Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HU!Du är en få
Det är annars ett klassiskt avslut på en dålig dejt.
Absolut! Sen beror det ju lite på vad man är ute efter. Hade jag endast varit ute efter typ en KK hade jag inte brytt mig om denne ville hålla låg profil. Sen är jag väl överlag så att jag inte gillar när man för tidigt börjar basunera ut vem man träffar och när osv osvOch jag hade frågat "varför inte?"
Det är en (tydligen Väldigt bra) dejt de varit på, man behöver inte dra så stora växlar på att han kanske vill ha lite låg profil just nu.
Jag brukar nog säga nåt om att det var trevligt och sen "vi hörs!".Säger att man haft trevligt och att man gärna gör det igen.
Brukar ändå säga "vi hörs" typ det sista jag görMed hångel![]()
Jag är glad att du kan se det på det sättet också! Det är underbart!Jag kan inte säga/skriva det nog, men ibland bara älskar jag den här tråden.Jag vet att ni bryr er och det kommer fram olika åsikter på ett bra sätt. Gillas skarpt.
Inte för inte som den här tråden har blivit en av mina favorittrådar här. Älskar't!![]()
Ja men lite såSen är jag väl överlag så att jag inte gillar när man för tidigt börjar basunera ut vem man träffar och när osv osv![]()
Jag brukar nog säga nåt om att det var trevligt och sen "vi hörs!".
Brukar ändå säga "vi hörs" typ det sista jag gör![]()
Jamen verkligen, har äntligen fått se en annan sida av buke som för mig varit dold i dunkel innan.Jag är glad att du kan se det på det sättet också! Det är underbart!
Jag tycker det låter fint mellan dig och Arkitektstudenten. Även om han säger att han inte är riktigt redo, så har ni ju som du säger bara setts fyra gånger och han säger att han inte är sugen på att träffa andra... Jag tycker det räcker långt. Jag och V har också setts fyra gånger och jag säger till mig själv njut av det som är just nu och aaandas och hoppas, typ. Jag hade inte fortsatt träffa Konstnärskillen i ditt läge, men det är jag.
Imorgon ska jag hälsa på och sova över hos V, hoppas det blir bra.
Var där barn med med i bilden så kanske det har med saken att göra med, barn och barns mor.Sen är jag väl överlag så att jag inte gillar när man för tidigt börjar basunera ut vem man träffar och när osv osv![]()
Senaste som avslutade en dejt så med mig svarade på 2 sms efter det och aldrig igenSäger att man haft trevligt och att man gärna gör det igen.
Sen är det väl inte alltid man lyckas säga det man ville ha sagt - särskilt när det är lite nytt och yrigt!Sen tror jag att vi inte riktigt landat än, det här är något nytt för oss båda. Vi har bara haft jobbrelation innan och skrivit lite korta meddelanden på fb fram och tillbaka. Så jag lägger inte så stor vikt vid det där.
Det också kanske, text tycker jag alltid är svårare än tal.Sen är det väl inte alltid man lyckas säga det man ville ha sagt - särskilt när det är lite nytt och yrigt!
Jag tänker att vad man definierar som en dejt är väldigt personligt. Jag har blivit utbjuden på "riktig" dejt typ en gång senaste åren (drinkar ute) men det har ju inte varit mindre nervöst och pirrigt att åka hem till en kille jag är intresserad av och träffas där istället för ute. Jag är lite obekväm med hela "ses ute på restaurang bland folk"-grejen så jag dejtar mycket hellre hemma förutsatt att det är någon jag träffat innan och vet inte är en obehaglig typ.Jag blev lite fundersam här. Var det verkligen en dejt när han kom hem till mig, vi åt frallor, drack öl, tjötade, pussades osv, samt sov?
Det är inte riktigt så jag tänker mig en dejt. En dejt för mig är säkert något gammalmodigt nu i dagens samhälle.
Jag tänker mig att man går ut och äter på restuarang t ex. Hur är det egentligen nuförtiden, vad definierar dejt för er?
Har läst en hel del i tråden, men kan inte riktigt greppa det.
Det gick inget bra med det snacket. Blev i stället att vi bestämde att vi skulle ses ikväll... sen somnade jag, vaknade igen vid ettiden utan att kunna varva ner och somna om förrän det var dags att gå upp. Just nu: fet sömnbrist, fet ångest. Känner att jag borde lägga ner precis allt eftersom inget ändå kommer att gå vägen och jag känner mig så ur balans... Gränsen är visst hårfin mellan roligt spännande dejtande och en utbrännande röra... Ok det är väl sömnbristen som talar nu. Men att jag inte sover är ju ingen tillfällighet heller.Ska nog skriva lite med Konstnärskillen ikväll. Han kanske ska få höra nåt ärligt om läget i stället för att jag bara skjuter upp det och låtsas ha mycket att göra. Eller? Jag är helt snurrig nu.
Ta hand om digDet gick inget bra med det snacket. Blev i stället att vi bestämde att vi skulle ses ikväll... sen somnade jag, vaknade igen vid ettiden utan att kunna varva ner och somna om förrän det var dags att gå upp. Just nu: fet sömnbrist, fet ångest. Känner att jag borde lägga ner precis allt eftersom inget ändå kommer att gå vägen och jag känner mig så ur balans... Gränsen är visst hårfin mellan roligt spännande dejtande och en utbrännande röra... Ok det är väl sömnbristen som talar nu. Men att jag inte sover är ju ingen tillfällighet heller.