Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår fick jag ta det jobbiga snacket med bondgrabben. Att dom rätta känslorna inte finns där för mig. Det blev jobbigt eftersom att dom verkligen gör det för honom. Så jag känner mig som en idiot. Även om jag förstås också förstår att jag inte kan träffa någon bara för hans skull liksom.
Men han kommer nog länge att vara min teoretiska man. För rent teoretiskt är han perfekt för mig och är verkligen en genuint jättefin människa som jag önskar att jag kunde tycka om på det sättet.

Så nu har jag liksom avvecklat hela mitt dejtande från att samköra flera så står där bara en åter. Och jag vet inte ens om han ser mig på det sättet. Haha. Går nog in i ökenfas i singellivet nu. :angel:

Ökenfas är inte dåligt heller! Kan vara rätt så avslappnande :p

Alltså milda makter, vilken kväll det blev igår. Vi åkte till grabbarnas hotellrum och möttes av elva riktigt stiliga, härliga och roliga grabbar. Jag undrade om vi förolyckats och hamnat i himmelriket. Vid ett tillfälle när vi sitter och pratar om var alla är ifrån och jag nämner att jag arbetat i en stad i närheten så utbrister en utav dem "Det är därför jag känner igen dig, kryssningen till X år X!" och det blir helt tyst i rummet. Det här var en jobbresa och jag satt och försökte komma ihåg vem den här killen var. Så säger han "Jag hade en svit..." och jag höll på att sjunka genom golvet. Det finns såklart en helt egen story om grabben med sviten på kryssningen X år X :D

Sedan stack vi ut och jag klickade otroligt bra med en upptagen man. Också han som tillslut hade uppmärksammat oss i vårt fåniga raggeri på after skin tidigare. Såhär i efterhand kan man ju fundera på om jag hade mina prioriteringar i ordning som hängde med honom hela kvällen när åtminstone fem utav dem var singlar. Men så blev det. Det blev en stökig utekväll och en stökig efterfest i vårt hus. Jag och den upptagne mannen hade verkligen någon vibe och det slutade med en kyss i trappen när de skulle gå. Idag är jag glad över att det inte blev mer än så, och det är nog han också. Nu ligger jag här nerbäddad i soffan och ska ta tag i att städa undan efterfesten medan tjejerna är ute i backen :p

Håller tummar och tår för det men jag är sjukt nervös. Har inte varit så här nervös på länge.
vart på systemet och handlat lite, sen in på caféet och handla frallor, sen mataffärn, köpte pepparsalami, gurka, tomar och lite slödrick. :)

Nervös är bra! Man ska vara glad för att någon kan röra upp lite känslor så :D Låter som upplagt för en riktig myskväll! :up:

Nervös är bra! Man ska vara glad för att någon kan röra upp lite känslor så :D Låter som upplagt för en riktig myskväll! :up:
Ja, och det känns bra att han skrev utan krav också. Jag är inte sugen på t ex sex, inte än i alla fall. Jag har HPV virus fortfarande och inte hunnit utforska mig själv än. Men det blir bra om det bara blir lite prat å dricka, bara det är trevligt. :)

Alltså min stavning har flugit helt åt jag vet inte vad. :p

Mitt fokus är inte helt med, ska strax dra på lite musik och städa här, även om han sa att han inte bryr sig, gör det mer för min egen skull. Kommer kännas bättre efteråt, så får ja väl låta några saker ligga framme och skylla på de som gjorde det stökigt. :angel: Han behöver ju inte veta att det såg ut som bomben slagit ner innan ju. :angel:

Ok. Jag vet inte ens om man borde skriva det här. För om än kvällen började bra får det nog ändå klassas som mitt livs värsta dejt alltså.
Kanske lika bra att skriva det för att lindra för alla er andra om ni nån gång grubblar på hur dejten gick. Den kan knappast bli mycket sämre än min. Om än det blev lite slutet gott - allting gott ändå.

Åkte till djupingen. Som jag, som ni vet, inte vetat vad han känner för mig.
Men han lagade middag, bjöd på vin. Han känner till min förkärlek för sega ostbågar så han var så välplanerad att han öppnat påsen kvällen innan för min skull.
Kvällen blev fantastisk. :love: Det slutade med att jag sov över.

Och sen vaknar jag på natten och blir magsjuk!! :banghead::cry::turd:

Totalt osmickarande. Han hade planer för dagen efter och jag var för dålig för att kunna åka tillbaka till mitt hotell. Så han drog iväg och jag fick spendera dagen ensam i hans lägenhet.
Så vår dejt gick från middag till två nätters övernattning där jag förmodligen var världens sämsta sällskap, som när jag orkade masa mig från sängen istället däckade på hans soffa.

