Som tex när du diskuterat hur mycket ditt ex ville ha sex med dig - det var bara henne som var problemet tråden igenom och du kunde ju inte (vad du skrev iaf) se att det även kunde vara delvis pga dig på något sätt.
Eller när du rådissar din dejts beteende för att hon tar upp telefonen - då är det inte så att samspelet er emellan fallerar och att det kan bero på er båda av olika anledningar utan det är bara hon som är en tråkig/dålig person. Så jo, du uttrycker dig rätt kategoriskt om saker och verkar inte vilka se nyanser när det skulle kunna bara ditt beteende som är en del av det hela.
Är det verkligen nödvändigt att plocka fram inlägg som är ett halvår gamla ? Du måste verkligen ha fått gräva
Fast det om hon är nöjd med sexet och säger att hon får orgasm osv när man pratar med henne. Hur ska man annars tolka det ? Kan ni göra en bättre bedömning än henne ?
Men herregud !? Tycker du det är ett okej beteende att sitta och knappa på mobilen halva dejten istället för att avsluta den ? Jag frågade henne flera gånger om vi kanske skulle säga godnatt. Men nej hon ville gå på bion iaf.. som vi pratat om efteråt. Jag tyckte inte det var ett okej beteende ? Jag tycker man kan vara lite trevlig på en dejt även om man inte är intresserad och är man inte det så avslutar man dejten vänligt men bestämt.
Har du nåt mer du kan gräva upp ?