Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick telefon angående hundarna att det inte fungerade alls, försökte lösa problemet men han verkar inte intresserad av att jag kommer nu så jag har lagt ner det och bryter även kontakten. Åker direkt efter jobbet och hämtar hem dem.

Besviken är bara förnamnet. Får inte tillbaka några pengar heller.

Min potentiella kontakt är lite väl på via text. Det är jag inte helt bekväm med innan jag träffat honom i verkligheten. Få se om vi lyckas boka in det inom rimlig tid, annars känner jag mest att det kan få vara.

Däremot har jag hängt (enbart vänskapligt) med min f d FWB. Känns bra om det kan landa i F utan benefits åtminstone, han är kul att umgås med :)

Jag funderar lite smått på om jag kanske ska skaffa någon dejtingapp men jag vet inte riktigt om det är min grej. Hur vet man ens vilken man ska välja?

En fd kollega frågade mig om hon fick ge mitt telefonnummer till hennes pappa. Jag tänkte att jag inte har någonting att förlora. Grejen är att han är 10 år äldre än mig och det känns lite gubbigt. Frågan är väl varför jag är så känslig med ålder uppåt när jag inte är ett dugg känslig 10 år nedåt?! O_o :angel:

Hur som haver skickade han meddelande imorse och frågade om jag ville hänga med på en hojtur. Det hade jag gärna gjort, men det är ju fan iskallt ute! Aldrig i livet att jag vill frysa så illa. Dessutom hade jag kaninköpare som skulle komma vid lunch. Men jag ska nog tacka ja till en runda när det blir varmare.

Finns det ett lexikon någonstans?? KK fattar jag men FWB? Vad är det? Samt vad skulle ni kalla någon som ni alltid åker till och är med i deras liv men de inte är del i ditt på ”hemmaplan”?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 021
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka