Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
En som jag skrev rätt intensivt med för några år sedan dök upp igen idag. Han försvann spårlöst senast, jag antar att han träffade någon och brydde mig inte så mkt. Men vi har en jäkla kemi när vi skriver, så hoppas vi kan få till en träff denna gång...

rYOYkdZ.jpg

Hemma igen från min dejt. Han var bara så himla gullig och rar, en riktig gentleman! Vi hade verkligen jättetrevligt och han tog så himla väl hand om mig. Vi har redan bokat in en ny dejt hemma hos mig. 🤩

Molnet på himmelen? Han är en utlandssvensk. Naturligtvis. Han är dock på tok för söt och jag trivdes för bra i hans sällskap, för att inte vilja ses igen trots avståndet. Måste känna lite mer på honom innan jag kan säga något, men han har definitivt stor potential. ☺️

Har haft en riktigt fin dag med min dejt, var på ett av mina favoritmuseum, tog en långpromenad och hängde hemma hos mig. Hon är himla fin på alla sätt!

Vi pratade lite djupare idag och det kändes bra. Samtidigt har jag ett tungt bagage med mig som jag inte nämnt något om. Och jag har svårt för att öppna mig om det då det inte riktigt ligger bakom mig.
Men vi får se hur det utvecklar sig, tar det i lugnt takt.

Preliminärbokat en ny dejt nästa lördag när jag ändå ska in till stan för att pierca öronen.
Får se om den här blir av.
Förra snubben som var så jävla på träffas i påsk och sen ställde in har börjat fade ut i kontakten. Jag är inte den som tjatar :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 574
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka