Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår inte vad som var illa med den där "dejten"? Låter ju rätt toppen, förutom att det är jäkligt att vara magsjuk då förstås!☺

Dejten i sig var fantastisk. Som alltid när jag träffar honom. Men just den där detaljen att bli magsjuk var hemsk. Man vill gärna visa upp sig från sin lite bättre sida. Inte den där vakna minst en gång i timmen hela natten och springa till toaletten. :angel: som givetvis låg vägg i vägg med sovrummet. :up:

Dejten i sig var fantastisk. Som alltid när jag träffar honom. Men just den där detaljen att bli magsjuk var hemsk. Man vill gärna visa upp sig från sin lite bättre sida. Inte den där vakna minst en gång i timmen hela natten och springa till toaletten. :angel: som givetvis låg vägg i vägg med sovrummet. :up:

Jo, iofs förstår jag det.. Jag tänkte mest på det du skrev i början på inlägget, väntade mig nått MYCKET värre än att du blev sjuk och allt blev bra ändå :D Visst kanske man inte vill börja så när man träffar nån..men å andra sidan skulle jag inte se det som nått negativt heller om jag nu vore snubben här. Sjuk är sjuk liksom, det är inte riktigt samma som att visa några "dåliga sidor"! :D

Haha. Jag gillar att ni är positiva. Jag har ändå till största del skrattat åt eländet. Lite kul var det. Och nu när jag fått i mig och fått behålla lite mat för första gången sen i torsdags så känns det ännu lite bättre. :D

Vi bestämde oss för att se det som att om jag inte blivit sjuk hade ju dejten blivit mycket kortare. :angel:

Aldrig. Men jag är glad att vi känt varandra rätt länge ändå. Kanske inte fantastiskt att lämna en nästan främling ensam i ens bostad med nyckel annars. :D

Det kan vara värre.. ett ex blev sur på mig när jag fick maginfluensa pga att hon tyckte det var så hemskt/jobbigt med kräkningar i närheten. Det behöver man inte när huvudet håller på att gå sönder av vätskebrist, samtidigt som man mår totalt skit :)

Trist uppdatering gällande skidinstruktören, såg honom aldrig. :down: Var tokmycket folk på after skin men tror inte vi missade varandra utan att han helt enkelt inte gick dit. :mad: Bättre han låtit bli att svara alls då.

*sur*

Ok. Jag vet inte ens om man borde skriva det här. För om än kvällen började bra får det nog ändå klassas som mitt livs värsta dejt alltså.
Kanske lika bra att skriva det för att lindra för alla er andra om ni nån gång grubblar på hur dejten gick. Den kan knappast bli mycket sämre än min. Om än det blev lite slutet gott - allting gott ändå.

Åkte till djupingen. Som jag, som ni vet, inte vetat vad han känner för mig.
Men han lagade middag, bjöd på vin. Han känner till min förkärlek för sega ostbågar så han var så välplanerad att han öppnat påsen kvällen innan för min skull.
Kvällen blev fantastisk. :love: Det slutade med att jag sov över.

Och sen vaknar jag på natten och blir magsjuk!! :banghead::cry::turd:

Totalt osmickarande. Han hade planer för dagen efter och jag var för dålig för att kunna åka tillbaka till mitt hotell. Så han drog iväg och jag fick spendera dagen ensam i hans lägenhet.
Så vår dejt gick från middag till två nätters övernattning där jag förmodligen var världens sämsta sällskap, som när jag orkade masa mig från sängen istället däckade på hans soffa.

Men vi skrattade åt saken. Han skojade och sa att det var det bästa tricket han sett för att både få stanna kvar och få en egen nyckel. Och jag hävdade att det var ett ganska elakt, men effektivt sätt att förgifta någon för att då denne att stanna kvar.

Och han vill träffa mig igen. Helt otroligt. :D

Nåväl. Att bli magsjuk första gången man sover hos någon är förmodligen det värsta som kan hända. Men ska jag vara magsjuk med någon så måste jag säga att bättre kille att bli magsjuk hos kunde jag inte välja. Och det kan väl typ bara bli bättre framöver? :angel::D
Jag har faktiskt hört en liknande historia, men då hade båda blivit matförgiftade (och typ fått dela badrummet medan diverse sjukdomsrelaterade vidrigheter pågick varvat med fosterställning), de kände inte varandra så väl innan, men blev ett långvarigt par efteråt. Så kanske är det ett framgångsrecept.

Och vilka märkliga typer som blir irriterade på någon som är sjuk!! Det är ju svårt att rå för!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 151
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka