Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
överhuvud taget tjat om sex, har inga problem prata om det men när ALL konversation ska handla om sex (som Tinderdejten)Ja exakt så. Jag tror det hade funnits många fler lösningar och många hade varit nöjda
Är man överens om att det är okej att vara med andra när libidot är olika är det ju fridens, men så är det mycket sällan i allafall av de som jag får kontakt med. Tjatsex vill ju ingen ha.
Någonstans kan jag dock tycka att det är en lite märklig konstruktion, det där, att hon inte vill ha sex med honom (vilket såklart är hennes beslut), men att hon då också ska bestämma att han inte får ha sex med någon annan? Hon har liksom rätten att ta ifrån honom hela hans sexliv? (ja, självklart kan han - eller hon - ta initiativ till att skiljas/separera)Jag har den diskussionen med en av mina kollegor väldigt ofta. Han och frugan ligger inte men han vill men inte hon. Jag har sagt att jag kommer förakta honom för alltid och göra en voodoo om han är otrogen.
Någonstans kan jag dock tycka att det är en lite märklig konstruktion, det där, att hon inte vill ha sex med honom (vilket såklart är hennes beslut), men att hon då också ska bestämma att han inte får ha sex med någon annan? Hon har liksom rätten att ta ifrån honom hela hans sexliv? (ja, självklart kan han - eller hon - ta initiativ till att skiljas/separera)
Har han någon gång frågat varför? Och då inte "varför vill du inte ligga med mig!" utan mer "är det något jag kan göra för att jag ska bli mer attraktiv för dig"Jag har den diskussionen med en av mina kollegor väldigt ofta. Han och frugan ligger inte men han vill men inte hon. Jag har sagt att jag kommer förakta honom för alltid och göra en voodoo om han är otrogen.
De har inte ens diskuterat i de termerna.Någonstans kan jag dock tycka att det är en lite märklig konstruktion, det där, att hon inte vill ha sex med honom (vilket såklart är hennes beslut), men att hon då också ska bestämma att han inte får ha sex med någon annan? Hon har liksom rätten att ta ifrån honom hela hans sexliv? (ja, självklart kan han - eller hon - ta initiativ till att skiljas/separera)
Nej inte i de termerna.Har han någon gång frågat varför? Och då inte "varför vill du inte ligga med mig!" utan mer "är det något jag kan göra för att jag ska bli mer attraktiv för dig"
Det är väl helt i sin ordning att ha önskemål om en monogam relation. Det jag tycker blir lite märkligt är väl att säga "Jag vill inte ha sex med dig, men du får inte ha sex med någon annan heller".Jag tycker också att det borde vara öppet för fler lösningar. Men det är svårt!
Jag hade gärna haft kvar H vid sidan av men inte i smyg. Och den potentiellt långvarige vill inte ha det så och då får jag ju välja.
Tycker verkligen att sådana relationer borde ta slut om inte båda parter är nöjda.Det är väl helt i sin ordning att ha önskemål om en monogam relation. Det jag tycker blir lite märkligt är väl att säga "Jag vill inte ha sex med dig, men du får inte ha sex med någon annan heller".
Håller helt med! Det blir ju nästan en gisslansituation!Tycker verkligen att sådana relationer borde ta slut om inte båda parter är nöjda.
Det tycker jag också!Tycker verkligen att sådana relationer borde ta slut om inte båda parter är nöjda.
Jag brukar bli blockad när jag ber om tjejens namn o kontaktuppgifter för o informera henne om vilken typ av partner hon har.En annan sak som slår mig är hur märkliga åldersintervall snubbar har.
64 år och söker 34-42 åringar. Så jävla oskönt. Eller söker 18-99 - de är inte singlar utan vill ha nån att ligga med på sidan av.
Jag frågar konsekvent de som redan är upptagna om de vet vad de gör med sin partner när de är otrogna? Inte som en moralens väktare utan mer som en sanningens profet. De blir så sjukt obekväma och hittills har INGEN varit öppen mot sin partner att de tänker ha en annan iom att en viktig bit (alltid samma) saknas. De tycker att ligga lite på sidan av är liksom en bra plan. Sen ska de gå hem och förklara för den de varit otrogen (NÄR det uppdagas för det gör det alltid) mot att det "betydde ingenting" jomentjena - det betyder en jävla massa för partnern...och för den stackaren den legat med --- ska den inte heller vara värd nåt.
Jag har den diskussionen med en av mina kollegor väldigt ofta. Han och frugan ligger inte men han vill men inte hon. Jag har sagt att jag kommer förakta honom för alltid och göra en voodoo om han är otrogen.
Filmen är bra iafTror jag ska träffa B på torsdag, han ville se Black Swan
Är inte jättetaggad tyvärr, men ska ge det några fler chanser.
Filmen är bra iaf
Ja men visst är det märkligt? Som att det är allt liksom.överhuvud taget tjat om sex, har inga problem prata om det men när ALL konversation ska handla om sex (som Tinderdejten)
Här är det så extremt viktigt att kommunikationen fungerar och att det diskuteras på ett bra sätt.Det är väl helt i sin ordning att ha önskemål om en monogam relation. Det jag tycker blir lite märkligt är väl att säga "Jag vill inte ha sex med dig, men du får inte ha sex med någon annan heller".
Det är väl helt i sin ordning att ha önskemål om en monogam relation. Det jag tycker blir lite märkligt är väl att säga "Jag vill inte ha sex med dig, men du får inte ha sex med någon annan heller".
Pratade lite med en snubbe i går, idag skrev han att han var gift och om det gjorde något "kanske lite konstigt men jag tycker det är lite spännande"En annan sak som slår mig är hur märkliga åldersintervall snubbar har.
64 år och söker 34-42 åringar. Så jävla oskönt. Eller söker 18-99 - de är inte singlar utan vill ha nån att ligga med på sidan av.
Absolut att det är okej att vilja ha en monogam relation.
Det jag tycker är synd är att det är en sån stark norm att inte fler ens snuddat vid tanken att göra på något annat sätt.