Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar för fullt med det.Finns filmer på YT också om du vill vara lite förberedd![]()
Vet inte riktigt om jag ska gilla eller inte på ett sådant inlägg, hoppas ändå på det bästa för din skull.Har skickat till poolkillen att jag inte vill ses mer nu. Alltid jobbigt att vänta på svar på sådana meddelanden![]()
TackVet inte riktigt om jag ska gilla eller inte på ett sådant inlägg, hoppas ändå på det bästa för din skull.![]()
Vin, öl och whiskey är lätta tecken att börja medJag jobbar för fullt med det.![]()
Förstår det, hoppas som sagt på det bästa.TackDet är ingen större fara, men en vill ju alltid få det ultimata svaret där personen inte låter allt för sårad
![]()
Varje gång jag läser Malmö så tänker jag på det en kollega brukar kalla det Malmööööe.Lite uttråkad idag. Öppnade Tinder och swipade kanske 10 min. Fick matchningar direkt och nu ska jag träffa en på fredag. Det blir en snäll fikadejt den här gången. Nästa vecka är det förhoppningsvis dags för Malmö igen.
Haha jag pratar lundensiska, dvs säger Malmö som det stavasVarje gång jag läser Malmö så tänker jag på det en kollega brukar kalla det Malmööööe.
Vad innebär en "snäll fikadejt"?![]()
Jag säger också Malmö precis som det stavas när jag pratar om det seriöst, ibland när jag dummar mig lite blir det Malmöööee, med stor betoning på sista bokstäverna.Haha jag pratar lundensiska, dvs säger Malmö som det stavas
Snäll fikadejt = jag tänker inte ligga med honom... Men vi ska nog prata om vad vi ska göra om vi bestämmer oss för att ses fler gånger. Sååå kanske inte SÅ snäll dejt ändå haha.
Skrev med en kille som under hela konversationen bara svarade på mina frågor utan att ens avsluta med ”Du då?”. När jag slutade skriva tillslut så skickade han en GIF med Milhouse i Simpsons som spelar frisbee med sig själv (mao ”ensamt här”) och jag tänkte att jo vars, så har hela konversationen varit för mig![]()
Haha jag har nog mina egna termer tror jag. De flesta är nog mer intresserade av kärlek än vad jag är... Jag tycker t o m att det nästan är positivt om de är upptagna, för då är det mindre risk att det blir krångel med känslor.Jag säger också Malmö precis som det stavas när jag pratar om det seriöst, ibland när jag dummar mig lite blir det Malmöööee, med stor betoning på sista bokstäverna.
Aha, det är det som är snäll fikadejt, då e jag med. Är så många nya termer för mig, så jag är som en svamp som suger åt mig.Hoppas det blir bra i alla fall oavsett vad som händer.
![]()
Haha ja den har jag också sett. Men jag förstår det som att man öht inte tänder på människor man inte känner väl?Detta med Sapiosexuell... ett nytt sätt att säga att man gillar intelligenta människor alltså?
Haha ja den har jag också sett. Men jag förstår det som att man öht inte tänder på människor man inte känner väl?
Jo men jag har förstått att det inte bara handlar om intelligens (vem gillar INTE det??) utan om människan bakom skalet s a s. Men jag kanske är felinformerad.Definitionen verkar vara att man tänder på intelligens? Iaf det jag googlade fram på en halv minut, mer forskning än så har jag inte gjort .)
Ah, jo så är det säkert. Har också en del termer jag använder ibland, ofta förkortningar.Haha jag har nog mina egna termer tror jag. De flesta är nog mer intresserade av kärlek än vad jag är... Jag tycker t o m att det nästan är positivt om de är upptagna, för då är det mindre risk att det blir krångel med känslor.
Tack . Han är rolig, lång och mörk och snygg på bilderna så jag tycker det verkar hoppfullt.Ah, jo så är det säkert. Har också en del termer jag använder ibland, ofta förkortningar.
Huvudsaken är ändå att det blir bra i slutet oavsett vilken term man använder.
Ska hålla tummarna för dig mentalt.![]()
Jo men jag har förstått att det inte bara handlar om intelligens (vem gillar INTE det??) utan om människan bakom skalet s a s. Men jag kanske är felinformerad.