Jag är flexibel, och som lastbilschaufför slutar du ändå inte förrän du är färdig så.Det var ju för en god sak ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är flexibel, och som lastbilschaufför slutar du ändå inte förrän du är färdig så.Det var ju för en god sak ju!
Ja. Eller visar sig Gilla saker som man själv skulle ha förtvivlat svårt att förlika sig med.Alltså besvikelsen som infinner sig varje gång man kollar upp någon man träffat på typ Facebook eller liknande så är de upptagna..![]()
Gilla saker?? Hur menar du då? Hon gillar lakrits och pepparrot men inte koriander, du gillar koriander men hatar lakrits och pepparrot??Ja. Eller visar sig Gilla saker som man själv skulle ha förtvivlat svårt att förlika sig med.![]()
Tänkte typ SD.Gilla saker?? Hur menar du då? Hon gillar lakrits och pepparrot men inte koriander, du gillar koriander men hatar lakrits och pepparrot??![]()
men "gillar", tja, var ett annorlunda ordval, men varför inteTänkte typ SD.
Kollar man upp någon på Facebook så ser man ju vad folk har "gillat".men "gillar", tja, var ett annorlunda ordval, men varför inte![]()
Ah, det såklartKollar man upp någon på Facebook så ser man ju vad folk har "gillat".![]()
Nåja. Jag vet ju hur det är, och att man får säga ifrån om livet ska bli drägligt. Kör ni ofta till det stället?Jag är flexibel, och som lastbilschaufför slutar du ändå inte förrän du är färdig så.![]()
Tja, inte på vårt åkeri det är helt okej, hör andra åkerier fungerar det lite annorlunda. Det blir mer vad man gör det till, har inte haft några problem på sistone.Nåja. Jag vet ju hur det är, och att man får säga ifrån om livet ska bli drägligt. Kör ni ofta till det stället?
Det är för att vi är i ett yrke där hela världsbilden och vad som är rimlig och dessutom laglig arbetsmiljö kretsar runt de där 45 min rast på tretton timmars arbetstid.@ptr @RedHyuuga
Men herregud, orka bry sig när nån har rast osv. Orkar läsa igenom allt.
Önskar ju dig @RedHyuuga all lycka. Han låter intresserad![]()
Sånt kan ta en himla tid - kommer själjande över en då och då många år efter.Insett att jag kanske är över exet till 75% typ!?
Lyssnar på våra/mina låtar och har gråtit max 5 tårar? Trots vin ned vän!!
Väldigt konstig känsla faktiskt!
Insett att jag kanske är över exet till 75% typ!?
Lyssnar på våra/mina låtar och har gråtit max 5 tårar? Trots vin ned vän!!
Väldigt konstig känsla faktiskt!
Tack, vet inte när jag får åka dit nästa gång, så funderar lite på bästa sätt att lägga upp en konversation via text, som inte låter allt för.... hm... ja vad ska man säga...konstigt kanske? Med tanke på jobbrelationen.@ptr @RedHyuuga
Men herregud, orka bry sig när nån har rast osv. Orkar läsa igenom allt.
Önskar ju dig @RedHyuuga all lycka. Han låter intresserad![]()
Bara pga det var jag tvungen att kolla TKs fb gilla. Såg normalt ut, hittade en sida jag sökt om att kunna gilla, samt han gillar grannen i Beck. Ett samtalsämne dök upp där.Kollar man upp någon på Facebook så ser man ju vad folk har "gillat".![]()
Samma här.
Många ser mig som väldigt öppen, jag har lätt att prata om allt, bjuder på mig själv och skrattar. Men jag är bara öppen på ett ytligt vis, jag har jättesvårt att knyta an och släppa människor nära på riktigt.
Jag knöt inte ens an med min exman och vi var tillsammans i 7 år, släppte honom direkt och var helt obrydd.
Det är typ tre personer som känner mig på riktigt och som jag verkligen släppt in, då har jag ändå väldigt många vänner.