Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att jag behöver göra ett samtal i morgon, Men inte troligt att jag gör det. Jag har försök undvika falla för en tjej men detta börjar bli löjligt. Hon har en besvärlig situation så jag borde vara en skugga som jag så lätt blir. Men hon ringer mig på morgon lunch och efter middag och kväll. och vi pratar länge. ibland mycket länge.(+3 timmar) Har spenderat tid hos henne, hon har spenderat med mig. Men jag har inte agerat och inte hon heller. Hennes dotter fullkomligt älskar mig och hon somnar gärna hos mig när vi tittar på TV. (hon är tre). Vi pratar om allt möjligt utom känslor, Hon visar otrolig respekt och vänlighet för mig. Men det är just det är vi vänner eller är det något mer. Jag känner att detta är fruktansvärd svårt att avgöra. Men Jag är fast, så fast. Men är som jag är.

Jag vet att jag behöver göra ett samtal i morgon, Men inte troligt att jag gör det. Jag har försök undvika falla för en tjej men detta börjar bli löjligt. Hon har en besvärlig situation så jag borde vara en skugga som jag så lätt blir. Men hon ringer mig på morgon lunch och efter middag och kväll. och vi pratar länge. ibland mycket länge.(+3 timmar) Har spenderat tid hos henne, hon har spenderat med mig. Men jag har inte agerat och inte hon heller. Hennes dotter fullkomligt älskar mig och hon somnar gärna hos mig när vi tittar på TV. (hon är tre). Vi pratar om allt möjligt utom känslor, Hon visar otrolig respekt och vänlighet för mig. Men det är just det är vi vänner eller är det något mer. Jag känner att detta är fruktansvärd svårt att avgöra. Men Jag är fast, så fast. Men är som jag är.
Svårt att trycka like på ett sådant inlägg. Men hoppas att det löser sig!

Statusrapport:

Han dök upp en kvart tidigare än han sa, var lite stelt i början. Då jag inte riktigt visste hur jag skulle vara, i och med att det inte var en jobbsituation. Vi satte oss vid köksbordet och åt lite frallor, kom igång och pratade lite sen släppte stelheten.

Han sa innan han druckit för mycket att jag skulle få se en helt annan sida av honom och jag sa detsamma om mig, för när jag dricker blir jag yvig. Vi satt bredvid varandra på soffan, ju mer tiden gick ju öppnare blev vi båda. Vi lyssnade på lite musik från itunes, jag fick påminna honom att jag bor i lägenhet och måste tänka på grannarna när han höjde upp volymen lite.

Jag vet att vi kramades och han pussade på min hals, sen var jag på toan och jag gjorde mig lite te, hade frågat om han ville ha typ kaffe eller något, men det ville han inte. Sen blev det mer kramar i köket och på väg ut från köket ramlade vi rätt ner i sängen. Sen bara det hände, jag vet att jag tidigare hade sagt att jag inte var så sugen på sex och berättat att jag har HPV virus, det som kan utvecklas till livmoderhalscancer, men att det inte är cancer än.

Jag minns att jag kollade kondomerna jag hade hemma tidigare under dagen (mest för jag var nyfiken) vad det var för utgångsdatum på dom och det var 2020, se de rök fram och jag kan knappt beskriva vad det var som hände. Det gjorde knappt ont, lite gjorde det vid ett tillfälle, men det märktes att han var erfaren. Han sa att han tyckte jag hade fina bröst (till skillnad från en tidigare idiot som klagade på att de var små...)
Någonstans åkte kondomen av och han ville egentligen ta mig utan, men där sa jag nej pga att jag inte vill riskera att bli gravid och samtidigt smitta honom med HPV viruset. Han respekterade det, kändes bra. Så trots att han aldrig fick någon utlösning, så klädde vi på oss och fortsatte dricka lite till.

Sen blev det inte mer med det, han pratade något om att ta en snabbis på hans jobb nångång, sa att jag har säng i lastbilen, men jag vet inte hur seriöst menat det var. Jag kunde knappt sova i natt för han snarkade och när han inte snarkade var jag orolig att han hade sömnapné tills jag hörde att han andades. Fick väl några timmars halvbra sömn, men va gör det om hundra år.

Det var riktigt trevligt och en lyckad kväll. Hade inga förväntningar alls.
Nu har han åkt hem och jag har bara berättat att jag ska lasta på måndag, sa ingenting om returerna. :angel: Det får bli en överraskning. :p Han sa att då ses vi imorrn och verkade glad när han gick.

Har nu träffat poolkillen igen. Verkligen en fin kille, men tyvärr räcker det inte för mig just nu. Känner inte mer än möjligen vänskap, men även med en blivande k9mpis vill jag ha mer kemi än så...

Bra att jag träffade honom dock, och inte bara avfärdrade det pga av allt som hänt det senaste!

Nu blir det back to tinder!

Jag var på en spontan Tinder dejt, efter 1 timmes konversation:
Jag: Jag är så peppad på nya säsongen av Jessica Jones på Netflix!
Han: Ah, jag har inte sett den men min flickvän tycker den är jättebra.
Jag:....Flickvän?
Han: Ja.
Jag: Jaha... så ni har ett öppet förhållande då?
Han: Nej.
Jag:.... Okej så vart sa du att du skulle nu då?
Han: Träffa en kompis, vilket "tekniskt" sett inte är en lögn.
Jag:... Okej men vet du det här är inte alls vad jag är ute efter så jag tror jag ska gå nu.
Han: Vad, varför då?
Jag: För att du ljuger för din flickvän för att träffa mig och jag tycker det är rätt pissigt beteende.
Han: Men du känner ju inte henne, väl? Och "tekniskt" sett så är ju inte det här otrohet för vi har ju inte gjort nånting. Än. *blink blink*
Jag: Nu går jag.

Har tappat hoppet om mänskligheten lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 151
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka