Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! :heart Nästa år får se till att bli bättre!
eusa_boohoo.gif

Jag sms:ar än med promenadkillen.
Annars tillfällig tinderpaus, åkte hem till föräldrarna i Småland redan i tisdags morse då min mormor blivit dålig och blivit kvar här sen dess. Morfar gick bort för en månad sen och mormor i onsdags, lite väl mycket på kort tid. Det ger inte direkt energi till att orka dejta.
Beklagar :heart

Flyttade 1/12. Han är dock inte härifrån. Mina planer efter flytten var verkligen inte något på distans med någon 20 mil bort. Inte innan flytten heller. Jag hatar distans. Men mitt i flytten och all stress kring den yrar en gammal vän till mig om att jag och hennes kollega borde passa finfint ihop och borde lära känna varandra. Jag som normalt är nej nej nej till allt sånt, i synnerhet om nämnda person bor långt bort sa i all stress ja utan mer eftertanke än att "det lär vara ofarligt, jag är ju ändå aldrig intresserad". Kompisen var genuint chockad att jag sa ja.

På den vägen är det.. vet inte riktigt hur det här gick till och det var verkligen inte min plan men tja...

Hehe, jag hade verkligen inga planer på att skaffa särbo när jag åkte till Jämtland för jobb 2010... se hur det slutade :p :rofl: Även om 54 mil är lite drygt ibland kan jag medge.

Är bortrest i nästan två veckor nu och inser att jag saknar mitt ex en hel del.
Funderar på hur länge jag kan fortsätta kalla henne mitt ex dock då vi ses rätt mycket numera och jag ska bo där ett tag efter nyår när jag kommit hem. Jag vill dock inte ha ett exklusivt förhållande med henne ännu, behöver tid för att komma fram till vad jag vill. Så tills dess kanske hon får fortsätta vara mitt ex, komplicerat är det i alla fall.

Hehe, jag hade verkligen inga planer på att skaffa särbo när jag åkte till Jämtland för jobb 2010... se hur det slutade :p :rofl: Även om 54 mil är lite drygt ibland kan jag medge.

Drygast här tycker jag nog egentligen det är med att scheman krockar osv (han kontorstider, jag nattskift) samt lite annat som gör det svårt att dels planera och dels övht hitta synkade dagar att planera in ens. Men det känns lite för bra för att inte ens försöka liksom

Jag tycker synd om de stackare som är så desperata att de försöker få kontakt med folk de inte varken vet hur de ser ut eller vad de är för personer. Vid ett ogenomtänkt ögonblick skaffade jag ett konto på en dejtingsajt för att kolla runt och fördriva lite tid. Jag har ingen profilbild och ingen information om mig själv mer än att jag klickat i några av de alternativ som finns på sajten. Till dags dato har jag fått 36 svar. Jag hade inte förväntat mig ett enda med den tomma profilen. En av dem skrev dessutom att jag verkade seriös. På vilket sätt då?

Jag tycker synd om de stackare som är så desperata att de försöker få kontakt med folk de inte varken vet hur de ser ut eller vad de är för personer. Vid ett ogenomtänkt ögonblick skaffade jag ett konto på en dejtingsajt för att kolla runt och fördriva lite tid. Jag har ingen profilbild och ingen information om mig själv mer än att jag klickat i några av de alternativ som finns på sajten. Till dags dato har jag fått 36 svar. Jag hade inte förväntat mig ett enda med den tomma profilen. En av dem skrev dessutom att jag verkade seriös. På vilket sätt då?

Märkte det också när jag skaffade ett konto på Happy Pancake för många år sedan. Jag tror att det stod att jag var kvinna och nåt mer. Fick väldigt många mail O_o

Jag har inte heller någon bild, lite mer info än dig och jag får också rätt mkt svar. Men jag upplever inte personerna som desperata. De är mest nyfikna.

Jag har inte heller någon bild, lite mer info än dig och jag får också rätt mkt svar. Men jag upplever inte personerna som desperata. De är mest nyfikna.
Men jag förstår inte hur de orkar. De verkar ju agera på måfå. Jag skulle själv aldrig orka kontakta varenda kotte i hopp om napp någonstans.

Men jag förstår inte hur de orkar. De verkar ju agera på måfå. Jag skulle själv aldrig orka kontakta varenda kotte i hopp om napp någonstans.
Vissa verkar vara ganska tydliga med vad de INTE söker. Och alla utom en har ganska snabbt bett om bilder vilket jag skickar via mail. Men ja jag skulle tro att de har rätt många på gång samtidigt.

Jag har samma upplevelse som du. Jag öppnade ett konto mest för att jag var nyfiken på hur människor i min ålder såg ut och vad det gjorde med sina liv. Jag hade bara ett användaralias (ingen bild eller info) och kön. Fick massor av meddelanden av. Många skrev du verkar trevlig (jaha baserat på vadå?). Så tillslut gjorde jag en profil där jag var väldigt tydlig med vad jag ville ha, då minskade brevskörden. Så jag tror att många bara trålar (trolling) för att se om någon svarar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 448
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka