Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå koder och dyl på tinder. På en kort stunds swipade sig jag två personer med inklippta katter på huvudet (snap-filter?), någon som vet vad det är kod för? :rofl:
Jag har lite svårt att förstå va dessa bilder har på tinder att göra? Min brorsdotter på 4 år tyckte det var jätteroligt ett tag, men även hon tröttnade. Men när vuxna människor håller på ? Snapchat filter känns otroligt ute :p

Nej men det följer ju aldrig nån logik. Hjärnan säger "Den där killen borde du låta bli, han är inte rätt för dig." Och man kan ha 100 logiska argument för varför det aldrig ska bli.
Sen hör han av sig och vill ses och musen skriker "JA!!" direkt.

Typ såhär
IMG_22701.webp

Jag skrev till TK att jg tyckte det var ju trevligt i helgen och gör gärna om det. Han har inte sett det än.
Tydligen vet rätt många på jobbet att jag träffade honom i helgen, då jag la upp lite på snapchat i fyllan. Skrev dock inte va han hette, men en som följer mig kände igen honom. :o
Inte bra att fylle snappa. :o

• Gilla
Reactions: ptr
Jag skrev till TK att jg tyckte det var ju trevligt i helgen och gör gärna om det. Han har inte sett det än.
Tydligen vet rätt många på jobbet att jag träffade honom i helgen, då jag la upp lite på snapchat i fyllan. Skrev dock inte va han hette, men en som följer mig kände igen honom. :o

Jag har börjat ta bort snap när jag festar. Skickar alltid så konstiga saker :D

Raderade den gifta mannens nummer och det sved lite i hjärtat, apropå dumma saker man kan skicka i berusat tillstånd. En bra sak med att bli äldre, man vet vilka situationer man vill sätta sig i och inte.

Känner mig ändå hoppfull över att jag träffat flera personer på sistone som rört upp känslor i mig. Det innebär ju att lilla hjärtat i mig lever och fortfarande hoppas.

Han svarade med "oki :)" jag hade även skrivit om hans kollegor och deras kommentarer att det syns på mig att jag hade manligt besök i helgen, men att jag inte sa vem, varpå han skrev "det är ingen som ska veta det heller". Jag kände mig såååååååååå skyldig i och med att vissa på jobbet vet, det har spridit sig lite. :o

• Gilla
Reactions: ptr
Han svarade med "oki :)" jag hade även skrivit om hans kollegor och deras kommentarer att det syns på mig att jag hade manligt besök i helgen, men att jag inte sa vem, varpå han skrev "det är ingen som ska veta det heller". Jag kände mig såååååååååå skyldig i och med att vissa på jobbet vet, det har spridit sig lite. :o

Skrev han inget om att han vill ses igen?

Tror du verkligen det undgått dem redan innan? Det brukar det inte göras, av någon anledning brukar de som själva är de som träffats vara de sista att få reda på att det sneglats osv! Fråga inte hur, det bara nog ofta är så!
Roligt det rör på sig för dig!

Nix, inget än, vet han har barnet den här veckan. Tänkte kolla om han vill hänga med på bio någon gång. Är lite nyfiken på Red Sparrow som går nu. :)
Vill verkligen inte verka negativ, men var rädd om dig. Hade en kille skrivit till mig "ingen ska heller få vet något om oss" i det läget, så hade jag backat. Fort.

Och ett "oki" hade jag kräkts över. Oki upplever jag som ett "awkward moment"-okej typ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 144
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka