varit bättre om han inte hade kommit hit förra lördagen. Jag hade inte i min vildaste fantasi inbillat mig att ett ex skulle komma in i bilden.
Jag bara hoppas vi kan prata som vanligt på jobbet när jag är där och lossar/lastar, för annars kommer jag bli riktigt ledsen.![]()
Jag hoppas att tiden läker även dina sår. För med tanke på hur uppspelt du verkar ha blivit så var det nog bra att han kom i alla fall. Det är säkert väldigt olika hur man är, men för mig är det lätt värt lite hjärtesorg om jag bara får bli sådär rusig, förälskad och glad en stund. Det är en härlig känsla!Bah och dubbelt baah, jag trodde jag hade kommit över TK, håller på och bakar bullar och kan tydligen inte låta bli att tänka på det och när jag tänker på det får jag en klump i magen och det känns jobbigt att svälja.
Avundsjukan reser sitt fula tryne och det känns allmänt jobbigt, nu så här i efterhand kanske det hade varit bättre om han inte hade kommit hit förra lördagen. Jag hade inte i min vildaste fantasi inbillat mig att ett ex skulle komma in i bilden.
Jag bara hoppas vi kan prata som vanligt på jobbet när jag är där och lossar/lastar, för annars kommer jag bli riktigt ledsen.![]()
Jo, det är väl sant. Mina kollegor sa samma sak att jag hade verkat väldigt glad och uppåt på sistone. Känns bara som jag har sån jäkla otur jämt och ständigt. Bara inte det här påverkar jobbet, för det företaget han jobbar på är mitt favoritställe och inte pga att han jobbar där. Så håller verkligen tummarna att vardagen kan fortsätta.Jag hoppas att tiden läker även dina sår. För med tanke på hur uppspelt du verkar ha blivit så var det nog bra att han kom i alla fall. Det är säkert väldigt olika hur man är, men för mig är det lätt värt lite hjärtesorg om jag bara får bli sådär rusig, förälskad och glad en stund. Det är en härlig känsla!
Jo, det är väl sant. Mina kollegor sa samma sak att jag hade verkat väldigt glad och uppåt på sistone. Känns bara som jag har sån jäkla otur jämt och ständigt. Bara inte det här påverkar jobbet, för det företaget han jobbar på är mitt favoritställe och inte pga att han jobbar där. Så håller verkligen tummarna att vardagen kan fortsätta.
Sen vet jag inte ifall jag är extra känslig idag, har världens mensvärk och känner mig bitvis illamående och låg.
Ta det bara chill och var som vanligt själv så kommer det säkert gå bra![]()
Jag försöker, ska åka till det företaget imorrn och lämna bullar, hade tänkt åka dit en stund innan deras lunch och träffa de andra truckförarna och sen följa med dom till lunchrummet och överlämna bullarna och troligen äta lunch också. Bullarna är bakade till företaget, då jag vill visa mitt stöd för dom och jag vet att det kommer bli uppskattat. Kommer nog kännas lite bättre efteråt.@RedHyuuga om det är någon som har gjort bort sig i detta så är det ju han, inte du. Försök att ta det lugnt baraJag förstår att det känns träligt.
Tack! Tänkte igenom samtalet i efterhand och tycker jag sa det på så bra sätt jag kunde. Han sa "jag vet inte vad jag ska säga" och jag svarade typ "det behöver du inte veta, jag ville bara förklara varför jag mår som jag mår nu". Han har sms:at idag, får se hur det blir vid nästa telefonsamtal. Han kanske behövde smälta det lite. Det var inte så att han sa nåt "dumt", utan att han lät så "chockad" så jag tänkte att detta var nog en jävligt dum idé.Det känns fel att gilla ditt inlägg @Niyama men ja, otroligt bra och starkt och modigt att du berättade om vad som får dig att inte må så bra. Om han inte kan hantera det är det tråkigt men ja, det är ju inget du styra över. Och då tänker jag iaf att det är bättre och viktigare att stå upp för sig själv och våga vara modig även om det är sjukt läskigt och jobbigt. Så ja, heja dig!![]()
Söndagsångest delux! Känner mig så jäkla ensam! Det är så tråkigt att vara den enda singeln i familjen och bland mina rätt få vänner. Semesteransökan inlämnad, jaha, ingen att planera nåt med i år heller. Mamma frågar om påskmiddag, ja vilken röd dag som helst funkar, jag har ju ändå inget planerar.
Ja, jag vet att man kan göra saker och resa på egen hand, det har jag gjort till leda nu. Jag vill göra nåt tillsammans med nån! (Nån som i nån som jag tycker om alltså). Att bara vara lite viktig för nån hade varit trevligt.
Det bästa jag har gjort (skrivit det förut) är att skaffa två nya vänner (via instagram) alla mina andra vänner är i förhållanden och gör hellre saker med sin partner.
Åker till Lissabon med en av dom i sommar
Vet inte hur det ser ut i din stad, men kanske finns ex. bukefalister där som vill hitta på något?
Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner![]()
Hur tusan får man nya vänner!Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner![]()
Blir riktigt avis på dig som lyckats skaffa två vänner i vuxen ålder! Fattar inte hur du lyckats med det via Instagram? Jag har försökt skaffa fler vänner via nån sida jag inte minns namnet på just nu, men det rann tyvärr bara ut i sanden efter ett par månader... Man behöver ju klicka även med vänner![]()