Men sluta. Nervärdera dig inte så där. Du är fin som du är. Och jag menar det jag säger.Jag ska komma ihåg det. Tack. Just nu känns en relation lite orealistiskt. Känner mig bara fet, äklig och fel. men mår nog bättre snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men sluta. Nervärdera dig inte så där. Du är fin som du är. Och jag menar det jag säger.Jag ska komma ihåg det. Tack. Just nu känns en relation lite orealistiskt. Känner mig bara fet, äklig och fel. men mår nog bättre snart.
Själv är jag svag för duktiga o påhittiga hantverkare.
Jag vet att du tycker det, och det är snällt av dig. Men jag har rotat för mycket i min aska och är nere för det.Men sluta. Nervärdera dig inte så där. Du är fin som du är. Och jag menar det jag säger.
Jag ska komma ihåg det. Tack. Just nu känns en relation lite orealistiskt. Känner mig bara fet, äklig och fel. men mår nog bättre snart.
Jag vet att du tycker det, och det är snällt av dig. Men jag har rotat för mycket i min aska och är nere för det.
Ohh, har du en keramiker till make?Fast alltså, min make presenterade sig som fågelskådare och keramiknörd. Jag gillar diagram och att baka sockerkaka.
Men hur ska jag föklara min nerdighet utan att få folk att undra vad jag är för galning. Tror att jag behöver en PR agent för att fixatill mina presentationer på olika platformar.Fast alltså, min make presenterade sig som fågelskådare och keramiknörd. Jag gillar diagram och att baka sockerkaka.
Ohh, har du en keramiker till make?![]()
Men hur ska jag föklara min nerdighet utan att få folk att undra vad jag är för galning. Tror att jag behöver en PR agent för att fixatill mina presentationer på olika platformar.
Mitt modellbyggande är bara terapiarbete när jag känner mig ensam och saknar dagarna när jag renoverade flyplan på Flygvapenmusemuet. Anars är jag fast i Astroronmi och letar planeter, kartläger Planetytor, mäter solstormar, söker efter kupier objekt och producerar med andra en youtub kanal om ämnet. Sannt plågar alla med min 3D skrivare. Och nej jag har inte måga vännerStå för den. Du gillar modeller, flygplan osv och kan antagligen massor om det. En av mina bästa vänner tog semester för att bygga ihop DÖDSTJÄRNAN i lego. Hen är chefsjurist på stort bolag.
Har du en 3D skivare? Det skulle jag vilja ha. Jag har bara en trasig storformatskrivare jag hoppas på att min sambo som är bäst av alla på att mecka såna kommer göra iordning den så jag kan skriva ut kul grejer snartSannt plågar alla med min 3D skrivare
Ja, det är kul me det är inte lika lätt som en vanlig skrivare. räkan med att misslyckas myket i början.Har du en 3D skivare? Det skulle jag vilja ha. Jag har bara en trasig storformatskrivare jag hoppas på att min sambo som är bäst av alla på att mecka såna kommer göra iordning den så jag kan skriva ut kul grejer snart
Ingen orsak. Det du sa om dig själv gav skavsår i ögonen på mig av flera anledningar. Det vore så mycket bättre om du i stället uppskattade det som jag och andra uppskattar hos dig.
Jag önskar så att jag kunde. Men man är blind under näsan.Ingen orsak. Det du sa om dig själv gav skavsår i ögonen på mig av flera anledningar. Det vore så mycket bättre om du i stället uppskattade det som jag och andra uppskattar hos dig.
Alltså din vän verkar helt jävla underbarStå för den. Du gillar modeller, flygplan osv och kan antagligen massor om det. En av mina bästa vänner tog semester för att bygga ihop DÖDSTJÄRNAN i lego. Hen är chefsjurist på stort bolag.
Hörrudu, du borde ju gå ut och spana nu under natten, om inte geminider är fel sorts astronomi. Om du inte har samma otur som jag vill säga - sjukt mycket molnMitt modellbyggande är bara terapiarbete när jag känner mig ensam och saknar dagarna när jag renoverade flyplan på Flygvapenmusemuet. Anars är jag fast i Astroronmi och letar planeter, kartläger Planetytor, mäter solstormar, söker efter kupier objekt och producerar med andra en youtub kanal om ämnet. Sannt plågar alla med min 3D skrivare. Och nej jag har inte måga vänner
Sjukt mycket moln, och har inte pengar att resa.Alltså din vän verkar helt jävla underbar
Hörrudu, du borde ju gå ut och spana nu under natten, om inte geminider är fel sorts astronomi. Om du inte har samma otur som jag vill säga - sjukt mycket moln![]()
Synd! Då hälsar jag välkommen till klubben.Sjukt mycket moln, och har inte pengar att resa.