Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju giftMen märker ändå att jag har samma tankegångar och känslor som dig = inte ultimat i ett äktenskap.
Jag upplever inte att du är så konflikträdd faktiskt.
Känns som du hittar dig själv mer och mer för varje gång vi ses.
Sen vet jag inte om set bara är positivt eftersom du börjar ta efter mina ondskefulla idéer![]()
Jag blev full och kysste min killkompis. IGEN. Jag borde fan omyndigförklaras. Lyckades också dubbelbeställa kebab på hemkörning så nu är kylen proppfull med kebab.
Tror jag går och lägger mig igen.
Haha. Mina vänner brukar tycka att jag ska ha en personlig assistent med mig ut![]()
Det verkar uppenbarligen som att jag behöver det också
Jag som hade tänkt att gå all in på dubbelfest idag (dagsfest + vanligt fest) men nu ligger jag här och dricker Loka och hoppas att jag ens ska lyckas gå upp ur sängen snart.
Aldrig fått något liknande från någon oavsett kön..Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."
det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Låter som en scam. Inget jag råkat ut för men det verkar drabba kvinnor också. Däremot händer det ganska ofta att män vill gå över till kik och byta lättklädda bilder.Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."
det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Låter som en scam. Inget jag råkat ut för men det verkar ju drabba kvinnor också. Däremot händer det ganska ofta att män vill gå över till kik och byta lättklädda bilder.
Får bli kebab då![]()
En kompis till mig vaknade upp till att han hade dukat upp en fin liten picknick till sig själv mitt i lägenheten. Hamburgepappret fick agera duk, hamburgaren hittade han sedan på en tallrik i micron, pommesen i frysen.. Det var bara läsken och dippen som fint va placerade på pappret ^^Bra att du hade vett att sätta den i kylen iallafall! Hittade min maxmat på hatthyllan en gång...
Bra att du hade vett att sätta den i kylen iallafall! Hittade min maxmat på hatthyllan en gång...
Nej, men du ska inte ha dåligt samvete över sånt!AjdåJag tycker faktiskt ganska synd om mina vänner jag delat med mig delar av ur mitt tidigare förhållande med. Inser nu i efterhand hur frustrerande det är (eller det är för mig i alla fall) att inse att någon inte mår så bra som den borde pga sin partner. Har du någon tanke om hur det skulle kunna bli bättre? Du behöver såklart inte alls svara.