Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han svarade med "oki :)" jag hade även skrivit om hans kollegor och deras kommentarer att det syns på mig att jag hade manligt besök i helgen, men att jag inte sa vem, varpå han skrev "det är ingen som ska veta det heller". Jag kände mig såååååååååå skyldig i och med att vissa på jobbet vet, det har spridit sig lite. :o
Har han problem med det så skulle han tänkt på det innan! Så det får han ta, sen är det klart att de kanske har tråkig stämmning på jobbet om sådant, men då är det nåt de får rya i.

Det där med tjejer och rebusar gör att jag inte tolkar va som sägs överhuvudtaget - gör ju bara fel ändå! (Jag vet att jag är elak gubbe iochmed det i mångas ögon, men jag har gett upp).
Typ som att vi hörs betyder vi hörs aldrig mer.
Har varit med om flera killar som sagt "vi hörs" som jag inte sett röken av sen :D
Jag råkar ju inte ut för karlarna som bär sig så illa åt, så de vet jag ju inget om!

Vill verkligen inte verka negativ, men var rädd om dig. Hade en kille skrivit till mig "ingen ska heller få vet något om oss" i det läget, så hade jag backat. Fort.

Och ett "oki" hade jag kräkts över. Oki upplever jag som ett "awkward moment"-okej typ...
Vi får som sagt se vad som händer, är två personer redan som sagt till mig att jag inte ska ha höga förväntningar och det har jag inte heller. Får se helt enkelt hur det utvecklar sig.

Han verkar bra mycket vettigare än den idiotiska KK jag hade ett tag i alla fall.

Vill verkligen inte verka negativ, men var rädd om dig. Hade en kille skrivit till mig "ingen ska heller få vet något om oss" i det läget, så hade jag backat. Fort.

Och ett "oki" hade jag kräkts över. Oki upplever jag som ett "awkward moment"-okej typ...

Jag tycker man ska akta sig för att tolka in såhär mycket i 9 ord som inte direkt är solklara också.

• Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 144
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka