Alltid.Gud vad kul RedHyuuga, du förtjänar det. Var rädd om dig bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid.Gud vad kul RedHyuuga, du förtjänar det. Var rädd om dig bara!
Svårt att trycka like på ett sådant inlägg. Men hoppas att det löser sig!Jag vet att jag behöver göra ett samtal i morgon, Men inte troligt att jag gör det. Jag har försök undvika falla för en tjej men detta börjar bli löjligt. Hon har en besvärlig situation så jag borde vara en skugga som jag så lätt blir. Men hon ringer mig på morgon lunch och efter middag och kväll. och vi pratar länge. ibland mycket länge.(+3 timmar) Har spenderat tid hos henne, hon har spenderat med mig. Men jag har inte agerat och inte hon heller. Hennes dotter fullkomligt älskar mig och hon somnar gärna hos mig när vi tittar på TV. (hon är tre). Vi pratar om allt möjligt utom känslor, Hon visar otrolig respekt och vänlighet för mig. Men det är just det är vi vänner eller är det något mer. Jag känner att detta är fruktansvärd svårt att avgöra. Men Jag är fast, så fast. Men är som jag är.
Ja, det var väldigt kul, lite spontant. Egentligen hade syrran födelsedagskalas igår, men hade sagt tidigare i veckan att ja inte kunde och skulle komma upp när kalas nr 2 blir istället. Ångrar inget.
Det slog mig nu att han är den tredje personen jag haft sex med, så det där ordspråket "tredje gången gillt" måste ju verkligen stämma.Vi hade sex, bästa sexet ever. Nu vet ja vad det var ni alla pratade om var så skönt.![]()
Stämmer inte.Det slog mig nu att han är den tredje personen jag haft sex med, så det där ordspråket "tredje gången gillt" måste ju verkligen stämma.![]()
För mig stämmer det i alla fall.Stämmer inte.
Men det är ju ingen generell sanning.För mig stämmer det i alla fall.![]()
Har jag heller inte påstått.Men det är ju ingen generell sanning.
Jag tror inte du ska ta @RedHyuuga så bokstavligt.Men det är ju ingen generell sanning.