Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Tack!Nästa år får se till att bli bättre!
BeklagarJag sms:ar än med promenadkillen.
Annars tillfällig tinderpaus, åkte hem till föräldrarna i Småland redan i tisdags morse då min mormor blivit dålig och blivit kvar här sen dess. Morfar gick bort för en månad sen och mormor i onsdags, lite väl mycket på kort tid. Det ger inte direkt energi till att orka dejta.
Flyttade 1/12. Han är dock inte härifrån. Mina planer efter flytten var verkligen inte något på distans med någon 20 mil bort. Inte innan flytten heller. Jag hatar distans. Men mitt i flytten och all stress kring den yrar en gammal vän till mig om att jag och hennes kollega borde passa finfint ihop och borde lära känna varandra. Jag som normalt är nej nej nej till allt sånt, i synnerhet om nämnda person bor långt bort sa i all stress ja utan mer eftertanke än att "det lär vara ofarligt, jag är ju ändå aldrig intresserad". Kompisen var genuint chockad att jag sa ja.
På den vägen är det.. vet inte riktigt hur det här gick till och det var verkligen inte min plan men tja...
Hehe, jag hade verkligen inga planer på att skaffa särbo när jag åkte till Jämtland för jobb 2010... se hur det slutade![]()
Även om 54 mil är lite drygt ibland kan jag medge.
Jösses!
Är glad min dejt flyttar till staden jag jobbar i. Lite kortare hemifrån mig men ffa bättre logistik med stallet![]()
Hehe, jag hade verkligen inga planer på att skaffa särbo när jag åkte till Jämtland för jobb 2010... se hur det slutade![]()
Även om 54 mil är lite drygt ibland kan jag medge.
Jag tycker synd om de stackare som är så desperata att de försöker få kontakt med folk de inte varken vet hur de ser ut eller vad de är för personer. Vid ett ogenomtänkt ögonblick skaffade jag ett konto på en dejtingsajt för att kolla runt och fördriva lite tid. Jag har ingen profilbild och ingen information om mig själv mer än att jag klickat i några av de alternativ som finns på sajten. Till dags dato har jag fått 36 svar. Jag hade inte förväntat mig ett enda med den tomma profilen. En av dem skrev dessutom att jag verkade seriös. På vilket sätt då?
En sak som slår mig när jag ”scrollar” på Tinder är.. varför envisas en ganska så ansenlig mängd killar med att fota sig själva underifrån och upp i näsan?!![]()
Men det känns ju som att de fokuserar på näsan, det ser ju inte klokt ut! Tycker inte att det gör att de ser större ut, utan bara två stora näsborrar o.OFörmodligen för att man ser större ut. Precis samma fenomen hos tjejer fast tvärtom. Man fotar sig lite uppifrån för att se petite och söt ut.
Jag har inte heller någon bild, lite mer info än dig och jag får också rätt mkt svar. Men jag upplever inte personerna som desperata. De är mest nyfikna.Jag tycker synd om de stackare som är så desperata att de försöker få kontakt med folk de inte varken vet hur de ser ut eller vad de är för personer. Vid ett ogenomtänkt ögonblick skaffade jag ett konto på en dejtingsajt för att kolla runt och fördriva lite tid. Jag har ingen profilbild och ingen information om mig själv mer än att jag klickat i några av de alternativ som finns på sajten. Till dags dato har jag fått 36 svar. Jag hade inte förväntat mig ett enda med den tomma profilen. En av dem skrev dessutom att jag verkade seriös. På vilket sätt då?
Men jag förstår inte hur de orkar. De verkar ju agera på måfå. Jag skulle själv aldrig orka kontakta varenda kotte i hopp om napp någonstans.Jag har inte heller någon bild, lite mer info än dig och jag får också rätt mkt svar. Men jag upplever inte personerna som desperata. De är mest nyfikna.
Vissa verkar vara ganska tydliga med vad de INTE söker. Och alla utom en har ganska snabbt bett om bilder vilket jag skickar via mail. Men ja jag skulle tro att de har rätt många på gång samtidigt.Men jag förstår inte hur de orkar. De verkar ju agera på måfå. Jag skulle själv aldrig orka kontakta varenda kotte i hopp om napp någonstans.
Jag har samma upplevelse som du. Jag öppnade ett konto mest för att jag var nyfiken på hur människor i min ålder såg ut och vad det gjorde med sina liv. Jag hade bara ett användaralias (ingen bild eller info) och kön. Fick massor av meddelanden av. Många skrev du verkar trevlig (jaha baserat på vadå?). Så tillslut gjorde jag en profil där jag var väldigt tydlig med vad jag ville ha, då minskade brevskörden. Så jag tror att många bara trålar (trolling) för att se om någon svarar.Men jag förstår inte hur de orkar. De verkar ju agera på måfå. Jag skulle själv aldrig orka kontakta varenda kotte i hopp om napp någonstans.