Vad spelar den generella regeln för roll när du pratar om detta specifika fall när den inte följdes ändå? Jag försöker inte moralisera om vad du ska göra för övrigt.
Antydde..tja, ganska tydligt var det väl? Jag kan förstås absolut inte veta vad du tänker om frun, då jag inte kan läsa dina tankar. Men du skrev inte någonting om det i inläggen, och det var det jag kommenterade på. Något "uttalande" är jag inte ute efter, vi är väl inte politiker? Jag har bara svårt att läsa inlägg som pratar om hur jobbigt det är att inte få respekt från en person man vet är gift men raggar runt på fyllan ändå. Därmed väntar man sig respekt från en människa som är respektlös, och blir besviken när man inte får det. Samtidigt som man är en del i otrohets-ekvationen.
Alltså, jag förstår inte riktigt vad det är du var besviken på? Är det att otrogna män inte respekterar sina tillfälliga ragg och du tycker de borde vara snällare mot dem? Jag tänker att för att bli besviken så måste man väl förvänta sig något annat? Varför var det som hände något annat än ett hångel på krogen, för såna behöver man väl inte prata om och ursäkta i efterhand eller?
Jo, vi gör väl det. Även om jag nu svarade ovanstående med vissa frågor så behöver du inte svara om du inte tycker det är värt, lugnt för min del.