Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast alltså, min make presenterade sig som fågelskådare och keramiknörd. Jag gillar diagram och att baka sockerkaka.
Men hur ska jag föklara min nerdighet utan att få folk att undra vad jag är för galning. Tror att jag behöver en PR agent för att fixatill mina presentationer på olika platformar.

Men hur ska jag föklara min nerdighet utan att få folk att undra vad jag är för galning. Tror att jag behöver en PR agent för att fixatill mina presentationer på olika platformar.

Stå för den. Du gillar modeller, flygplan osv och kan antagligen massor om det. En av mina bästa vänner tog semester för att bygga ihop DÖDSTJÄRNAN i lego. Hen är chefsjurist på stort bolag.

Nördighet är verkligen attraktivt!
Jag trodde min sambo var jätteintresserad av hundar när vi började träffas, men det visade sig sen att han bara var fascinerad av min nördighet :p Hur kan det inte vara intressant med de olika field trial-linjerna i labradorer eller att rota i 10 år gamla jaktprovsberättelser hos wachtlar liksom? :angel:
Han är supernördig med bilar/verktyg/snickerier, och jag älskar att se och lyssna på honom när han börjar prata om det han brinner för.

Stå för den. Du gillar modeller, flygplan osv och kan antagligen massor om det. En av mina bästa vänner tog semester för att bygga ihop DÖDSTJÄRNAN i lego. Hen är chefsjurist på stort bolag.
Mitt modellbyggande är bara terapiarbete när jag känner mig ensam och saknar dagarna när jag renoverade flyplan på Flygvapenmusemuet. Anars är jag fast i Astroronmi och letar planeter, kartläger Planetytor, mäter solstormar, söker efter kupier objekt och producerar med andra en youtub kanal om ämnet. Sannt plågar alla med min 3D skrivare. Och nej jag har inte måga vänner

Har du en 3D skivare? Det skulle jag vilja ha. Jag har bara en trasig storformatskrivare jag hoppas på att min sambo som är bäst av alla på att mecka såna kommer göra iordning den så jag kan skriva ut kul grejer snart
Ja, det är kul me det är inte lika lätt som en vanlig skrivare. räkan med att misslyckas myket i början.

Ide för min nästa Tinder bild.

Alltså din vän verkar helt jävla underbar :D

Mitt modellbyggande är bara terapiarbete när jag känner mig ensam och saknar dagarna när jag renoverade flyplan på Flygvapenmusemuet. Anars är jag fast i Astroronmi och letar planeter, kartläger Planetytor, mäter solstormar, söker efter kupier objekt och producerar med andra en youtub kanal om ämnet. Sannt plågar alla med min 3D skrivare. Och nej jag har inte måga vänner
Hörrudu, du borde ju gå ut och spana nu under natten, om inte geminider är fel sorts astronomi. Om du inte har samma otur som jag vill säga - sjukt mycket moln :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 905
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 323
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 464
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka