Jisses frid, jag har inte skrivit någonting i den här tråden, och inte alls hängt med! Har haft alldeles för mycket annat att tänka på senaste veckorna. Och har inte varit mycket "action" här, DB har börjat dra sig undan sedan jag berättat att jag planerar flytta, vilket man såklart kan förstå även om jag tycker det är jätteledsamt.
Men - en lite rolig/interessant grej har hänt. Vet inte om någon minns att jag skrev lite kort om snygga danskillen som jag träffade på nyttårsfesten där jag går och dansar? Jag har sett honom flera gånger sedan dess, men han har inte verkat jätteinteresserad, så jag hade typ räknat bort honom. Men så förra helgen sprang vi plötsligt på varandra på min ridklubb, och då hade han en ridhjälm på huvudet?! Det blev bara lite kort "hej vad gör du här?", men i lördags var vi åter och dansade på samma ställe, och då kom han bort och pratade en massa, frågade om att få se bilder på mina hästar, och sa någonting i stil med "nu gillar jag dig dubbelt så mycket, när du både rider OCH dansar".
Så ja - det vore väl TYPISKT om jag träffat den perfekta drömkillen som gillar både dans och hästar, precis när jag tänker flytta långt bort.... Kanske får försöka bjuda ut honom på en dejt lite snabbt, medan jag fortfarande har tid att ångra mig ang. flytten?