Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför inte ta några exempel i nutid då ?
Om det ska gnällas på saker jag skrev för 1 år sen kommer det ju aldrig spela nån roll vad jag skriver på buke.

Jag tycker det är unket att skriva att det är slöseri med tid att skriva till nån som sen inte visar sig motsvara förväntningen. Alltså just att uttrycka sig som slöseri med tid tyder för mig på att man är geniunt ointresserad av människor som inte passar in i ens mall. I min värld är det en otrevlig inställning till andra människor.

*puh* äntligen läst ikapp tråden efter julen, jisses vad mycket tjat om hur @Hero uttryckar sig....

Skönt att du känner dig tryggare i ditt förhållande nu @Malibu_Stacy! Och låter spännande med hotellrumsdejt @Milosari, du får gärna fortsätta hålla oss uppdaterade.... ;)

Själv känner jag inte att jag har varesig tid eller överskott att dejta just nu, men planerar som @Tranan att ta tag i det efter nyår! Har chattat lite på Tinder med en tjej som endast är ute efter sex/kk, känns lagom spännande och oförpliktande. :)
Är man målmedveten så är man. Han fick hastigt förhinder på kvällen så nu ska vi träffas på morgonen istället. Det får väl bli kaffe istället för middag :laugh:. Fick en bild med bar överkropp och alltså wow. Han är sååå out if my league. Tror aldrig att jag hade vågat närma mig på krogen t ex. Nu visste jag inte riktigt hur han såg ut (inte rättvisande bild).

Är man målmedveten så är man. Han fick hastigt förhinder på kvällen så nu ska vi träffas på morgonen istället. Det får väl bli kaffe istället för middag :laugh:. Fick en bild med bar överkropp och alltså wow. Han är sååå out if my league. Tror aldrig att jag hade vågat närma mig på krogen t ex. Nu visste jag inte riktigt hur han såg ut (inte rättvisande bild).
Jag har jätte svårt att närma någon på krogen.

• Gilla
Reactions: ptr
Jag tycker det är unket att skriva att det är slöseri med tid att skriva till nån som sen inte visar sig motsvara förväntningen. Alltså just att uttrycka sig som slöseri med tid tyder för mig på att man är geniunt ointresserad av människor som inte passar in i ens mall. I min värld är det en otrevlig inställning till andra människor.

Jag ber om ursäkt att jag uttryckte mig klumpigt. Skrev det då av ren besvikelse.

För typ fem år sen var jag på en ganska trevlig date med en kille som sen inte svarade på mitt sms. Vi matchade på Tinder i veckan och började skriva. Jag skrev att vi har ju setts.. han kom inte ihåg det. :banghead: Tänkte att det varit rörigt i hans liv och att det förklarade det ena och det andra. Han var drivande för en date till och jag tyckte att det kunde vara trevligt. Det var det också, nykter fika mitt på dagen. Men tror ni han svarade på mitt: tack för idag, jag bjuder gärna tillbaka!-sms :meh:

... så klart han inte gjorde. Well Well. De som inte kommer ihåg mig ska inte få en andra chans, lesson learned.

För typ fem år sen var jag på en ganska trevlig date med en kille som sen inte svarade på mitt sms. Vi matchade på Tinder i veckan och började skriva. Jag skrev att vi har ju setts.. han kom inte ihåg det. :banghead: Tänkte att det varit rörigt i hans liv och att det förklarade det ena och det andra. Han var drivande för en date till och jag tyckte att det kunde vara trevligt. Det var det också, nykter fika mitt på dagen. Men tror ni han svarade på mitt: tack för idag, jag bjuder gärna tillbaka!-sms :meh:

... så klart han inte gjorde. Well Well. De som inte kommer ihåg mig ska inte få en andra chans, lesson learned.

Låter märkligt. Antingen dejtar han väldigt många eller så har han ett dåligt minne.

@niphredil jag glömmer sällan ett ansikte, men har ofta ingen koll på vem jag gjort vad med. Om de inte utmärkt sig, bra eller dåligt...

I det här fallet tror jag mest att han är på jakt efter något perfekt (som många andra i Sthlmsdjungeln) och det är inte jag, :angel:

Jag blir nyfiken på vad det var som fick dig att vara intresserad av ytterligare dejts med en person som uppenbarligen inte ens kommer ihåg att ni träffats?
Det skrev jag ju, jag tänkte att det var virrigt i hans liv då. Lätt hänt på något sätt. Jag har ett rätt intetsägande utseende på många sätt.

Det skrev jag ju, jag tänkte att det var virrigt i hans liv då. Lätt hänt på något sätt. Jag har ett rätt intetsägande utseende på många sätt.
Jag syftade på vad du var intresserad av inte vad som var godtagbara anledningar till att han inte minns. Du måste väl ha tyckt att det var värt att träffas igen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 377
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX