Fast jag skriver till dessa tjejer både en och två gånger. Nu var det faktiskt en som tog bort mig. Hon måste vara en av dom första. Men oftast ligger matchningen bara kvar och man får aldrig något svar och då menar jag aldrig. Alla gör ju som dom vill naturligtvis.
Jag avmatchar inte då heller. Kan finnas flera anledningar till att jag inte svarar:
1. Jag har ett ambivalent förhållande till dejting. Det som kändes kul ena dagen kan kännas jobbigt nästa dag. Så jag kan ha swipat en dag som det kändes kul och när han sedan skriver så är jag i en fas då jag vill gömma mig under täcket och aldrig komma ut. Mao vill inte chatta med någon.
2. Jag kanske swipade en dag då jag tyckte att det fanns utrymme för fler dejter i mitt liv och när han väl skriver så har jag fullt upp med de jag redan träffar och vill inte inleda fler konversationer.
3. Jag ångrar att jag swipade höger. När jag tittar en gång till så är jag nog inte så intresserad, även fast jag trodde att jag var det från början.
Inget utav det har med bekräftelse att göra. Sedan finns det nog tusen fler anledningar till att andra inte svarar som jag inte har koll på. Jag tar inte så hårt på när jag skriver till någon som inte svarar, så jag tänker att andra inte borde ta så hårt på när jag inte svarar heller