Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp, magkänslan är en pålitlig kompanjon.

E är härmed förflyttad till kompis utan benefits, vilket är helt okej 😊
Min vän extra allt ska nog också vara bara vän, har jag nog landat i.
Jag blev lite förälskad och det var härligt ett tag och han är världens finaste, så omtänksam och ömsint, men han kommer aldrig bli kär i mig och jag vill inte vara någons andrahandsval.

Jag ska försöka ligga lågt ett tag. Har nog med känslostormar ändå, utan dejting. Men samtidigt vill jag ju ha någon speciell i mitt liv. Vi får se hur jag gör...

Okej, på det igen efter en paus. Satt för ett tag sen och swipade järnet och fick ett gäng matchningar. Hade en lång och rolig konversation med en och vi höll på att bestämma tid för träff. Då tar han bort matchningen... så var tvungen att snoka lite och hittade att han var skriven på samma adress som sitt "ex" så är inte så säker på att han var singel egentligen. Två på raken som jag haft längre givande konversationer som sen bangar ur.

Hade en annan konversation med en som var trevlig och tog en promenad med i helgen. Men så fort han sa något hade han ett nervöst lite bullrigt skratt. Alltså efter säkert 75%av meningarna. Jag har jättesvårt för sådana "ticks" men tänkte han kanske är nervös men det fortsatte, han var nog sådan. Så det blir inget där.

Nästa match är en kille som också verkar trevlig, ja annars fortsätter man ju inte prata med dem. Han har hund liksom mig och nu ska vi visst ut och spåra på lördag på hans initiativ, fick precis frågan om min hund har någon favoritklöv så han skulle tina upp rätt sort :) Jag tycker det annars är svårt att dejta folk med hund då jag tävlar och tränar och inte bara har min hund som sällskap så man har olika syn på det. Men han tränar också sin hund och jagar med den så det känns bra. Men med min vanliga otur har jag väl ingen kemi där heller.

Min vän extra allt ska nog också vara bara vän, har jag nog landat i.
Jag blev lite förälskad och det var härligt ett tag och han är världens finaste, så omtänksam och ömsint, men han kommer aldrig bli kär i mig och jag vill inte vara någons andrahandsval.

Jag ska försöka ligga lågt ett tag. Har nog med känslostormar ändå, utan dejting. Men samtidigt vill jag ju ha någon speciell i mitt liv. Vi får se hur jag gör...
Ähh. Hade en fantastisk helg med mina och min mans bästa vänner i Stockholm förra helgen, men med aaaalldeles för mycket alkohol.
De är liksom inte kända för att spotta i glasen, makens crew och jag blev väl omhändertagen och hängde på.
Helgen var enastående, men emotionellt (konsert med makens favoritartist) och fysiskt (iom alkoholintaget) dränerande, så jag blev rätt tom efteråt och då kom tankarna i förra inlägget.
Min vän och jag är ju just vänner. Sedan var det ju jättehärligt att känna sig hög på förälskelse en stund, men den där initiala berusningen går ju alltid över. Så länge vi trivs ihop och träffas ibland och båda mår bra av det så är det väl jättebra.
Suck. Min hjärna alltså! Mer promenader i solen och mindre alkohol samt ett och annat ångestdämpande piller så ska väl den levnadsglada och lustfyllda Tualma åter få härska i ljuset, hoppas jag...

Ähh. Hade en fantastisk helg med mina och min mans bästa vänner i Stockholm förra helgen, men med aaaalldeles för mycket alkohol.
De är liksom inte kända för att spotta i glasen, makens crew och jag blev väl omhändertagen och hängde på.
Helgen var enastående, men emotionellt (konsert med makens favoritartist) och fysiskt (iom alkoholintaget) dränerande, så jag blev rätt tom efteråt och då kom tankarna i förra inlägget.
Min vän och jag är ju just vänner. Sedan var det ju jättehärligt att känna sig hög på förälskelse en stund, men den där initiala berusningen går ju alltid över. Så länge vi trivs ihop och träffas ibland och båda mår bra av det så är det väl jättebra.
Suck. Min hjärna alltså! Mer promenader i solen och mindre alkohol samt ett och annat ångestdämpande piller så ska väl den levnadsglada och lustfyllda Tualma åter få härska i ljuset, hoppas jag...

Det är okej att bli ledsen och sakna det som inte blev också ❤️

Just precis idag känner jag mig lite ensam. Lämnade på väg tillbaka från Barnrättsdagarna av den ena kollegan till sin särbo och en annan till sin sambo.

Planen är iaf i nuläget att imorgon inta horisontalläge (eller liknande) med H ett par timmar imorgon kväll. Jag tror att jag behöver den stunden av uppskattning.

Varför lika någon för att sen när man matchar försvinna?
Hade en som tjatade som fan om att träffas i påsk, för att sen ställa in i sista stund och en vecka senare bara POFF försvinna :cool:

Just precis idag känner jag mig lite ensam. Lämnade på väg tillbaka från Barnrättsdagarna av den ena kollegan till sin särbo och en annan till sin sambo.

Planen är iaf i nuläget att imorgon inta horisontalläge (eller liknande) med H ett par timmar imorgon kväll. Jag tror att jag behöver den stunden av uppskattning.

Några timmar blev det inte (inte helt oväntat) men det var ändå precis det jag behövde. Jag är helt färdig efter all social samvaro och resande med jobbet så det är ganska så skönt att vara alldeles själv 🙈

Fick blocka en person nu. Han lät trevlig när vi pratade på Tinder, gick sen över till google chat och då blev det tydligen jävligt seriöst helt plötsligt. Har upprepade gånger sagt jag är inte ute efter ett superseriöst förhållande, ändå fortsätter han.
Så nu blev det ett stor rött ❌

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 574
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka