Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en udda situation med en jag chattade med på tinder en gång i tiden.. vi har varandras snapchat (som jag i princip aldrig använder annars, har 2 andra kompisar som jag haft lite kontakt med via det, men det är väldigt sporadiskt), och har haft det i...haha, ett x antal månader, lätt. Vi skickar lite korta meddelanden/bilder då o då. Så kan det gå 2 veckor, så hörs vi lite igen osv.. Bor inte så jättenära varann, men har heller aldrig snackat mycket om att ses, liksom inte kommit upp? Antagligen har ingen av oss helt enkelt orkat ta tag i det nått mer än så..-.- Iaf, tänkte att man kanske skulle bjuda ut till nått konkret. För det känns ändå inte helt svalt och kasst även om vi inte haft bra kontakt, verkar som en riktigt trevlig tjej (och sjukt söt).

Äntligen, i helgen ska jag träffa min kompis A. Ska bli kul att få berätta allt om hur livet ligger till och såklart om TK. Har jag tur får jag körningen jag fixade in bokning åt åkeriet idag, det innebär att det är han som lossar. Ringde in och sa att jag paxar den körningen direkt. :D

Har en udda situation med en jag chattade med på tinder en gång i tiden.. vi har varandras snapchat (som jag i princip aldrig använder annars, har 2 andra kompisar som jag haft lite kontakt med via det, men det är väldigt sporadiskt), och har haft det i...haha, ett x antal månader, lätt. Vi skickar lite korta meddelanden/bilder då o då. Så kan det gå 2 veckor, så hörs vi lite igen osv.. Bor inte så jättenära varann, men har heller aldrig snackat mycket om att ses, liksom inte kommit upp? Antagligen har ingen av oss helt enkelt orkat ta tag i det nått mer än så..-.- Iaf, tänkte att man kanske skulle bjuda ut till nått konkret. För det känns ändå inte helt svalt och kasst även om vi inte haft bra kontakt, verkar som en riktigt trevlig tjej (och sjukt söt).
Jag har en liknande situation så att så udda är det inte ;). Vi skulle ha träffats vid ett tillfälle men han fick migrän och jag var verkligen inte på topp jag heller. Jag förväntar mig ingenting av det hela men han är säkert en trevlig bekantskap.

• Gilla
Reactions: ptr
Äntligen, i helgen ska jag träffa min kompis A. Ska bli kul att få berätta allt om hur livet ligger till och såklart om TK. Har jag tur får jag körningen jag fixade in bokning åt åkeriet idag, det innebär att det är han som lossar. Ringde in och sa att jag paxar den körningen direkt. :D
Hejja!!

Jag fick körningen, undra hur glad han blir på måndag när jag kommer med massor av returer. :D
Så nu ska kunden utnytja att du har känningar så det inte blir lika surt! (inget annat i det än dålig humor).
Returer är returer - och nån ska köra på det med.
Har man inte tid på fritiden så får det blir på arbetstid - det är tydligen så slipsten ska dras! Mera hejja!

Go for it!

Jag fick en sån härlig känsla för en tid sedan som jag verkligen saknat, och det gjorde mig sugen att jobba hårdare på att swipa till mig en dejt. Det har varit så lite sånt på sistone.

Jag skulle se på en lägenhet och väntade mig att möta en "gubbe" eftersom personen hade ett lite gubbigt namn. Men när han dök upp på andra sidan dörren för att släppa in mig så var det verkligen så att hjärtat hoppade över ett slag: en fantastiskt behaglig man med vackra ögon, mjuk röst och ett härligt leende som direkt gav mig en bra magkänsla. Fick nästan lite talsvårigheter när vi skakade hand.

Det la sig lite när han pratade om att han och hans fru bodde i lägenheten tidigare, men att de skaffat en större sedan de fick barn... Så där sprack bubblan. ;)

Men det är sällan jag får den där känslan, så det var bra att bli påmind.

Relativt kort var han också, varpå jag direkt tänkte på Bukefalos. :) (kortare än mig som är typ 170cm iallafall, jag hann inte mäta, ;) ) Och så konstaterade jag att jag behöver skaffa ett liv utanför buke.

Så nu ska kunden utnytja att du har känningar så det inte blir lika surt! (inget annat i det än dålig humor).
Returer är returer - och nån ska köra på det med.
Har man inte tid på fritiden så får det blir på arbetstid - det är tydligen så slipsten ska dras! Mera hejja!
I normala fall är inte returerna några problem, men pga omständigheter som jag inte kan/vill skriva då det pekar ut vilket företaget i fråga det handlar om och då är det lätt att veta vem det är som är TK. I och för sig har han inte några problem med returerna, men det är mer kontorsfolket. Det är den uppfattningen jag fått.

Blir en bra start på nästa arbetsvecka hur som. :)

Nu har vi raggat upp ett gäng karlar på after ski :angel: Följde målmedvetet en stilig karl med blicken tills han slog sig ner i ett stort sällskap med lika stiliga karlar. Armbågat oss fram i folksamlingen och haffat bordet bredvid. Kände mig rätt fånig när vi stod där och gungade lite stelt till musiken och sökte ögonkontakt. Men så tänkte jag att så har ju grabbar gjort i alla tider, stått där och sett fåniga ut, så nu kör vi på det. Det gick bra! Nu ska vi strax dit på förfest :up:

Konstigt sånt där.. mitt ex är fortfarande med i drömmarna ibland, tex att vi på nått vis är tillsammans igen, eller att vi råkat på varann och typ dejtat en gång...typ 1,5 år senare.

Men i övrigt tänker jag inte på henne något alls, och känner just ingen stark känsla kring nån "gemensam sak" man kan råka på som musik eller nått.

Vad innebär egentligen att vara över någon till 100%? Är det att komma ihåg men inte ha känslor kring det eller vad?
Jag har bara haft kvarvarande känslor för ett ex. Honom tog det åratal att tänka på på ett neutralt sätt. Övriga har jag haft noll känslor för dagen efter jag flyttat i princip. Så jag definierar det nog som du beskriver ja.

Att du vågar nämna det :laugh: väck inte den björn som sover osv :angel:

OJASxr.gif
[

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 151
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka