Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vän extra allt ska nog också vara bara vän, har jag nog landat i.Japp, magkänslan är en pålitlig kompanjon.
E är härmed förflyttad till kompis utan benefits, vilket är helt okej
Glömde till @lil-sis sis; vänner är ju också väldigt bra att ha. Skönt att det känns okej.
Gruvade mig lite inför att avsluta det hela men det verkar ha löst sig utav sig självt..Jag hatar när allt är ”perfekt” på pappret men sen fungerar det inte ändå.
Det är nog meningen att jag ska vara ensam. Tur jag börjar vänja mig.
Ähh. Hade en fantastisk helg med mina och min mans bästa vänner i Stockholm förra helgen, men med aaaalldeles för mycket alkohol.Min vän extra allt ska nog också vara bara vän, har jag nog landat i.
Jag blev lite förälskad och det var härligt ett tag och han är världens finaste, så omtänksam och ömsint, men han kommer aldrig bli kär i mig och jag vill inte vara någons andrahandsval.
Jag ska försöka ligga lågt ett tag. Har nog med känslostormar ändå, utan dejting. Men samtidigt vill jag ju ha någon speciell i mitt liv. Vi får se hur jag gör...
Ähh. Hade en fantastisk helg med mina och min mans bästa vänner i Stockholm förra helgen, men med aaaalldeles för mycket alkohol.
De är liksom inte kända för att spotta i glasen, makens crew och jag blev väl omhändertagen och hängde på.
Helgen var enastående, men emotionellt (konsert med makens favoritartist) och fysiskt (iom alkoholintaget) dränerande, så jag blev rätt tom efteråt och då kom tankarna i förra inlägget.
Min vän och jag är ju just vänner. Sedan var det ju jättehärligt att känna sig hög på förälskelse en stund, men den där initiala berusningen går ju alltid över. Så länge vi trivs ihop och träffas ibland och båda mår bra av det så är det väl jättebra.
Suck. Min hjärna alltså! Mer promenader i solen och mindre alkohol samt ett och annat ångestdämpande piller så ska väl den levnadsglada och lustfyllda Tualma åter få härska i ljuset, hoppas jag...
Bekräftelse/flickvännen var bortrest den veckan.Varför lika någon för att sen när man matchar försvinna?
Hade en som tjatade som fan om att träffas i påsk, för att sen ställa in i sista stund och en vecka senare bara POFF försvinna
Just precis idag känner jag mig lite ensam. Lämnade på väg tillbaka från Barnrättsdagarna av den ena kollegan till sin särbo och en annan till sin sambo.
Planen är iaf i nuläget att imorgon inta horisontalläge (eller liknande) med H ett par timmar imorgon kväll. Jag tror att jag behöver den stunden av uppskattning.
Vad gulligt!Min ”dejt” ringde helt random när jag var påväg att gå från jobbet Oväntat men trevligt! Vi har svårt att hitta en dag att träffas på pga barn men vi har sagt att ett par veckor till klarar vi nog
JaVad gulligt!
Vad kul! Hoppas det går toppen!Verkar verkligen som min allra första tinderdejten blir av i morgon