Men jösses! Vad har hänt??Här sprack det innan det ens hann börja. Resan är inställd, hämtar hem hundarna ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses! Vad har hänt??Här sprack det innan det ens hann börja. Resan är inställd, hämtar hem hundarna ikväll.
Jag funderar lite smått på om jag kanske ska skaffa någon dejtingapp men jag vet inte riktigt om det är min grej. Hur vet man ens vilken man ska välja?
Sammankomst med ”den tredje” efter jobbet på tisdag. Som boendes utanför civilisationen blir det sannolikt på närmsta Subway
Har ni sex på Subway?!
En av de arbetskamrater jag skiftar med frågade precis om jag vill ligga. Inte så mycket dejtande i det med fy vad stelt.
Nja. Han har snapat lite till och från och frågat vad jag gör och sådär. Fick en magkänsla att han kanske ville något men låtsades som ingenting. Det har varit helt neutralt egentligen. Sen kom ett meddelande på messenger med "ligga ".Bara sådär helt apropå?
E har återuppstått (hahaha) och har fått ett långt meddelande om ”nuläget” från min synvinkel.
Friend With BenefitsFinns det ett lexikon någonstans?? KK fattar jag men FWB? Vad är det? Samt vad skulle ni kalla någon som ni alltid åker till och är med i deras liv men de inte är del i ditt på ”hemmaplan”?
Finns det ett lexikon någonstans?? KK fattar jag men FWB? Vad är det? Samt vad skulle ni kalla någon som ni alltid åker till och är med i deras liv men de inte är del i ditt på ”hemmaplan”?