Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet att jag förstårOm nån undrar så är jag såklart fortfarande förtjust i kollegan. Jag älskar hur trög jag är.
Jag är så glad för din skull att det finns nån annan som gör dig glad .Du vet att jag förstår
Nu har jag ju hittat en annan fin tjej som får mig att tro på kärleken igen, men kollegan har ändå en stor plats i mitt hjärta. Och vi fortsätter att smsa när vi inte ses, även på jobbet - för vi ses sällan där heller
(Även om det mest jobbrelaterat så är det gulligt ändå )
Men tack snällaJag är så glad för din skull att det finns nån annan som gör dig glad .
Kollegan och jag är periodare när det gäller sms. Ibland noll på ett par dagar, ibland 50 på en dag. Inget är flörtigt utan det är allt möjligt funderande.
Hur galet jobbschema har du fått?Har gått igenom min jobbkalender och insett att det finns ungefär en millimeter över till övrigt socialt umgänge fram till juni om jag lägger ihop faktisk tid och energi.
Det är ju lite dumt.
Hur galet jobbschema har du fått?
Jag jobbar heltid men har lite mer än heltid i ärendetyngd/mängd. På grund av ett antal orosanmälningar behöver jag göra tätare besök under en period = många(!) resor. Jag har ungefär 2.5 resdag per vecka fram till juni plus tre dagar utbildning på annan ort.
Det är ju förstås inte hållbart i längden men det kommer en ny kollega om ett par veckor och det ligger en till tjänst ute på annons.
(Måste skriva på uppsatsen också.)
Så jag får nyttja möjligheten till snabbisar i lastbil utanför jobbet med H () och planera in en frukost eller två med E på vägen till jobbet så jag iaf träffar någon förutom jobbrelaterade relationer
Måste säga att jag är imponerad över hur du får ihop det Med det schemat skulle jag inte orka planera in ens aktiviteter med vänner
E bor på vägen till jobbet så det är ganska okomplicerat att stanna till och H hojtar när han har en körning åt rätt håll och min chef uppmuntrar alla positiva aktiviteter Flextidsavtalet är en life-saver kan jag säga
Men i längden skulle jag nog inte få ihop det.
...vad säger du till chefen när H hojtar till?
Efter att ha spenderat en kväll med min kusin och hans vänner insåg jag att Tinder inte är någonting för mig. ALLA i hela det gänget like:ar ALLA tjejer och ifall de blir en match så kollar de in vem det är och om det är intressant. De förstår inte alls varför jag bara like:ade de jag gillade, och de kunde inte alls förstå hur jag tycker att de förstör systemet med Tinder att båda måste like:a för att det ska bli en match.Varför lika någon för att sen när man matchar försvinna?
Ni ska ses på ett ställe med folk? Hoppas jag, låter som första gången ni ses.Kanske dejt på torsdag på väg hem från ett hembesök. Får ta med dubbla kläder En fördel är att jag då är utrustad med överfallslarm kopplat till vaktbolag
(Ja självklart på allmän plats, alltid).
Ni ska ses på ett ställe med folk? Hoppas jag, låter som första gången ni ses.