Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det han som ville provpussas?Var och träffade Tinderdejten i lördags. Föreslog middag inne i stan, blev en Fika i Farsta. Försökte verkligen hitta känslan jag hade från i början, pussade både när han kom och när jag åkte. Men kände i bilen bara nej nej nej. Speciellt som han stod och knådade min rygg på ett väldigt avtändade sätt.
Så det är avslutat helt nu.
ExaktVar det han som ville provpussas?
För att du inte är intresserad egentligen, eller varför skulle det vara orättvist?Repeat-dejten med nästan-grannen var också bra. Kortare för att båda jobbar idag.
Jag skämtade mest om självdisciplin igår men det kan bli en utmaning på riktigt, för jag är väldigt påverkad av geografisk närhet och enkelhet. Han bor jättenära. Och han är intresserad. Det vore superlätt att snabbt låta det här eskalera till ett förhållande, eller i alla fall börja blanda in sex, men det vore inte rättvist mot varken honom eller mig.
Han är trevlig och ser bra ut men det finns det också andra som är/gör. Jag borde utsätta mig för lite fler sådana. Också.
Jag är absolut intresserad! Lite. Inte tillräckligt för att veta vad jag tycker på riktigt eller hur stor potential vi har för framtiden, och jag vet inte hur mycket som beror på att det är nytt och spännande.För att du inte är intresserad egentligen, eller varför skulle det vara orättvist?
Okej då förstår jag inte alls varför du funderar på om det skulle vara orättvist.Jag är absolut intresserad! Lite. Inte tillräckligt för att veta vad jag tycker på riktigt eller hur stor potential vi har för framtiden, och jag vet inte hur mycket som beror på att det är nytt och spännande.
Jag är absolut intresserad! Lite. Inte tillräckligt för att veta vad jag tycker på riktigt eller hur stor potential vi har för framtiden, och jag vet inte hur mycket som beror på att det är nytt och spännande.
Orättvist att ligga för tidigt och/eller att hoppa in i ett förhållande?Okej då förstår jag inte alls varför du funderar på om det skulle vara orättvist.
Okej, varför då?Orättvist att ligga för tidigt och/eller att hoppa in i ett förhållande?
Nej sorry, jag menade vilket av dem menar du inte skulle vara orättvist? Både och/vilket som helst?Okej, varför då?
Ja alltså jag kan ju förstå att du inte vill rusa in i ett förhållande men jag förstår inte varför det skulle vara just orättvist.Nej sorry, jag menade vilket av dem menar du inte skulle vara orättvist? Både och/vilket som helst?
Jag tänker att man gillar en person för den personens skull. Inte i förhållande till någon annan/något annat? Om man jämför med hela internätet blir man ju aldrig någonsin nöjd . Det finns ju alltid någon snyggare/bättre där ute.Orättvist att ligga för tidigt och/eller att hoppa in i ett förhållande?
Då är jag med! Måste skriva lite längre så får återkomma senare ikväll.Ja alltså jag kan ju förstå att du inte vill rusa in i ett förhållande men jag förstår inte varför det skulle vara just orättvist.
Jag gillar faktiskt HP mer än Tinder.Eftersom det just nu verkar tvärdött på Tinder tänkte jag prova HP
Skrivit en superkort beskrivning där jag dissar rökare, sexchattare och alla som inleder med "hej min sköna"
Och så blir "dom" bittra över varför dom aldrig får en dejt och kan inte alls förstå varförJag gillar faktiskt HP mer än Tinder.
Men blir igen fascinerad av hur folk är
Person utan profiltext och samma bild tre ggr:
”Kan du öppna dina privata bilder?”
Jag: ”Varför då? Du har ju inte ens en text”
Person: ”Jag jobbar mycket och tränar mycket”
Jag: ”Du verkar ha det fulltecknat”
Person: ”Får jag se bilderna? Det finns nog en lucka om jag gillar vad jag ser”
Jag blockade
Jag förstår mej inte riktigt på det beteendet, lite som att de är de som har rätten att välja men ingen annanOch så blir "dom" bittra över varför dom aldrig får en dejt och kan inte alls förstå varför
Ja men exakt, det känns ju som att de tror att det är en rättighet att dejta/träffa någon/få nuppa, oavsett hur lite effort dom själva lägger in.Jag förstår mej inte riktigt på det beteendet, lite som att de är de som har rätten att välja men ingen annan