Jag sa inte att vi inte kommer att ses.
Jag tryckte enter för fort. Fanns en mening till som inte kom med men redigerat nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa inte att vi inte kommer att ses.
Åk för ...Jag sa inte att vi inte kommer att ses.
Det gjorde jag.Åk för ...
30 mil är inget i sammanhanget, bara åk, så får ni se vart det tar vägen. Se det som att du åker och hälsar på en kamrat, inget man kanske gör jämt och ständigt, men en tur kan du gott kosta på dig!
Men alltså, du kan ju inte sitta och gnälla på att tjejer bara är ute efter bekräftelse på ex Tinder när du själv gör samma sak. Dvs, du mår bra av att ha någon på gång hela tiden - det ju också ett sätt att få bekräftelse.Har upptäckt att jag mår bättre om jag har nån på gång hela tiden.
Men alltså, du kan ju inte sitta och gnälla på att tjejer bara är ute efter bekräftelse på ex Tinder när du själv gör samma sak. Dvs, du mår bra av att ha någon på gång hela tiden - det ju också ett sätt att få bekräftelse.
Det blir så väldigt tydligt i alla dina inlägg att du verkar förväntar dig helt andra saker av en tjej än vad du själv vill och kan leva upp till - du sätter liksom orimliga krav och förväntningar på tjejer generellt på tinder trots att du själv verkar okeja ett annat beteende från dig själv. Alltså, jag tror du skulle vinna på att rannsaka dina egna förväntningar och ditt eget beteende för det är troligtvis rätt få som uppskattar att leva upp till en bild av att vara felfri alternativt gå in i en relation där en inte har samma grundläggande rättigheter i hur en kan/får/bör bete sig.
Jag avmatchar aldrig. Förstår inte vad det gör för skillnad om dom ligger kvar där uppe med bilder eller inte. En dag kanske någon av oss blir uttråkade och skriver.
Fast det finns väl ingen regel om att de måste ta bort matchningen?Fast jag skriver till dessa tjejer både en och två gånger. Nu var det faktiskt en som tog bort mig. Hon måste vara en av dom första. Men oftast ligger matchningen bara kvar och man får aldrig något svar och då menar jag aldrig. Alla gör ju som dom vill naturligtvis.
Jag sträcker upp en hand. Jag har uttryckt frustration över (nät)dejting.Jag kanske missar dom men jag har inte läst lika många negativa inlägg av någon annan användare i tråden. Men jag kan kolla.
Men faktum kvarstår, om man tycker att något är sjukt tråkigt och känner sig bitter över det lär det visa sig när man ägnar sig åt den aktiviteten, och det kommer att spegla uppfattningen som den andra har av en.
Regel? Det har @Hero inte påstått. Jag förstår precis vad han menar. Jag stör mig också på alla matchsamlare.Fast det finns väl ingen regel om att de måste ta bort matchningen?
Som jag skrev förut tror jag det är bra att inte tänka så dvs att det finns bara ett rätt sätt att göra saker.![]()
Jag med. Jag var nog rätt avig i våras och tyckte inte en enda kotte verkade vettig.Jag sträcker upp en hand. Jag har uttryckt frustration över (nät)dejting.
Jag vet inte om hon mår riktigt bra. Sen bor hon ca 30 mil ifrån och det har inte varit tillfälle ännu. Jag var förbi där en gång men då kunde inte hon.
Det är ju bara så det är - man får inget svar.Fast jag skriver till dessa tjejer både en och två gånger. Nu var det faktiskt en som tog bort mig. Hon måste vara en av dom första. Men oftast ligger matchningen bara kvar och man får aldrig något svar och då menar jag aldrig. Alla gör ju som dom vill naturligtvis.
åka 30 mil för att få en dejt? självklart.Jag vet inte om hon mår riktigt bra. Sen bor hon ca 30 mil ifrån och det har inte varit tillfälle ännu. Jag var förbi där en gång men då kunde inte hon.
Äsch, jag åker utan vidare 30 mil bara för att provrida en häst.
Du vill ha en tjej och är flyttbar. Åk, se det som en utflykt.
Annars faller ju grejen med att ha så stort sökområde om du inte vill åka ändå.
Jag har över 40 mil till Malmö. Det är absolut inte optimalt men killen är liksom lite för bra för att jag ska se det som ett hinder
OT men hur är det med din häst Bison?
Hu!Min gamla mår bra.
Den andra avlivades i november.