Men vi skrattade åt saken. Han skojade och sa att det var det bästa tricket han sett för att både få stanna kvar och få en egen nyckel. Och jag hävdade att det var ett ganska elakt, men effektivt sätt att förgifta någon för att då denne att stanna kvar.

Och han vill träffa mig igen. Helt otroligt. :D

Nåväl. Att bli magsjuk första gången man sover hos någon är förmodligen det värsta som kan hända. Men ska jag vara magsjuk med någon så måste jag säga att bättre kille att bli magsjuk hos kunde jag inte välja. Och det kan väl typ bara bli bättre framöver? :angel::D

@Aningsfull sega ostbågar, drömmen! Jag uppskattar sånt mycket mer än blommor och skit som inte kräver någon direkt tanke.

Men så trist att du blev sjuk, fast å andra sidan så är det rätt skönt att visat upp sina mest bedrövliga sidor rätt tidigt så behöver man inte bekymra sig för det.

Snygga kollegan var här och lånade min bil i morse. Släppte in honom inlindad i mitt täcke, trött och ful.
Han har ju sett mig med bruten näsa och blod i hela ansiktet, värre än så blir det nog inte :rofl:

Jag skulle åkt till skåne, träffat tjejerna och skåningen. Men så har jag ingen som kan sköta Molnet och vädret har varit sådär.
Jag är bitter att jag inte fick träffa @the_connemara och den lilla. Men skåningen känns det knappt som jag vet vem det är längre :o
Det är så typiskt mig, jag byter fokus så himla snabbt och jag har ju inte släppt honom särskilt nära heller.
Jag tror att det hade varit annorlunda om jag bott där nere men nu känns det bara avlägset och som om jag aldrig träffat honom.

Den gulliga vill att jag ska hälsa på honom och ungarna i morgon, ska ändå till stan och hälsa på brorsan så varför inte.
Hoppas Ruben uppför sig ordentligt och låter bli att bitas och sura :laugh:

Ok. Jag vet inte ens om man borde skriva det här. För om än kvällen började bra får det nog ändå klassas som mitt livs värsta dejt alltså.
Kanske lika bra att skriva det för att lindra för alla er andra om ni nån gång grubblar på hur dejten gick. Den kan knappast bli mycket sämre än min. Om än det blev lite slutet gott - allting gott ändå.

Åkte till djupingen. Som jag, som ni vet, inte vetat vad han känner för mig.
Men han lagade middag, bjöd på vin. Han känner till min förkärlek för sega ostbågar så han var så välplanerad att han öppnat påsen kvällen innan för min skull.
Kvällen blev fantastisk. :love: Det slutade med att jag sov över.

Och sen vaknar jag på natten och blir magsjuk!! :banghead::cry::turd:

Totalt osmickarande. Han hade planer för dagen efter och jag var för dålig för att kunna åka tillbaka till mitt hotell. Så han drog iväg och jag fick spendera dagen ensam i hans lägenhet.
Så vår dejt gick från middag till två nätters övernattning där jag förmodligen var världens sämsta sällskap, som när jag orkade masa mig från sängen istället däckade på hans soffa.

Men vi skrattade åt saken. Han skojade och sa att det var det bästa tricket han sett för att både få stanna kvar och få en egen nyckel. Och jag hävdade att det var ett ganska elakt, men effektivt sätt att förgifta någon för att då denne att stanna kvar.

Och han vill träffa mig igen. Helt otroligt. :D

Nåväl. Att bli magsjuk första gången man sover hos någon är förmodligen det värsta som kan hända. Men ska jag vara magsjuk med någon så måste jag säga att bättre kille att bli magsjuk hos kunde jag inte välja. Och det kan väl typ bara bli bättre framöver? :angel::D
Förstår inte vad som var illa med den där "dejten"? Låter ju rätt toppen, förutom att det är jäkligt att vara magsjuk då förstås!☺

Visst var det nån som tog upp frågan om "symbolik" på tinder, om det finns nått slags kodspråk ibland med bilder?

Tänkte på det nu, efter att ha sett ett par stycken profiler med typ kroppsbilder på en tjej och en kille, och en stor bukett röda rosor. Känns som det är lite återkommande detta med rosorna, men öh, är det nått? Känns ju rätt onödigt :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 151
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka